Aloin laittamaan yhden vanhan tuttavan kanssa viestiä ja huomasin että meillä käy jutut hyvin yhteen. Mies sanoi samaa. Oli puheissa et käytäisiin kahvilla jokukerta mutta ei sen tarkemmin sovittu koska molemmat paljon töissä. Molemmat olemme horoskoopilta neitsyitä. Olen hieman ihastunut mieheen ja ehkä vihjaillutkin varovasti siihen suuntaan puheissa. Emme ole tavanneet kasvokkain muutakun vuosia vuosia sitten.
Viestiteltiin aktiivisesti jokunen viikko ja nyt mies on kylmä ja viileä minua kohtaan eikä hänen kanssaan oikein saa edes juttua enää aikaiseksi kun hän jättää vastaamatta viesteihin ym. Olen kysynyt suoraan pariin otteeseen tuota kahvilla käynti asiaa ja pyytänyt kertomaan suoraan mikäli ei kiinnosta niin ei elätellä turhia toiveita.. Mies on joka kerralla vastannut että kyllä kiinnostaa.... mutta silti käytös on välinpitämätöntä? Auttakaa? Luulen ettei miestä vaan kiinnosta mutta toiveissa tietenkin että kiinnostaa koska näin on sanonut.... miten minun pitää tulkita tälläistä käytöstä?
Kiinnostaako neitsyt miestä?
Anonyymi
0
931
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712