Voit olla varma siitä, että meillä ei olisi mitään tietoa Jumalasta tai Jeesuksesta, ellei joku ihminen olisi puhunut heistä ensin Raamatun aikoina ja sitten vielä meidän päivinämme. Jos et olisi kuullut ihmisten todistusta, niin et tietäisi mitään Jumalasta ja Jeesuksesta. Tämä siksi, että Jumala ei ilmesty tai puhu kenellekään ihmiselle nykyään...
Eikö tämä ole outoa, jos Jumala tahtoo, että häneen ja Jeesukseen uskotaan?
Ihmisten todistus Jeesuksesta ja Jumalasta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
"...ellei joku ihminen olisi puhunut heistä ensin Raamatun aikoina..."
Kaiken lisäksi emme tiedä edes noiden henkilöiden nimiä. Emmekä tiedä mitään heidän mielenterveydestään. Tarinat ovat voineet ihan hyvin syntyä samalla tavalla kuin teollista vallankumousta vastustaneiden johtaja Nedd Ludd, joka oli vain urbaanilegenda, mutta josta jopa sanomalehdet kirjoittivat tosissaan kuin hän olisi ollut todellinen henkilö.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luddiitit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959