Saapiko sinuun ottaa yhteyttä ulkomaailmassa ? Meillä voisi olla paljon juteltavaa ;)
Miehelle, kysyn suoraan
67
1783
Vastaukset
- Anonyymi
Saa! Olis ja ei pelkästään tunteista vaan paljon muustakin.
- Anonyymi
Sitähän tässä on odoteltu niin ei minunkaan enää tarvitse sen jälkeen täällä palstalla roikkua.
- Anonyymi
Etkö osaa ilman tätä palstaa jutella miehen kans??? Outoa käytöstä..
- Anonyymi
Soita vaikka heti tai laita viestiä, toivottavasti olisit kaivattuni.
- Anonyymi
Varmaan jos haluat miehelle
- Anonyymi
Kyllä vain ;)
- Anonyymi
Sitten yhteyttä siihen jos haluat miehee
- Anonyymi
Sama juttu minulla, ei löydy tietoja joten tiedän kyllä miten voidaan jutella jos olisit hän ...
- Anonyymi
Mulle henkilökohtaisesti
Tulee mieleen noista puhelinnumerottomista kaikki
Sellaset tuttuni joilla luottotiedot menneet maksamattomien puhelinlaskujen takia eikä ne saa solmittua liittymäsopimuksia nimellään. Joten heillä on prepaid liittymiä
Sit on pari vähän vielä huonommille teille eksynyttä tyyppiä. Huumesotkuja, piilottelee huumevelkoja perääviä tyyppejä vaihtaen usein prepaid numeroa toiseen. Pelkäävät kostoa johon kuuluu väkivaltaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle henkilökohtaisesti
Sellaset tuttuni joilla luottotiedot menneet maksamattomien puhelinlaskujen takia eikä ne saa solmittua liittymäsopimuksia nimellään. Joten heillä on prepaid liittymiä
Sit on pari vähän vielä huonommille teille eksynyttä tyyppiä. Huumesotkuja, piilottelee huumevelkoja perääviä tyyppejä vaihtaen usein prepaid numeroa toiseen. Pelkäävät kostoa johon kuuluu väkivaltaaEi pidä ajatella noin negatiivisesti, tiedän monia joilla ei tiedot ole julkisia ammatin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle henkilökohtaisesti
Sit on pari vähän vielä huonommille teille eksynyttä tyyppiä. Huumesotkuja, piilottelee huumevelkoja perääviä tyyppejä vaihtaen usein prepaid numeroa toiseen. Pelkäävät kostoa johon kuuluu väkivaltaaNo mul on prepaid ihan vaan siksi, etten halua maksaa kuukausimaksua. Puhun niin vähän, että tällä tavoin ei tarvitse maksaa turhasta. Säästöä tulee väh. 25 e kk:ssa.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle henkilökohtaisesti
Sit on pari vähän vielä huonommille teille eksynyttä tyyppiä. Huumesotkuja, piilottelee huumevelkoja perääviä tyyppejä vaihtaen usein prepaid numeroa toiseen. Pelkäävät kostoa johon kuuluu väkivaltaaMyöskään salaista numeroa (ei maksettu prepaid), ei saa numerotiedustelusta. Itselläni on sellainen, ja on muuten ihan normaali liittymä, josta tulee kerran kuussa lasku.
- Anonyymi
Vastaan suoraan takaisin, kyllä suat ihan luvan kanssa vaikka heti :)
- Anonyymi
Saapi minuun ottaa yhteyttä. Ehdottomasti se olisi positiivinen yllätys.
- Anonyymi
Minä odotan jo !
- Anonyymi
Tottakai, etenkin jos olet T-nainen ja tarkoitat Jiitä :)
- Anonyymi
Tuskin on se rotulotnikka tarjasi vaikka oot HRJ siitäkin niin katkera ja luulet ukollas olevan salasuhde sen kanssa jo vuodesta 2006
- Anonyymi
Oikeasti nyt vähän odottaisin yhdeltä soittoa ja tarinoita. Joten jos olet hän toivottavasti soitat.
- Anonyymi
TiEtenkin saat, rakkaani! ❤🥰
- Anonyymi
Ehkä saatat olla mun hän, mutta en uskalla ottaa yhteyttä sinuun näissä asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä saatat olla mun hän, mutta en uskalla ottaa yhteyttä sinuun näissä asioissa.
Miksi Et? Voisi olla paikallaan yrittää sanoittaa näitä ihania tunteita ❤ välillämme, jos vain annat siihen mahdollisuuden? Ja luottamuksellisesti, jos niin haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun hän, luulotautiko vaivaa? Ei tartte soitella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun hän, luulotautiko vaivaa? Ei tartte soitella!
Voi sinua kirsikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet mun hän!
Soittaisitpa!!!
juuri nyt on NIIIN kova ikävä, että mä katkean!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Jos olisit hän, voisimmeko ihan kasvotusten jutella viikonloppuna ? On ollut vähän ikävä ..
- Anonyymi
No tottakai.
- Anonyymi
Kyllä maar ja totta Mooses.
- Anonyymi
Miten laitat toteutumaan? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten laitat toteutumaan? ;)
Panemalla menemään ja menemällä panemaan.
- Anonyymi
Älä laita..
- Anonyymi
Ota yhteyttä kirjeitse, osoitteenhan jo tiedät.
Tosin en taida luottaa siihenkään, koska psykopaatti olet.- Anonyymi
Sofia belorfin exä pyytää kirjeitä, koska vangit ei saa puhelimia tai nettiä käyttää
Oletkohan vankeusrangaistusta suorittamassa?
- Anonyymi
Ilman muuta, se olisi mukava yllätys :)
- Anonyymi
Olishan meillä puhumista, voitais ainakin nauraa tälle kaikelle, jos ei muuta. Tää on kuitenki ollu once in a lifetime -kokemus, transsimainen. https://youtu.be/5IsSpAOD6K8
- Anonyymi
Itä-Suomi? Kysyypi mies
- Anonyymi
Minä voisin soitella itä-Suomeen mutta se ei kerro tarpeeksi.
-sivusta - Anonyymi
Huomasin saman tuosta saapiko :) En viitsinyt kommentoida. Tuli Kainuun perukat mieleen.
- Anonyymi
Jäin minäkin tuota samaa miettimään kun etelässä sanotaan " voinko " mutta idässä " saapiko " tai " suapiko ", ihan tulee vilkkaita savolaisia ja karjalaisia ikävä mutta sinnehän taas kesälomalla mennään. En ollut aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin soitella itä-Suomeen mutta se ei kerro tarpeeksi.
-sivustaSoita tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tänään.
Tai huomenna. Kaiken voi aina tehdä myös huomenna. Niin ne päivät vaihtuu kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Ja aina on aikeissa soittaa heti huomenna...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai huomenna. Kaiken voi aina tehdä myös huomenna. Niin ne päivät vaihtuu kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi. Ja aina on aikeissa soittaa heti huomenna...
Jep. Mitä näistä nimettömistä "soita mulle mies/nainen " oikein saa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tänään.
Anna vinkki niin soitan itä-Suomeen ja Kainuusta
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Hiekkalaatikko leikkejä 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveikkaan mielen ? Voisiko se olla juuri HÄN ? Kuin lottovoitto ?
- Anonyymi
Ehdoton ehkä.
Onnistuuko skottiruudullinen minihame btw ? - Anonyymi
Voi teitä lapsukaisia?
- Anonyymi
Kirjekyyhkyn välityksellä.
- Anonyymi
Miulta saa kysyä ja häiritä niin livenä, kun facessa tai instassa silloin kun siltä tuntuu. Maago/lpr.
- Anonyymi
Suoraankopiko ajattelit..
- Anonyymi
Vittut juttelen
- Anonyymi
:(((((((
- Anonyymi
Juu, ei muuta kuin soittelemisiin sulla se mun numero jo onkin.
- Anonyymi
Riihimäkeläinen?
- Anonyymi
Sua sua ... naurua ...
- Anonyymi
Ettei peräti heh heh? Suomen ankein ja fuulattavin ”koomikko”
- Anonyymi
Jos olet pelkkää juttelua vailla niin etsi siihen tarkoitukseen joku vain sellaiseen tyytyvä. Minä haluan koko paketin.
- Anonyymi
Kyllä silti vaatii syvällistä keskustelua ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jopa syvällistä syvempää rehellisyyttä ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on totta. Tarkoitusperät on silti hyvä olla tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on totta. Tarkoitusperät on silti hyvä olla tiedossa.
No niistähän sitä keskustellaankin juuri muun muassa.
Ja ennenkaikkea puntaroidaan mitä, miten,milloin, miksi jne jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niistähän sitä keskustellaankin juuri muun muassa.
Ja ennenkaikkea puntaroidaan mitä, miten,milloin, miksi jne jneMilloin otat yhteyttä?
- Anonyymi
Ihana M nainen saa ottaa yhteyttä koska vaan ;)
- Anonyymi
* juosta
- Anonyymi
Jos sitä pitää täällä kysyä, luulen et parempi ettet ota yhteyttä.
- Anonyymi
Odotin, et soittanut, palstailu jatkuu minun kohdallani :(
- Anonyymi
Olisit itse soittanut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa912675En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101724
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly201599Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201029