moi! olen 16vuotias, ja minulla on syntymästä asti ollut häntäluussa niinsanottu synnynnäinen vika. häntäluuni siis kääntyy koholle, ja näkyy ihostani. se niinkuin katkaisee pyllyvakoni. äitilläni oli sama juttu ja on se ollut hänelläkin syntymästä asti. varmaankin joku sukuvika. minulle on kerrottu että se ei ole vaarallinen, mutta siitä ei oikeen löydykkään mitään tietoa. no, vähän erilainen häntäluu vaan, mikäs siinä. seksin aikana useat huomauttelee siitä. se saa minut epävarmaksi, mutta en minä asialle mitään voi. onko muilla ollut tämä sama juttu, mitä olette tehneet sille?
häntäluun synnynnäinen vika
Anonyymi
5
65
Vastaukset
- Anonyymi
mitä terve järkesi neuvoo sinua häntäluun tarkoituksesta?
- Anonyymi
Ellei se fyysisesti Sinua vaiva, niin ei sille tarvitse mitään tehdä. Kyllä jokaiselle on aina jotain erilaista. Ei meitä ihmisiä ole tehty samassa muotissa
- Anonyymi
joku syvempi tarkoitus on pakko olla
- Anonyymi
ihmisillä 6 aistia
eläimillä 7
häntä on oma lajinsa
- Anonyymi
Vika saattaa aiheuttaa lihas- ja nivelkipuja selän sekä lantion alueella, etenkin mitä aikuisemmaksi tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745