Seminaari "Toinen maailmansota. Neuvostoliittolais-suomalainen nakokanta"
Venäjan tiede- ja kulttuurikes
21.4., to
klo 11.30,
musiikkisali,
3. kerros
http://www.ruscentre.org/Plan_fi.htm
Harmi,olis kiva kuulla venäjän(ja Suomenkin) virallinen raportti tapahtuneesta
"II maailmansota. CCCP-SF näkokanta"
19
3135
Vastaukset
- Roman.Durak
huomenna olen Eestin ihmemaassa. Vähän v:tutti kun sain tuosta tapahtumasta meilin postilootaan -ja päivämäärä kaikkein huonoin meikäläisen kannalta koko lomaviikon aikana.
Pidähän Marko tunnelmaa yllä tilaisuudessa! - huhhuhh
... on jo löydetty lännessä.
Idässä totuus on vielä tuntematon.
Miksei näitä tilaisuuksia pidetä Venäjällä, jotta totuus pikkuhiljaa paljastuisi keskiverto-iivanillekin?- reissaaja
Privetik huhhuh!
En nyt tiedä miten pitkälle tuo totuus kaikkialla lännessäkään on levinnyt.
Mutta tosiasiassa viime aikoina olen silloin tällöin jutellut venäläisten kanssa aiheesta, ja hiuksianostattavan yksimielisiä ovat omasta propagandastaan... oikeesti vähän hirvittää moinen! Olen aika pitkälle samaa mieltä kanssasi aiheesta, kerrankin...:)
t:reissaaja - Itähuhuilija
reissaaja kirjoitti:
Privetik huhhuh!
En nyt tiedä miten pitkälle tuo totuus kaikkialla lännessäkään on levinnyt.
Mutta tosiasiassa viime aikoina olen silloin tällöin jutellut venäläisten kanssa aiheesta, ja hiuksianostattavan yksimielisiä ovat omasta propagandastaan... oikeesti vähän hirvittää moinen! Olen aika pitkälle samaa mieltä kanssasi aiheesta, kerrankin...:)
t:reissaajaItäistä totuutta:
http://images.ibsys.com/2003/0429/2165787.jpg
Läntistä totuutta:
http://home.datacomm.ch/r.vontobel/images/more_pics/bush checkliste.JPG Hei! Asun Suomessa jo kohta 3 vuotta, sillä ajalla en ole vielä kuullut tästä aiheesta mitään minulle uutta, niin ole hyvää kerro minulletotuuden ja katsotaan, oliko historian käsittely niin huono meidän koulussa. Terveiset, napoluskr@suomi24.fi
observer kirjoitti:
Hei! Asun Suomessa jo kohta 3 vuotta, sillä ajalla en ole vielä kuullut tästä aiheesta mitään minulle uutta, niin ole hyvää kerro minulletotuuden ja katsotaan, oliko historian käsittely niin huono meidän koulussa. Terveiset, napoluskr@suomi24.fi
sulla suomi sujuu:)
- huhhuhh
Itähuhuilija kirjoitti:
Itäistä totuutta:
http://images.ibsys.com/2003/0429/2165787.jpg
Läntistä totuutta:
http://home.datacomm.ch/r.vontobel/images/more_pics/bush checkliste.JPG.. venäläinen "totuus" vaikka p*****n.
observer kirjoitti:
, jos se ei ole vitsi. :=)
oli. Meinaan itse en osaa kiroitaa venäksi oikeastaan yhtään mitään ja lukeminenkin on aika vaivalloista. Eli, olet saanut suomen kielen aika hyvin kuntoon:)
- Itähuhuilija
huhhuhh kirjoitti:
.. venäläinen "totuus" vaikka p*****n.
sinne, kuin amerikkalinen valhe, mutta Ameriikassahan onkin kaikki isoa.
marko135kg kirjoitti:
oli. Meinaan itse en osaa kiroitaa venäksi oikeastaan yhtään mitään ja lukeminenkin on aika vaivalloista. Eli, olet saanut suomen kielen aika hyvin kuntoon:)
Toivon että sinun venäjän kielen taito paranee... Onnea oppimisessa!
Mutta asiat ovat menossa "offtopic" suntaan. Keskustelun nimihan on "matkailu"...huhhuhh kirjoitti:
.. venäläinen "totuus" vaikka p*****n.
Oli siinä noin 18 km Riigasta paikka, nimiltä Salapis tai Salaspis (löysin molemmat netissa ja kirjoissa).
Nazien ja Latvian uuden historian mukaan (vasta ilmestynyt kirja) se oli työ- ja korjausleiri, eli siinä kaikki laiskat lapset ja ihmiset tekevät työtä ja muuttivat "oikeiksi ihmisiksi"...
Kuitenkin, siinä olivat hyvät varusteet: kaasukamerat, uunit ja muut herkut, plus siinä tehtiin kokeita lapsilla (vain paari tuhatta kuolleita, ei niiden välillä yhtään suomalaisia oli, siis ei hätää).
Hyvät herrat! Kertokaa miltä maistuu, olen hyvin kiinostunut komentteistanne. Suoraan tähän tai sinne: napoluskr@suomi24.fi .
Taas anteeksi virheistä. Terveiset, observer.observer kirjoitti:
Toivon että sinun venäjän kielen taito paranee... Onnea oppimisessa!
Mutta asiat ovat menossa "offtopic" suntaan. Keskustelun nimihan on "matkailu"...voi parata se venäjän taito kun sitä ei aktiivisesti kehitä, paska juttu.
- huhhuhh
Itähuhuilija kirjoitti:
sinne, kuin amerikkalinen valhe, mutta Ameriikassahan onkin kaikki isoa.
on aina lähempänä totuutta, kuin itäinen paska.
huhhuhh kirjoitti:
vaikun menee syvälliseksi pohdiskeluksi huhhelilla...
huhhuhh kirjoitti:
Latvia ei sijaitse Suomea itäisempää tai läntisempää. Lue edellinen viestinni ja vasta siihen. Vai rajoittuuko keskustelu puolistasi vain v-sanoihin? T. observer.
"tästä asiasta ei keskustella"
No voi vittu ja ollaan 2000 luvulla...- huhhuhh
.. venäläiseen totuus-eskapismiin?
Miksei Venäjä tunnusta Neuvostoliiton aikaisia virheitään ja ihmiskunnan vastaisia rikoksiaan kuten Saksa on tehnyt?
Kumpikohan sen sodan oikeasti voitti Saksa vai NL?
Näyttää kyllä, ettei ainakaan Venäjä. - Historiatieto
huhhuhh kirjoitti:
.. venäläiseen totuus-eskapismiin?
Miksei Venäjä tunnusta Neuvostoliiton aikaisia virheitään ja ihmiskunnan vastaisia rikoksiaan kuten Saksa on tehnyt?
Kumpikohan sen sodan oikeasti voitti Saksa vai NL?
Näyttää kyllä, ettei ainakaan Venäjä."Näyttää kyllä, ettei ainakaan Venäjä."
Venäjä ei toiseen maailmansotaan edes osallistunut niinkuin ei Saksa osallistunut Napoleonin sotiin. Napoleonin sodissa Ranskaa vastassa oli Saksan edeltäjävaltio preussi samoin kun toisessa maailmansodassa Saksaa vastaan soti Venäjän edeltäjävaltio Venäjä.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029