Kun lukee miesnettiprofeettojen raamatullista naiskäsitustä niin vaimo on kotona palvelemassa lieteen kytkettynä musta huivi päässä pitkässä säkkipuvussa keittäen, parisen, siivoten, synnyttäen ja lypsäen. Mitään iloa ei vaimolle suoda. Pyhitetyn vaimon tehtävä on olla ääneti alistu en. Muuten olet kärrypyöriin jauhautuva iisepeli
Mutta sitten nämä samat setämiehet korottavat joitakin naisia. Laura Huhtasaari saa ihan vapaasti kulkea ja puhua. Samoin Päivi Räsänen. Näitä naisia setämiehet ihailee.
Tämä on kuitenkin väärin meille hellaan kytketyille hakatuille vaimoille.
Persuskovan miehen ristiriitainen naisihanne
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en näiden sekolahkolaisten mielipiteistä piittaa,mutta kyllä monet naiset ovat hirviöitä.Katsoin youtubesta testin,missä menivät ihmisten keskelle esittämään riitaa,missä mies oli agressiivinen,heti oli porukka auttamassa naista,sama toisin päivin,nainen sai hakata ja riehua ja haukkua miestä,kukaan ei puuttunut,naureskeltiin vain.Kuinka monet naiset ovat tappaneet lapsensa,yksi laittoi mikroon.Yksi "ystäväni"nainen uskonnollinen on täynnä pahuutta,tekee kaikkensa tuhotakseen minut,olen nainen.
"Katsoin youtubesta testin,missä menivät ihmisten keskelle esittämään riitaa,missä mies oli agressiivinen,heti oli porukka auttamassa naista,sama toisin päivin,nainen sai hakata ja riehua ja haukkua miestä,kukaan ei puuttunut,naureskeltiin vain."
Totta kai näin on. Tämähän perustuu ihan HerraJumalan määräykseen, jolla hän asetti naisen miehen määräysvallan alle (1. Moos 3:16). Ei kai heiveröinen, alistettu alamainen voi vahingoittaa isäntäänsä?
- Anonyymi
Jos sillä oli nälkä
- Anonyymi
Se on ihan naisesta itsestä kiinni millaisen elämän hän itselleen luo. Huonoa kohtelua ei ole kenenkään pakko sietää - kaikkein vähiten uskonnon nimissä.
- Anonyymi
> Tämä on kuitenkin väärin meille hellaan kytketyille hakatuille vaimoille.
Hmmm... ...ehkä auttaisi, jos sinäkin alkaisit puhua järkevästi?- Anonyymi
Eihän tuo järkevä nainen ole,harhoissa.
- Anonyymi
Miksi sitten Laura ja Päivi saavat setämiehiltä vapauden toteuttaa itseään. Molemmat ovat paljon aktiivisempia ja karismaattisrmpia kuin tavallinen miessetätallukka. En pidä kummastakaan itse.
- Anonyymi
Mistä tiedät,että ovat saaneet vapauden toimia,mitä näille narsistisille korppikotkille voi,kun ei kysytä Jumalan tahtoa,niin tässä ollaan.Minä naisena,en hyväksy näiden naisten touhuamista,näkeehän tämän jo siitä,miten Suomi on tuhoutumassa.Tv7:lla nämä naiset ovat vain esittelemässä itseään,mitään ravintoa ei heiltä saa.Ojares ei pysty yhtä poikkisanaa heille sanoa,niin on voimaton.En voi ymmärtää,miten suomen uskovat eivät ymmärrä kysyä Jumalan tahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889