Kyselisin teiltä kokemuksianne tuon ihme aineen kanssa. Mm... miltä tuntuu? Haittavaikutuksia? Onko teille käynyt mitään negatiivista käyttäessänne tuota?
Itse käytin jonkin 2krt tuota ja eivät sanoneet kummallakaan kerralla mitään. Kolmas kerta olikin sitten kristallia (olisiko ollut vähän päälle 80%) no olin jo unohtanut että olin ottanut tuota kun aikaa kului niin pitkälle ennenkuin vaikutus alkoi... Mutta yhtäkkiä pamahti ja lujaa. Kehoon tuli ns "static TV" fiilis, semmoinen kihelmöinti/orgasmi. Ja päässä heitti jännällä tavalla. Säikähdin vähän tuota kun aikaisemmin kyseinen aine ei ollut sanonut mitään. Tämän jälkeen kuitenkin jokainen Esso toiminut tähän päivään asti! Lähiten tuota ainetta kuvastaa mielestäni Amfetamiini. Ovat omalla tavallaan hyvin samanlaisia.
Olen myös huomannut että tuohon aineeseen kasvaa todella nopeasti toleranssi, ainakin omalla kohdalla. Olikohan mulla noin 4kpl FCB purple essoja ja melkein kaikki toimi jees... mutta viimeinen ei enää sanonut mitään. En tiedä mutta itse tuohon aineeseen rakastuin nopeasti. Siinä kuitenkin se puoli että kun liikaa käyttää niin ei tunnu saavan enää mistään muualta sitä hyvää oloa.
Kertokaa te kokemuksianne tuosta?
Ekstaasin vaikutuksia
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monien huumehörhöjen olen sivustaseuraajana nähnyt vaihtavan hiippakuntaa. Poterobileisiin.
- Anonyymi
Ekstaasi? Siis mikä ihmeen ekstaasi?? Onks se huumetta?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722