Tiedoksi vaan vihervasemmistolaisille.....veronkorotukset odottaa!

Anonyymi

Nimittäin kun kuntavaalit ovat ohi, niin Marinin hallitukselta alkaa tulla ilmoituksia verojen korotuksista. Ja eniten saa kärsiä taas pienituloiset ja köyhät. Muistakaa sitten, että teidän viherpunaiset poliitikkonne kyllä pärjäävät.

Sote ja sen kylkiäisenä tuleva maakuntahallinto hyvinvointialueineen käyvät kalliiksi, joten Sanna Marinin (sd) johtaman hallituksen ratkaisu on tuttu: kättä työnnetään yhä syvemmälle veronmaksajan taskuun.

MTV:n kuntavaalitentissä eilen illalla kävi varsin selväksi, että hallitus on lähiaikoina tuomassa pöytään maakuntaveron eli kokonaan uuden verotuksen tason valtion veron ja kuntaveron lisäksi. Väistämätön seuraus siis on, että kokonaisveroaste tulee nousemaan, kun jälleen uusi verottaja on pyrkimässä palkansaajan kukkarolle.

18

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtaosa köyhistä ja tyhmistä äänestää demareita siis yleisesti vasureita, joten hyvä että saavat keppiä =)

• Anonyymi

Mutta ei ne koskaan viisastu.

• Anonyymi

Mitä persaukinen demari saa kepistä? Kelahan suojaa. Mutta muut pienituloiset töissä olevat kuolevat tasaveroihin.

• Anonyymi

Palstalla öyhöttävien vaemmistolaisten elämä kurjistuu entisestään.

• Anonyymi

Ei ne sitä tajua, pää on pihalla.

• Anonyymi

Myös heidän.

• Anonyymi

Ei ainakaan kansanedustajat leikkaa etujaan.

• Anonyymi

Kiinteistön vero polttoaineet yms joku lystin maksaa kalliisti

• Anonyymi

Marin ja ohisalo ovat kumpikin halunneet korottaa kiinteistöveroa, siis tasaveroa, joka kurittaa kaikkein pienituloisimpia, usein eläkeläisiä ja nostaa asumisen hintaa kaikilta niiltä, jotka maksavat itse asumisensa

• Anonyymi

Mutta palstavasurin elämän maksaa kela.

• Anonyymi

mielummin maksan verot vasemmistolle niin hyötyykin jotain kun oikeisto jakaa ne vain rikkaille kavereillee

• Anonyymi

Hörhöt on niin tyhmiä et äänestää itselleen lisää menoja pitäkää köyhät hauskaa leipöjonossa.

• Anonyymi

Mutta kun Sanna on niin ihana.

• Anonyymi

Progressiivinen verotus pitää huolen että rikas maksaa enemmän kuin köyhä. Tärkeintä ei ole että itsellä menee hyvin vaan että muilla menee huonosti.

• Anonyymi

Kun ollaan tässä tilanteessa, jossa on jättimäiset lainat otettu pandemia vaikutusten torjumiseksi ja lisäksi on uudistuksia, jotka maksavat, niin on selvää, että aivan riippumatta siitä mikä puolue on hallituksessa, niin valtion on saatava tuloja. Siis veroja korotetaan. Se on välttämätöntä ja aivan oikein. Niin on aina tehty, riippumatta siitä mikä on ollut hallituksen kokoonpano. Nämä tunnetuimmat henkilöt kirjoittajan kanssa samaa mieltä olevat, ovat suuret johtajat Berlusoni ja Trump. Verot alas ja valtion velka ylös, koska valtion tulee aina hoitaa yhteiskunnalliset tehtävänä, vaikka verotusta lasketaan. Suuri kansa menee näiden huijarien mukana aika pitkälle. Kyllä velkaa on pitänyt ottaa ja yhtä varmasti velkaa pitää sitten myöhemmin maksaa takaisin. Joo, tulee veronkorotuksia ja niitä tulee siitä huolimatta mikä puolue on vallassa. Halpamaista tällä keinotella kun ollaan pakkoraossa. Näin on tehtävä riippumatta siitäm ikä puolue on vallan kahvassa.
      Verojen korotuksia tulee ja pitääkin tulla... Sama tilanne koko Euroopalla.

• Anonyymi

Hys hys, ei näistä saa puhua.

• Anonyymi

Suomessa on ollut vuodesta 2003 lähtien porvarienemmistöisiä hallituksia ja eduskuntia jotka ovat koko ajan korottaneet kaikkia välillisiä eli kaikille tulonsaajille tasaveroja kuten kaikista tuotteista ja palveluista maksettavaa arvonlisäveroa, sähköveroa, polttoaineveroa, valmisteveroja ja kiinteistöveroa ja samaan aikaan antaneet suurimmat verohelpotukset suurituloisille ja pääomatulojensaajille.

• Anonyymi

"Äärioikeistoa" on koitettu leimata populistisen politiikan harjoittajiksi, mutta nämähän tekevät populistista veroja ja velkaa politiikkaa ihan itse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe