SAK:n Eloranta: ”Ay-liikkeessä on pantava Jussi Halla-ahon tuplavoltti merkille”
SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta kertaa blogissaan perussuomalaisten puheenjohtajan Jussi Halla-ahon todenneen, että Suomen työllisyysastetta ei saada korjattua niin kauan, kun ay-liike vastustaa työttömyysturvan ja irtisanomissuojan heikennyksiä, paikallisen sopimisen lisäämistä, työehtosopimusten yleissitovuuden purkamista ja lakko-oikeuden rajoittamista.
Yksi merkittävä tekijä olisi verojen määrääminen kaikille, myös presidenteille, kuin Ay-liikkeelle, siis kaikille. ettei voi kukaan olla verotuksen ulkopuolella, se jos mikä olisi tsasa-arvoa. Se hassua ollut kun veromaassa jotkut voi loisia verotta. Aika siirtyä vihdoin 2020 luvulle, ja sen tuomin haastein. turha enää Ay- liikkeen tavoin pitää höyryvetureiden pannuja kuumina, taitaa juuri nytkin olla lakko päällä, joka koskee junaliikennettäkin.
Ay-liikkeen jo viimein pakko muuttua
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ay-liikeet verolle , vai onko ne siivellä eläjiä ja veronmaksajien rahoilla rellestävät !
- Anonyymi
Jonkun aina verot maksettava, kyllä silloin siivellä ollaan jos ei veroja makseta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun aina verot maksettava, kyllä silloin siivellä ollaan jos ei veroja makseta.
Miuluumminnaapurilla maksatetaan kunnon sosialistin tavoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miuluumminnaapurilla maksatetaan kunnon sosialistin tavoin
Vasemmistolaiset aina pummaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959