Ilta-Sanomissa uutinen kuinka Keskon K Ruoka sovellus ei huomioi sovellukselle annettua käyttäjän ikää. Täten alaikäinen saa alkoholituotteiden mainoksia ko sovelluksen kautta. Sanoisin että kaksinaismoralismia harrastaa Kesko. 15v ei voi ostaa alkoholitonta olutta mutta kännyynsä saa keskon alkoholillisten oluiden mainokset.
Keskon harrastaa alkoholimainontaa K Ruoka sovelluksella alaikäiselle
Anonyymi
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
11-vuotias poikani luki kerran k-kaupan mainoksen joka tuli postissa. Nyt hän on alkoholisti ja heroiinin käyttäjä
- Anonyymi
Mun 14. tytär näki kans keväällä K- kaupassa tarjouskeppanaa lavakaupalla, vaati että ostan sille koko lavan ja nyt se on lipittänyt koulun loppumisen jälkeen sitä kavereitten kanssa meidän autotallissa, mitä nyt välillä tupakalle tulleet pihakeinuun, kun sille piti sitäkin ostaa kartsa kaupalla kun se näki kaupantätin sitä myyneen jollekin asiakkaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725