Pääministerimme ja meidän Herramme ja Vapahtajamme armorikas viimeinen duuni päivä.
-ja julistetaan siis täten yleinen surupäivä sosialisteille, kehoittamalla kaikkia tätä juhlaa asiaankuuluvalla hartaudella viettämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään.
-sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja jollakin laittomalla taikka sopimattomalla käytöksellä häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka laki ja asetukset kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.
Kun nyt itse häiritsijät -sosialistit on tulilinjalla, ei nähdä 2015 vaalien kaltaista vasemmiston liikehdintää, jotka vastusti avointa demokratia äänestystä, jonka tulos ei maaritellut sosialisteja ja vasureita.
https://www.youtube.com/watch?v=4_HlZNwAVqE
https://www.youtube.com/watch?v=Za5crCtHCBY
https://www.youtube.com/watch?v=89bhk_25K7w
Lopuksi toivotetaan kaupungin kaikille asukkaille riemullista joulujuhlaa.
Yliuomenna, jos Jumala suo
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sosialisti e sopiva pääministeriksi, jospa maanantai tuo muutoksen. Ennätys velka jää jälkeensä.
- Anonyymi
Mitä sinne Niuvanniemeen kuuluu? Pääsitkö salaa koneelle, hoitajien ollessa kahvittelemassa?
- Anonyymi
Tuttu paikka sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu paikka sinulle?
Ainakin aloittajalle tuttu paikka.
- Anonyymi
Sossut ja Pride, yhtä samaa.
- Anonyymi
Toivottavasti aloittajalla ei ole henkisen tilansa vuoksi äänioikeutta, kun ei edes ymmärrä että nyt kuntavaalit.
- Anonyymi
Armoa...Armoa !
-en se minä ollut, vaan Pikkarainen söi kaikki eväät.
Huomenna, jos Jumala suo
Pääministerimme ja meidän Herramme ja Vapahtajamme armorikas viimeinen duuni päivä.
-ja julistetaan siis täten yleinen surupäivä sosialisteille. - Anonyymi
Sannalta puuttuu ammattimaisuudesta, lämmöstä ja empaattisuudesta olevat geenit.
Ilman isää kasvanut on vajaa.. - Anonyymi
H hetket käsillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979