Naisten ei kannata pihdata

Anonyymi

Miehenä annan pienen vinkin naisille, jos on pettämisen pelkoa, kannattaa antaa, vaikka ei huvittaisi. Seksi on naisen vahvin keino miehen uskollisuuden varmistamiseksi. Sekään ei toimi ihan jokaisen miehen kohdalla, mutta yli 90% miehistä ovat riittävän onnellisia, jos nainen ei pihtaa liikaa. Seksiä olisi hyvä olla suunnilleen joka toinen päivä ainakin, jos mies haluaa. Ei ole mitään ehdotonta suostumista aina, mutta hyvin usein kannattaa suostua. Tämä on miehen biologiaa, emme ole ilkeitä tai ajattele naista esineenä, vaan meillä on vain niin suuret halut ja se saa pään sekaisin, ei ole hyvä olla ja lopulta etsii seksiä muualta.

10

249

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisit nuo tyhmät ajatuksesi vain oman pääsi sisällä niin vainuttaisit siten vähän fiksummalta.

• Anonyymi

'vaikuttaisit'

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa. Jos nainen pihtaa ja mies sitten pettää niin nainen voi syyttää itseään.

• Anonyymi

Ainahan sitä toivoa voi ja jokainen päättää siitä ihan itse.

• Anonyymi

On myös naisia jotka haluavat seksiä joka toinen päivä. Jos mieheltä saa kerran viikossa, jos silloinkaan, niin sitten seksi etsitään muualta.

• Anonyymi

Mieheni ryyppää ja usein sammuu. Aikani tuota surin, kunnes hommasin itselleni ihanan rakastajan. Saan seksiä, huomiota ja hellyyttä. WINWIN.

• Anonyymi

Päinvastoin ... jos on pettämisen pelkoa ilmassa niin antaa heittää ulos mun elämästäni mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Muhun on sellasten jälkeen turha enää kuvitella koskevansa

• Anonyymi

Tämä! Jos on pelko pettämisestä niin pettää se joskus kuitenkin. Eli bye bye ja nopsaan.

• Anonyymi

Eikä miehen... Makaan sohvalla topissa ja pienissä shortseissa, jalat miehen suuntaan. Katsoessaan minuun hän näkee suoraan jalkojeni väliin. Eikä hänellä ilmekkään värähdä. Eikä ilmeisesti mikään muukaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32