Eli siis oon nyt koittanu pari kertaa eri kondomeilla laittaa munan päälle. Toinen oli tosi pieni eli ei mennyt yhtään ja toinen oli normaali kokoinen mutta silti en saanut sitä rullattua ihan loppuun asti eli jäi munan keskelle jumiin. Koitin monta kertaa joten teinkö jotain väärin vai onko kondomi vieläkin liian ohut / pieni? 14cm munan koko ja aika paksu
Kondomin asettelu
Anonyymi
5
1162
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kortsun pituus pitäisi riittää, mutta jos on vähänkin paksuumpi penis, niin tuottaa päälle laitto vaikeuksia. Osta aina kokoa XL, niin sen pitäisi silloin olla sopiva.
- Anonyymi
osta isompia kumeja
- Anonyymi
Osta leveämpiä kondomeja esim. Grande tai exs air. Jos sekään ei mene niin sitten XL tai muita vielä leveämpiä malleja.
- Anonyymi
Kokeile leveämpiä kondomeja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764