Vaatimuksia EU-maita palaamaan velkakuriin. ”Kun kriisi on ohi,
Nyt tuli kova jyrähdys velkakurista Suomenkin hallitukselle: ”Meidän on palattava noudattamaan sopimuksia” - Myös Suomelle luvassa vaikeuksia.
Euroopan komission mukaan vain Bulgaria, Tanska ja Ruotsi täyttävät julkisen talouden alijäämäkriteerin tällä hetkellä. Suomi ja loput EU-maat eivät sitä täytä. Suomi kuuluu myös siihen joukkoon jäsenmaita, jotka eivät täytä sopimuksen kriteereitä myöskään julkisen velan suhteen.
Sanna Marinin velka uhkaa levitä pois hallinnasta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saa nähdä minkälaiset selitykset tällä kertaa löytyy Prinsessalta ja Tippuraiselta,varmaan tämäkin on "kertaluontoinen".
"Mariaanien haudan" on taas otettava muutamia miljardeja lisää velkaa,ja rahoitettava etelänveteliä. - Anonyymi
Pääministeri alkaa olla hallitsemattomiensa asioiden edessä !
- Anonyymi
Laita nyt tyhmä muuli johtamaan Suomea joka ei ymmärrä taloudesta tai rahasta mitään, on sitä muovikortti sukupolvea jonka ymmärryksen mukaan rahaa tulee seinästä.
- Anonyymi
...johtamaan Suomea joka ei ymmärrä...siis esität että Suomi ei ymmärrä...et osaa edes kirjoittaa mitä haluaisit kertoa, kaikki menee pieleen.
- Anonyymi
Ymmärsi oman valtion korvaaman ruokansa perään.
- Anonyymi
Suomi heikoilla.
- Anonyymi
Sanna on tyhmä, siis oikeasti tyhmä.
- Anonyymi
Näin on näreet.
- Anonyymi
SDP tullut jsa tulee lisää laskemaan, historiansa alimpaan kohtaan.
- Anonyymi
Hihii, noinko pelottaa Persujen syöksy kun Hallis ei ole ruorissa nieleskelemässä ja servaamassa.
- Anonyymi
Sanna ei erota kyynärpäätä perseestä
- Anonyymi
Ja on sinunkin pääministeri, hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on sinunkin pääministeri, hauskaa.
Silti, pöljä mikä pöljä.
- Anonyymi
Ja entä sitten jos ei täytä ehtoja jos käytännössä kukaan ei täytä?
Melkoinen idiootti tämä Kepu turmiolanpöljä. - Anonyymi
Mikähän kiire se oli mennä EU:hun ja euroon. Hosumalla ei tule muuta kuin kusipäisiä mukuloita.
- Anonyymi
Ja yksi poliitikko määrää ja päättää mitä meillä tehdään.
Esimerkkinä toimii varmaankin korona rajoitteet ja niiden vaatimat nopeat muutokset kun ei ollut sopivia lakeja jne...
Kateus Persujen ja Kepun joukoissa alkaa olla säälittävällä tasolla.- Anonyymi
Aivan, mutta tyhmyys vasureiden ja vihreiden perustila.
- Anonyymi
Velasta on päättänyt hallitus ja valtionvarainministeriö ja eduskunta äänestyksellä
on hyväksynyt sen.
Tajuatko ?- Anonyymi
Juu, viherpunikit päättivät.
- Anonyymi
Mansikat eivät ole niin demokraattisia
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008073369.html - Anonyymi
Keskusta äänesti velanoton puolesta.
- Anonyymi
Ei Sanna näitä osaa.
- Anonyymi
Heikun-keikun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796