Eikö mitään lakia löydy, jolla yleisten paikkojen töhriminen voitaisiin kieltää? Ja millä verukkeella kaupunkien toimenkuvaan on liitetty seksiasioiden kampanjointi, jolla eriarvoistetaan ihmisiä?
Seksiä sateenkaaren alla
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitan töhrimisellä sateenkaariväritysten- ja lippujen käyttöä.
- Anonyymi
Natsit räksyttää Menkää roskiin
- Anonyymi
On todella törkeää tuoda seksiasioita julkisuuteen, jopa lasten nähtäviksi. Sitä sateenkaariaate tekee.
- Anonyymi
Hei löysin sateenkaaren värista vessapaperia , ompa kiva pyyhkäistä !!
- Anonyymi
kaamoslaiset hullaantuivat sateenkaareen
onneksi syksy jo ovella- Anonyymi
kuka ei vielä kerinnyt saamaan seksiä lyhyen kesän aikaan vierasmaalaisen kanssa
- Anonyymi
yksi syy, että sateenkaari pesiytyi eduskuntaan
mikä sen sinne toi?
raha ja ulkomaanmatkat
josta se leviää tyhmien saattamana pride kulkueena maaseudulla- Anonyymi
pysykää vaarit lujana hetero imagolleen
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla epävarma omasta seksuaalisuudestaan ja luo itse oman uhkakuvan itselleen. -Eiks je? <3 <3 <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673