Tiilivuorattu / verhoiltu kerrostalo on älyttömän kova varaamaan lämpöä, ulkona voi olla viikkoja 15c aurinkoinen keli niin seinät kuumia ja asunnot sisällä,
Alle 25c ei laske sisälämpötila koskaan toukokuusta-syyskuuhun. Nyt on ollut yli kuukauden alin lämpötila 28C joka jäänyt lämpömittarin muistiin.
Ihan mahdottomia asuntoja elää kesällä.
Tiilivuorattu kerrostalo kesällä
Anonyymi
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut kaupunkien kiviset kerrostalot koneistellulla ilmastoinnilla ne vasta helvetin kuumia ovatkin.
- Anonyymi
Asumme tiiliverhoillussa kerrostalossa ja talossa on vesikiertoinen lattialämmitys ja lattiaviilennys on vedoton viilennysjärjestelmä ja miellyttävä.
Viilennysjärjestelmä on itse säädettävissä termostaatilla kun ulkona oli 30 astetta lämmintä varjossa oli asuntomme sisälämpötila 22 astetta eli sopiva.
Summa sumarum talotekniset ratkaisut ovat oleellinen osa viihtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722