Asuntosijoittajat silmissäni loisia

Anonyymi

Rikastuvat toisten köyhyydellä. Täydellisiä loisverenimijöitä!

15

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ne saa verottajalta helpotusta
      - kun on asuntovelkaa
      - kun ottaa lisää asuntovelkaa
      - kun ottaa autolainaa

Jos työtön elää omillaan
      - kela soittelee perään...
      - verottaja ottaa työttömyyskorvauksta 20% verot
      - TE toimisto ajattaa sen 9€/ pv orjaksi

• Ai työtön elää omillaan? Kelan maksama työmarkkinatuki ei ole palkkaa kuin demareiden siis yleisesti vasureiden silmissä. Keppiä tuollaisille =)

• Anonyymi

Onko ne asunyosijoittajat niitä ilkei t ä demarreita jotka suomen tuhoo ja ovat koranankin suomee tuoneet vai onkos toisin.

Kösittäökseninyritystukiloisetvsuomån su o me tuho

• Anonyymi

Alunperin demarit, vassut ja ay-liikkeensä luoneet ko. systeemin. Verottoman rahapumpun. Skinnarin Ville sdp se on kova ajamaan ruotsinkielen asiaa. Sai joltain ihme rkp-säätiöltä hyybaa siitä edestä vaalikassaan.

• Anonyymi

No kenen mielestäsi pitäisi sitten tyhmyydelläsi rikastua?

AY pomon?

Ai niin...sehän rikastuukin jo tyhmyydelläsi! :DDD

• Anonyymi

Asutkos sinä yhteiskunnan tarjoamassa vuokrajutussa ? Välität asumistuen takaisin maksajan taskuun vai ?

• Anonyymi

No ei se asuntosijoittaminen kyllä mikään kultakaivos ole.

• Anonyymi

Rakentakaa omat kämppänne

• Anonyymi

samaa mieltä

• Anonyymi

Kommari haluaa loisia ilmaiseksi toisten kustantamassa kämpässä. Sellaisia verenimijöitä ne on.

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudulla yksiökin maksaa melkein 200 000 e.

Jos kommarilla olisi tuollainen summa rahaa, niin antaisiko hän sen ilmaiseksi jollekin lainaksi.

• Anonyymi

Kommarin isukki joi lapsilisätkin. Mitään ei jäänyt. Paitsi katkeruus jakauna.

• Anonyymi

On taas kesä,telttailu on ilmaista,köyhän kukkarollekin sopivaa. Anna vuokrakämppäsi pois kesäksi ja lähde teltan kanssa tienpäälle,säästät 3-4kk sievoisen summan työttömyyskorvauksestasi ja pääset syksyllä siten vaikka etelään sillä rahalla pariksi- kolmeksi viikoksi tai pitemmäksikin aikaa hotelliin asumaan,ja jopa kaukoitään tai karibialle.

Halvimmat matkat on aina loka-marraskuussa ennen joulua.
      Sitten talveksi ja kevääksi joku vuokraluukku taas alle ja seuraavana kesänä taas uusiksi. Kun omaa vain prätkän,sillä ajaa aina kesät ja sopii talveksi pieneen ,halpaan vuokravarasto koppiin talveksi,itse tekee täällä mätöt,ulkomailla pääsee aina halvalls ravintoloihin syömään,jopa alle 2e/ ateria sekä hotelleja alkaen 3-4/ päivä.
      Peruutuslentoja löytyy joka vuosi myös halvalla.

Joskus on tullut tehtyä näinkin. Eikä paljoa maksa,jopa työttömyyskorvauksesta saanut säästymään rahaa. Ja jos töitä löytyy ulkomailla olon aikana,äkkiä sieltä Suomeen pääsee,lentoja kulkee monia joka viikko suuntaan ja toiseen.

• Anonyymi

Kysyntähän tuonkin ratkaisee, jos ei olisi vuokralaisia asuntoihin, niin ei kai niihin kukaan sijoittaisi.

• Anonyymi

Voittoa tavoittelemattomat vuokranantajat ne pahimpia verenimiöitä ovat. Pitävät asunnoissaan ihan samaa vuorktasoa kuin asuntosijoittajatkin, mutta jostain ihme syystä eivät pysty tekemään voittoa....ja maksamaan veroja omistustensa tuotoista.
      Asuntosijoittajana minä maksan jokaisesta omistamastanin vuokra-asunnosta keskimäärin 980€ veroa viime vuodelta, vuokratason ollessa sama kuin voittoa tavoittelemattoman kilpailijanin vuokra-asunnoissa. Viime vuodelta maksan pääomatuloveroa enemmän kuin useitea kerrostaloja omistava "kohtuullisen hintaista" vuokra-asumista tarjoava toimija ja vuokrataso on tosiaan ihan sama kuin vastaavasta asunnosta näillä kohtuullista vuokratasoa mainostavilla voittoa tavoittelemattomilla toimioilla.
      Mutta minä olen se paha ihminen ja muiden rahoilla rikastuva?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe