Nyt tarjous luvilaisille.eka käpelöimään kaloja ja sitten telttaa haastamaa n ettei minulla koronaa kun haisen sillillle.
torille kalaan
12
744
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo todistanut olevasi idiootti. Asiaa ei tarvitse todistella enempää.
Voitko ystävällisesti lopettaa häiriköinnin ja kääntyä mielenterveyspalveluiden puoleen?
Kiltit tädit ja sedät antavat samalla koronarokotuksen, kuulut selkeästi riskiryhmään. Voit jopa päästä kivaan pehmustettuun huoneeseen ja talo tarjoaa ruuat.- Anonyymi
Kerrothan kaikille mitkä puheenaiheet seuraavien lisäksi mielestäsi ovat Luvialla sallittuja:
- KEPUN ylistäminen
- Palokunnan "erinomaiset" pojat ja rahankerjäys
heille
- Ringettetypyköiden erinomaisuus
- aikansa elänyt haastepyöräily
- ????
Kaikki eriävät mielipiteet näköjään ovat mielestäsi mielenterveyden häiriöitä. Miten oma psyykkinen elämäsi jakselee? - Anonyymi
Onneksi itse olet terve. Sen huomaa mm. tavastasi nimitellä ihmisiä idiooteiksi ja leimata totuudenpuhujia mielenterveyspotilaiksi. Mieti vähän asioita!
- Anonyymi
Perjantaina paskapaperi teltalla coronaa.join käsidesipullon luotsin hyllyjen välissä ja ei hyvältä näyttänyt.kalsarit vaihtoon.
- Anonyymi
Huomenna taas torin koronatelttaan iskemään tarinaa! Eurajoella just sopivasti tänään 3 uutta tartuntaakin.
- Anonyymi
Omat desit mukaan.ei saa pihdata.
- Anonyymi
Oli siellä eilen paljon porukkaa kokoomusta ja sen ehdokkaita kehumassa. Oikein iloisesti hymyilivät ja tervehtivät, vaikka vaalien jälkeen kääntävät katseensa pois kun vastaan tulevat. Ovatkohan kaikki rehellisiä veronmaksajia, vai onko joukossa talousrikollisia, konkurssikoijareita ja pimeäntyöntekijöitä. Kyllä siinä käsidesiä tarvittiin jotta mahdollinen virus torjuttiin.
- Anonyymi
PERSUT tarjosivat prehjuhousuille oikein makkaraa. Muuta annettavaa niiltä ei sit löydykään. Eikä KEPULLA, paitsi helvetin kallista ruokaa suomalaisille!
- Anonyymi
Vasemmistolaisia ei sitten ollutkaan, paitsi noita oikeanlaidan demareita jotka tarjoili neekelipusuja.
- Anonyymi
Oliko siellä oikein naakerikin paikan päälle laahattu?
- Anonyymi
Nyt torille kaikki vanhatpiiat hakemaan deltavarianttii. Ätshii.
- Anonyymi
Onko itsestään kuollutta. Lehdessä vain luki, että Luvian rannoilla on kuolleita kaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712