Myös Ilta-Sanomat kirjoittaa ufoista:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008029377.html
Myös Ilta-Sanomat kirjoittaa ufoista:
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Monille hörhöille tuntuu olevan vaikea käsittää hypersooninen tekniikka. Noin viisinkertainen äänennopeus. Vieläpä todistettavasti fakta tietoa eikä mitään uskomusta.
- Anonyymi
Eipä nuo ufo uskovaiset paljoa tätä IS juttua kommentoi. Taisi olla aika järkytys.
- Anonyymi
Suomen ufotutkimus on nykyään nolla!Vanhentuneet tutkijat eivät vaivaudu edes tutkimaan uusia ilmiöitä.USAn uo tutkimus on pelkkää peitetietoa mikä on Suomen YLEn tasoa elikkä ei mittään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen ufotutkimus on nykyään nolla!Vanhentuneet tutkijat eivät vaivaudu edes tutkimaan uusia ilmiöitä.USAn uo tutkimus on pelkkää peitetietoa mikä on Suomen YLEn tasoa elikkä ei mittään!
Riikonen on varmasti viimeinen todellinen asiantuntija,meedio ja kontaktihenkilö.muut on pelkkää museotavaraa!Tutkikaa siis itse ja lukekaa muutakin kuin enkunkielellä levitettyä kauhufilmiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikonen on varmasti viimeinen todellinen asiantuntija,meedio ja kontaktihenkilö.muut on pelkkää museotavaraa!Tutkikaa siis itse ja lukekaa muutakin kuin enkunkielellä levitettyä kauhufilmiä!
katsokaa ne Grammin filmit uudelleen ne on ikuista täyttä tavaraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katsokaa ne Grammin filmit uudelleen ne on ikuista täyttä tavaraa!
Siis Juha Grann!
https://www.youtube.com/watch?v=2BW7L8VmpFo&t=5s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nuo ufo uskovaiset paljoa tätä IS juttua kommentoi. Taisi olla aika järkytys.
Lainaus iltsarin jutusta:
"Lähteiden mukaan tiedusteluviranomaiset eivät ole löytäneet todisteita siitä, että lentäjien havainnoimissa ilmiöissä olisi kyse ulkoavaruudesta tulleista avaruusaluksista. Toisaalta raportissa ei kuitenkaan kyetty sulkemaan täysin pois tätä mahdollisuutta."
US asevoimien ufo tapaukset eivät ole pelkästään lentäjien tekemiä havaintoja. Otetaanpa siis vielä ihan rauhallisesti ja odotellaan raportin valmistumista.
Ketjun huutomerkkihemmo on joku outo pelle. Ufo harrastajat eivät moista roskaa kirjoittele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaus iltsarin jutusta:
"Lähteiden mukaan tiedusteluviranomaiset eivät ole löytäneet todisteita siitä, että lentäjien havainnoimissa ilmiöissä olisi kyse ulkoavaruudesta tulleista avaruusaluksista. Toisaalta raportissa ei kuitenkaan kyetty sulkemaan täysin pois tätä mahdollisuutta."
US asevoimien ufo tapaukset eivät ole pelkästään lentäjien tekemiä havaintoja. Otetaanpa siis vielä ihan rauhallisesti ja odotellaan raportin valmistumista.
Ketjun huutomerkkihemmo on joku outo pelle. Ufo harrastajat eivät moista roskaa kirjoittele.Se on Wanhan Waraktorin perinteikäs kikka tekeytyä ufohörhöksi ja sitten tehdä itsestään pelle. Koska asia on ollut tiedossa jo 10 vuotta, niin lopputulos tuossa ufohörhön pelleksi lavastamisessa on se että Wanha Waraktori tekee vain itsestään pellen, eikä kenestäkään muusta.
- Anonyymi
Juu-u, Pyhät Taltrikit suhaa eestaas eikä kukaan tee mitään, jos sitäkään.
Me taltrikistit vaatimme pääministeriltä ja koko hallitukselta kunnioittavampaa suhtautumista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989