mites kun kyselin hintoja niin samat hinnat kaikilla... s-etukortilla pitäis saada mlin autokoulusta alennusta mutta on sama hinta kuin naapurissa ilman etukorttia... huijausta ilmassa, eikö vain?
mikkelissä mättää...
15
4210
Vastaukset
- joku vaan
tosi samanhintasia kaikki. suur-savon autokoulusta saa lukiolaisten liittoon kuuluvat pyöreesti 80€ alennusta ja sillon hinta on alle 1200€
kyseessä KARTELLI kuten monessa muussakin paikassa/asiassa?
Olen joskus kuullut sanan kilpailuvirasto. Löytyiskö Googlella mitään?- Kilpailuvirasto
siellähän on huoltamoillakin samat hinnat... tää juttu täytyy tutkia..
- kaikki
hommat on perseestä.ainoa mikä toimii hyvin on suomen nopeimmat lappuliisat.
- asia
Kaksi eri lappuliisaa ja samat hinnat molemmilla. Soitetaan poliisit. Apuaaaa...
- Savonlinnalle
asia kirjoitti:
Kaksi eri lappuliisaa ja samat hinnat molemmilla. Soitetaan poliisit. Apuaaaa...
Väitän että Savonlinnassa on nopeampi Liisa !!!!!
- paikkaansa,
Savonlinnalle kirjoitti:
Väitän että Savonlinnassa on nopeampi Liisa !!!!!
missään suomessa ei saa lappua niin nopeasti kuin mikkelissä,tietysti hyvä,että sielläkin joku asia toimii...
- <z
paikkaansa, kirjoitti:
missään suomessa ei saa lappua niin nopeasti kuin mikkelissä,tietysti hyvä,että sielläkin joku asia toimii...
No hei, Savonlinnassa antaavat sakon ennen kun on edes parkittanu mihinkään!
- minä vaan
Mikkelissä autokoulujen hinnat ovat suht samoissa luokissa joka koulussa. Kannattaa siis ottaa selvää mitä hinnalla saa. Jokainen koulu on erillainen ja opetuksen tasoissa on kyllä eroja. Itse ajoin kortin ajokoulutuskeskuksessa ja henkilökunta oli tosi rentoa ja opetus toimi hiton hyvin.Inssi ja kirjalliset meni ekalla läpi ilman mitään ongelmia. Ja siitä voin kiittää vain ja ainoastaan hyviä ja rentoja opettajia.
Kaveri kävi mikkelin autokoulussa ja se ope oli kuulemma raivonnu sille ajotunnilla ku se oli menannu teilata jonku mummon kuorma-autolla. eikös se oo opettajan homma opettaa ajamaa eikä raivota? Eikä se ollu ees saanu ajotunteja tarpeeks ajoissa ja sen kortin saanti oli lykkääntyny parilla viikolla synttäreitten jälkee
Kannattaa tosissaa pitää huoli siitä et saa rahoilleen vastinetta varsinki ku hintojen erot on noin pieniä. Sillä halvin ei välttämättä oo paras- kaveria ei mollata
Kyllähän sitä kerrotaan "kaverin" kertomaa, mutta miksei kaveri itse kerro ja valita!! Haiskahtaa ihan ala-arvoiselta panettelulta! En muuten oo Mikkelistä, mutta Mikkelissä on kyllä mun "Kavereita", ainakin toistaseks!!
- hmm...
Ei V**** mitä paska-puhetta. Taitaakohan olla noin? Taitaa olla varmaan vähän toisinpäin... Jos kuulemia ruvetaan levittelee niin kuulin myös semmoista, että ajokoulutuskeskuksessa on hommat vähän niin ja näin. Oikeusjuttujakin on tullu ja porukka on jättäny kurssin kesken sun muuta... Tuo mummo juttuki taitaa olla päästä keksitty. Ja kuka kaikenlisäks jaksaa mennä kirjoittaa tommosta sontaa toisten autokouluista, jos ite ei oo käyny opiskelemassa siellä? Väälittävää touhua...
- käynyt
Menkää mihin muuhun kouluun tahansa, kunhan ette ajokoulutuskeskukseen.
- liik.ope
Kiva kun ihmiset ovat heränneet taviunesta ja
ryhtyneet puuhastelemaan, mutta energian voisi
käyttä ehkä järkevämminkin. Toivotan Mikkelin
Autokoulun väelle jaksamista ja hyvää aurinkoista
kesää. Meillä Ajokoulutuskeskusen väellä ei
ole osaa eikä arpaa tämmöiseen kirjoitteluun.
Terveisin Ari, Mervi, Jarno ja Jere - james
Kävin itte jaakon autokoulussa ja siellä mainostettii s- korttia. Kortin saannin jälkee sain tietää et siitä kurssimaksusta ei saakkaan niitä bonuksia.
Mutsi ei oikei tykänny ku kuuli, ku sen takia se mut sinne kouluun laittokin.
Miks hitossa niil on joka auton ikkunassa ja lehtimainoksissa s-korttimainokset ku kortin tuntuu saavan ilman korttiaki samaan hintaan ja V...tut se mitää bonustiliä kartuta!
Kusetusta koko homma sanon minä!- Autokoulu
Kiitos palautteesta !
Jaakon Autokoulu on tehnyt 90 -luvun alusta lähtien yhteistyötä S-ryhmän kanssa.
Siitä lähtien olemme antaneet 4 % alennuksen kurssihinnoista S-etukortilla. Kurssimaksu ei kerrytä bonusta,
vaan alennus alennetaan suoraan normaalihinnasta. S-ryhmä on lisäksi lahjoittanut asiakkaille lahjakortin Mikkelin Prismaan tai Sokokseen sekä ruokalahjakortin.
Kaikissa käyttämissämme markkinoinnissa mm. lehtimainoksissa tämä kerrotaan selkeästi.
Kun asiakas ilmoittautuu meille ja tekee opetussopimuksen, niin nämä asiat käydään
läpi asiakkaan kanssa suullisesti sekä opetussopimusta täytettäessä, koska sopimuksesta löytyy tämä kohta.
Tuntuu käsittämättömälle, jos asiakas näiden kahden vaiheen jälkeen väittää, ettei tiedä mistä on kysymys.
Meillä ei ole ollut yhtään asiakasta joka olisi kurssin jälkeen kysynyt väittämääsi asiaa.
Olisitko ystävällinen ja ottaisit meihin yhteyttä, että voimme selvittää asian kuntoon.
Epäilen suuresti, että viestin lähettäjä on jokin muu taho kuin asiakkaamme.
Edelliset viestit varmaan johdattavat...
Jari Korte
Jaakon Autokoulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019