Missä on miesten tasa-arvo? Aina pitää saada naisille kaikenlaista tasa-arvo hömpää, mutta sitten unohdetaan miehet. Työ paikalla ei saa pitää vähissä vaatteissa olevia naisten kuvia seinillä, mutta naiset saavat pitää miesten kuvia. Tämäkö on sitä tasa-arvoa?Naisilla pitää olla omat ne ja ne paikat, mutta ei miehillä. Tasa-arvoa on se että tullaan yhteen toimeen, ja unohdetaan kaikki muut.Joskus aikoinaan oli NAISTEN sovituskoppejakin kaupoissa (olikohan ne jotenkin erilailla sisustettu?), mutta onneksi niistäkin on päästy pois.Saman lailla ne naiset siellä työ paikoilla kiroilee, kun miehet, oikeen mieltä lämmittää.Ei mitään erityis oikeuksia kenellekkään.
Missä on?
Miesten
3
322
Vastaukset
- cisma
Naisten hakema tasa-arvo on hömppää.
Mikset siis kysy missä on miesten tasa-arvohömppä?
"Naisilla pitää olla omat ne ja ne paikat, mutta ei miehillä."
- Mitkä ne ja ne paikat?Tosiaan tuntuu siltä, että nykynaiset haluaisivat
olla " kaksineuvoisia",omistaa molemmat elimet!
vom- cisma
vom kirjoitti:
Tosiaan tuntuu siltä, että nykynaiset haluaisivat
olla " kaksineuvoisia",omistaa molemmat elimet!
vomElikäs kirjoittaja tarkoittikin miesten tasa-arvolla sitä, että myös miehillä pitäisi olla "ne paikat". :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846