karkuun ,oli tapaus jota en unohda !? Olin vanhassa junanvaunu puolikkaan lattialla nukkumassa, kun oli ahtaus aijemmin pudottanut yhden nejästä lapesta lattialle, poikittan sängyssä nukuttaissa jata tuolissa vanhemmilla !?
Rottaparka oli vaunun VC:kohdan reijästä kaivautunut sisälle lämpimämpään, mutta tulikin kiirelähtö !? Kun 4,5 vuodenpäästä purin vaunun, niin sen alta löytyi perunoita joita ilmeisesti oli käynyt hakemassa !?
Kun iso rotta käveli rintani yli kaulanvierestä nukkuessani ja säntäsi liikahduksesta
3
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tätä kunnan oikeiston rakennusplupa 4,5 vuoden viivytelyä voi sanoa perheen kidutukseksi !? Tosin Demari Veikko Helle pisti Mäntsälän lopullisesti kuriin,poliittisesta pelihelvetistä !?
- Anonyymi
LSSuur-lapsiperheen kiduttaminen oli ilmeisesti hauskaa ja poliittisesti spivaa, mutta jos olisitte arvannut mitä päässäni pyöri jo loppuaikana niin ruumiita olisitullut läjäpäin !?
- Anonyymi
Samassa tilassa nukkui vastasyntynyt lapsi, jonka synnytykseen ei kotiapua herunut, kun Liikennöitsiän suursiivous oli muka kesken ja muutenkin tilaus olisi pitänyt tehdä
kaksi viikkoa ennen !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712