Kesän kunniaksi on aika valita kepupalstanmaanisimmat top - 3 skribentit.
(mennee kyllä poistoon?)
1) oikeistososdem - tuuliviirimäinen huuhaa jonka, ulostulojen frekvenssi yhdistettynä ääliömäisten one-linereiden ehdottomuuteen, saanee poltto-aineensa kuormasta syödyistä aineista.
sinänsä kyllä ajoin yritystä edes pysyä kepupalsta aiheessa.
2) ossi - multinikki, tuo oman elämänsä pudokas joka purkaa älyllistä tyhjyyttään lähinnä toiseen palstalaiseen...sinänsä tragikoomisen hauska tyhjänjauhaja.
ei edes tavoittele kepupolitiikan kommentointia ulostuloillaan.
3) kapi- vuodesta toiseen lyhytnovelleja omasta eletystä elämästä sekä eritoten modattuja media-artikkeleita. palsta toimii ansiokkaasti ystävyyssuhteiden korvikkeena sekä omanarvontunnon pönkittäjänä tälle rautavaaralaiselle.
palstan aihepiiriin liittyvät avaukset eivät sisällä kovin omaehtoista ajatuksenlentoa aihepiiriin liittyen.
TOP- 3 palstan maanisimmat skribentit
11
<50
Vastaukset
Mitä mieltä olet nimimerkki Anonyymistä persoonana ja kirjoittajana tällä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi on tarkka yksityisyydestään, osaa esiintyä tunnistamattomana. Kirjoittajana laaja-alainen ja monikasvoinen, osaa niin täydellisen argumentoinnin kuin rähjäävän provosoinnin.
- Anonyymi
En kommentoi noista kahdesta muusta sanomaasi, mutta omalta kohdaltani täytyy niin tehdä:
Lähdin Rautavaaralta jo 70 vuotta sitten. Lähtiessäni kunnassa oli n. 6000 asukasta, nyt enää alle 2000, mutta joku sieltä voi kuitenkin käydä tällä palstalla ja loukkaantua tuollaisesta. Täällä Stadissa - erään sanomana Tsadissa - meitä tässä hyvin suuressa joukossa on niin monenlaisia, ettei kukaan stadilainen voi kokea omakohtaisesti loukkaavana sitä, että kaltaiseni kuuluu heidän joukkoonsa.
Joo, melkoisesti olen kertonut täällä elämästäni, kun siinä on ollut kovin monenlaista, kun on jo tätä ikää, 86 elettyä vuotta tulee täyteen kolmen viikon kuluttua, jos sinne asti vielä elän. Enemmän liene kuitenkin kertoillut elämästäni eräiden muiden aloitteesta, heidän siitä esittämäänsä todisteellisesti oikaistakseni.
Omaa arvoani en toki ole pyrkinyt täällä pönkittämään, sellaiselle en ole nähnyt koskaan tarvetta. Aina on riittänyt se, mitä olen. Saa riittää täälläkin niin ettei minun tarvitse sotilaana esiintyä;))- Anonyymi
Olet siis niin sanottu junalla tulleet
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
J-laute! Taas oli kirjautuiseni tippunut pois päältä. Minultahan tuo on.
Kuulut siis joukkoon
Junalla tullet - Anonyymi
Kerroppa siitä taas kun olit varusmies palveluksessa 3 -kymppisenä ylikessuna RUKissa.
Se on hyvä. " jos jollakulla on parempiRUK todistus, esitä se "
heh hehe.
Ajatella jos ei " kapeja " olisi keskustan palstalla, tämä olisi kuivunut aikaa sitten.
Aito-arska, Mielipidepankki ym tuo oman lisänsä aatteellisina sosialisteina.
Persukin tullut vieraaksi, kun mukaansa täällä paremmat oltavat kuin persujen kanavalla.
- Anonyymi
Kummallisia poistoja tässä ketjussa..
Kapi, olet kyvykkyydeltäsi monia muita pidempi..
mutta vain tällä palstalla! - Anonyymi
Kaikkea hyvää Kapille, olet saavuttanut kunnioitettavan iän. Kirjoittele vaan meidän iloksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039