Tänään on muistopäivä.
Veimme yhdessä hoitokoiran kanssa kukan muistolehtoon
Edesmenneen mieheni syntymäpäivä.
Syntyi vuonna 1945
Kaipaan häntä ikuisesti.
Muistolehtoon kukka
5
186
Vastaukset
Musiikkia vielä
Sotkamon mies laulaa sotkamolaiselle
https://youtu.be/2b9KYkNI604- Anonyymi
Miksi hän ei saanut elää.
Miksi sairaus vei kaiken.
Kukaan ei vastaa.
On vain tyhmiä kysymyksiä.
Ja näinä syntymäpäivinä kaipaus on suurin. Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän ei saanut elää.
Miksi sairaus vei kaiken.
Kukaan ei vastaa.
On vain tyhmiä kysymyksiä.
Ja näinä syntymäpäivinä kaipaus on suurin.Tuo edellinen 17:28 on kirjoittamani.
Kirjautuminen oli hukassa
- Anonyymi
mulla on varmaan lukihäiriö kun luin, että muisteleekohan kukkaan
nj - Anonyymi
On aivan luonnollista, että kaipaamme kuolleita läheisiämme ja muistelemme heitä esim. heidän syntymäpäivänään erinäisin tavoin. Joku sytyttää kynttilän kodissaan tai, jos on mahdollista, vie kukkia tai sytyttää kynttilän heidän leposijalleen.
Elämä jatkuu kuitenkin läheisen ihmisen kuoleman jälkeenkin ja siihen on tartuttava.
Tuskinpa kukaan edesmennyt läheisemme toivoisi, että juuttuisimme menneeseen ja lakkaisimme elämästä ainutkertaista elämäämme heidän kuoltuaan.
Läheisen kuolema herättää paljon kysymyksiä, joihin emme koskaan saa vastauksia ja siihen meidän on tyytyminen.
Elämä antaa ja ottaa, sen me jokainen saamme kokea tavalla tai toisella.
https://www.youtube.com/watch?v=RLqm15LCpHA
kylmätotuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019