Kiinnostavii aiheita ollu taas tääl palstalla. Siinä jäi erä-ja luontomuseot, rantarakentamiset ja venesataman aiheet paitsioo.
*Some sivut kopioitu 2016 alkaen
*Imatran SoMe sota / uus avaus
*Missä on Pena?
*Onko Mikkelissä ollut itikkaa?
*Pena muuttaa Imatralle takaisin
*Pena pistä kaljat kylmämään
*Pena miksi stalkkaat ihmisten kirjoituksia ja julkaiset niitä
ja sit kaikki vanhat keskustelut Oli kerran Tainionkoski ryhmästä ja sen jälkeen perustetusta ryhmästä. Enemmänkii niit ois ollu mut jollekkii tuli kiire poistattaa niitä ettei omat kirjotukset nouse taas esii.
Palstan touko- kesäkuun hitit
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
Pena taas kerjää huomiota ja purkaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Mitäs kirjottelette hänestä täällä jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kirjottelette hänestä täällä jatkuvasti.
Upitan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upitan..
Kupitan 👼
- Anonyymi
Miten voisi päästä somepäälliköksi🤔
- Anonyymi
Seuraamalla Penaa
- Anonyymi
up
t.pena - Anonyymi
Tätä tarkoitin ❤️❤️❤️
Nostetaan tämä taas ylös, että Imatran Somekerma pääsee keskustelemaan palstan hiteistä. Todellakaan ei ole julkaistu 600 hitit ketjua kuten joku kirjoitti täällä. Sehän vaatisi aika monen vuoden ajalta hittejä kuukausittain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039