ensimmäisen kerran? Miksi?
Milloin tapasit kaivattusi
93
2271
Vastaukset
- Anonyymi
Ylitöissä miehen tapasin ekan kerran! Eikä mikään ole ollut entisellään sen jälkeen!
- Anonyymi
Tämän vuoden puolella nähtiin.
- Anonyymi
Ekan kerran näin miehen.
- Anonyymi
Töissä...🤫
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Ei ollut eka kerta, mutta Bussissa prkl 😊 ja veit mun sydämen stana 😄 onko nyt hyvä kele? 😘
Sama. Saakelin sydän, joka ensin lämpeni hitaasti parin vuoden ajan, sitten kuumeni pari kuukautta, kunnes lopulta roihahti parissa viikossa liekkeihin vuosien jäässä olon jälkeen. Vaikkei ole nähnyt pitkiin aikoihin, ei se sydän kykene jäähtymään. 🙄
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Sama. Saakelin sydän, joka ensin lämpeni hitaasti parin vuoden ajan, sitten kuumeni pari kuukautta, kunnes lopulta roihahti parissa viikossa liekkeihin vuosien jäässä olon jälkeen. Vaikkei ole nähnyt pitkiin aikoihin, ei se sydän kykene jäähtymään. 🙄
Niin, minun tuntemukset on miestä kohtaan 😍, Lauruska
- Anonyymi
Kansanopistossa yli 10 vuotta sitten. Järjetöntä taas kun sen lukee näytöltä, kestävää tunnetta.
- Anonyymi
Sivusta/ Järki harvoin on mukana tunneasioissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta/ Järki harvoin on mukana tunneasioissa!
Niinpä. Tai sitten vaan joku saa tuntemaan aidommin.
- Anonyymi
Me on ekan kerran ’tavattu’ kakaroina 80-luvulla, asuttu samassa talossa. Tosin pelkäsin häntä sillon, oli tapana muutaman muun kusipään kanssa kiusata mua siinä pihoilla😞pakko sanoa sekin että onpa toi aikuisiälläkin osoittanut jotain inhoa, halveksuntaa, mitä lie ja miksi lie. Tai siltä minusta on ainakin tuntunut.😢
Mutta nyt on menossa jotain, en vieläkään ole täysin varma että mitä mutta siitä olen varma että sekasin oon ku seinäkello😅 en tie, katotaan.
T❤️🔥 - Anonyymi
Töissä aika tarkalleen 4 vuotta sitten.
- Anonyymi
Hämeenlinnassa näin... Näìn....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, ei tuu natsaamaan. Eikä myöskään sen osalta, että hän minua täällä kaipailisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurja mies oli. Omahyväinen ja töykeä. Terveisiä Hämeenlinnaan. Halvalla varmaan irtosi esitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurja mies oli. Omahyväinen ja töykeä. Terveisiä Hämeenlinnaan. Halvalla varmaan irtosi esitys.
Mutta suukko jäi voimaan.
- Anonyymi
Kesällä 2017? Ehei.
- Anonyymi
Hänen työpaikalla, noin 4 vuotta sitten.
Varmaan siksi että minun loppuelämä on pelkkää ikävää.🙄- Anonyymi
Missä päin? Mikä ala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin? Mikä ala?
Länsi-suomessa. Asiakaspalveluala
- Anonyymi
Vuonna 2015 festareilla
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui
- Anonyymi
Mä luulin että mä asun jo töissä kun, ehdin vain nukkuun kotiin ja taas mentiin heti aamusta ja illalla jälleen kotiin vain yömekko pääälle suoraa ja iltapalan kautta petiin.
Mutta rölli vetää paremmaks. Se jopa pitää työpaikkaa baarina josta se valkaa seurustelukumppanit.
Ihan siihen mä en ala kyllä ikinä. Työ ja vapaa-aika on erikseen ja niitä mä en sekota
Muuten alkaa oleen liian vähän muuta elämää kuin työ
Mun useimmat miehet on kaveripiirien kautta. Eka poikasystäväni joka myöhemmin sitten oli avomieheni oli kaveripiirien tuttujen tuttu johon tutustuin eräällä joululomalla kun lähdettiin porukalla lasketteleen.
Muutkin on samaan tyyliin olleet jotenkin kaveripiirien kautta. Tutu tutun tuttu joka jotenkin ajautunut vapaa-ajalla samoihin piireihin juhliin, tai harrasteisiin. Tietty yhdysjuttuja on saattanut olla sama koulu joskus muinoin mutta se ei oo sillee ollu silloin kun itse siinä koulussa oltu yhtäaikaa mikään mun ihastus tms.- Anonyymi
Siis mitä ihmettä, että joku pitää työpaikkaa baarina, josta pokaa kumppanit. Siis ekakskin monet löytää kumppaninsa ihan jostain muualta kuin baareista ja toisekseen työpaikallakin voi hyvin löytää kumppanin, monet löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, että joku pitää työpaikkaa baarina, josta pokaa kumppanit. Siis ekakskin monet löytää kumppaninsa ihan jostain muualta kuin baareista ja toisekseen työpaikallakin voi hyvin löytää kumppanin, monet löytää.
Työ on työ ja mä en halua viedä parisuhdedraamaa töihin. ei pahalla mutta kun mä suutun mä paiskon ovia ja irvistelen kun toinen kääntää selän. en puhu mitään ja jos toinen avaa suunsa saatan tähdätä jollain kynällä tai tyynyllä tms.
Se onkin upeeta töissä ja muutenkin olen itse ollut noin 8 vuotta avoliitossa ja oikeesti joskus ex-avomieheni soitti kaverilleen huvittavan puhelun.
"Moi! Tehtäiskö jätkien kaa tänään jotain. Lähetäänks vaikka kruisailee tai salille, ku toi ....(nimeni) heittää mut kotoo pois kun se haluu tän kämpän itselleen koko päiväks. "
Mä nauroin vieressä, sille et oon mäkin julma. En jaksa katella sitä niin se joutuu evakkoon kavereilleen kun haluun koko asunnon omaan käyttööni. Mut tosiasia että kun suhteessa elää pidempään on päiviä kun kaipaa aikaa itsekseen erillään siitä kumppanistaan.
Mietippä mikä sota ja ahdistus olisi töissä ja kotona olla paita ja perse 24/7 8 vuotta eli
2920 päivää ja 70 080 tuntia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eipä toi työpaikka niin ihme ole eikä minään baarina tarvii pitää, mutta tuo joka kaveripiiristään löytää? Siis niin vammaisen sisäsiittoista nurkkahomeista touhua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eipä toi työpaikka niin ihme ole eikä minään baarina tarvii pitää, mutta tuo joka kaveripiiristään löytää? Siis niin vammaisen sisäsiittoista nurkkahomeista touhua...
Eihän se haittaa, että kerran tai ksksi löytää jonkun tuttavapiiristä. Mut ainakaan itestä ei olisi kiva edes tuntea sellaista joka on käynyt melkein koko tuttavapiirin läpi.
- Anonyymi
Töissä reilu 4 vuotta sitten ännän.
- Anonyymi
2017 heinäkuu
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
En ole vielä niin upeaa henkilöä tavannut.
- Anonyymi
Viime vuoden elokuussa vai oliko syyskuun alussa. Tapasimme kun olimme sopineet treffit :)
- Anonyymi
Kuka sä oot niistä kolmesta?
- Anonyymi
"Mun pakko matkustaa on jonnekin,
entisestä pois juna vie.
On aivan sama minne kiirehdin,
kun vain pitkä on tie..."
Se herra oli ilmeisesti "työkeikalla". Kyllähän sitä kaikenlaisia töitä tähän maailmaan mahtuu. En vaan koskaan kysynyt, mitä hänelle siitäkin "keikasta" maksettiin...
https://www.youtube.com/watch?v=-d9eNvTIzoo- Anonyymi
12/2017
- Anonyymi
Koulussa. Hänen työpaikalla, Helsingissä. Siitä on hieman alle kolme vuotta.
- Anonyymi
2003 tammikuussa
- Anonyymi
Se saattoi olla loppuvuodesta 2018, todennäköisesti olikin, tai sitten alkuvuodesta 2019. Varmaan joku kohtalo tai sattuma ajatteli, että nyt on mun vuoro ihastua pitkästä aikaa. Toi sitten hänet siihen näytille.
- Anonyymi
n vai m?
- Anonyymi
Miten siinä kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siinä kävi?
Niinhän siinä kävi, että kun kohtalo toi hänet näytille tarpeeksi usein, rakastuin ja nyt kaipaan häntä tässä. Sitten kohtalo alkoi kiukutella ja päätti piilottaa hänet multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että kun kohtalo toi hänet näytille tarpeeksi usein, rakastuin ja nyt kaipaan häntä tässä. Sitten kohtalo alkoi kiukutella ja päätti piilottaa hänet multa.
Ota siihen yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota siihen yhteyttä?
Voiko piilotettuun ottaa yhteyttä? Ei voi kun se on piilossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet olisi itse mennyt piiloon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettet olisi itse mennyt piiloon?
En ole piilossa. Ihan näkyvillä nytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo haluaa että teet itsekin jotain. Hide and seek.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo haluaa että teet itsekin jotain. Hide and seek.
Kohtalo tietää jotain enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Hänelle muutenkin, jos vaan haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo tietää jotain enemmän kuin sinä.
Piilotti tarkoituksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilotti tarkoituksella?
Varmasti niin. Mutta kohtalo tietää senkin, että olen jotain joskus tehnytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti niin. Mutta kohtalo tietää senkin, että olen jotain joskus tehnytkin.
Hyvä että teit. Haluatko sitten että kohtalo tuo hänet vielä eteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että teit. Haluatko sitten että kohtalo tuo hänet vielä eteesi?
Tietysti haluan. Joka päivä anelen kohtalolta, että olisiko jo taas mun vuoro pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti haluan. Joka päivä anelen kohtalolta, että olisiko jo taas mun vuoro pian.
Voit odottaa sitä tai tehdä (taas) jotain asian eteen.. jospa kohtalo auttaisi sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit odottaa sitä tai tehdä (taas) jotain asian eteen.. jospa kohtalo auttaisi sitten?
Noin se on tehtävä ja toivottava myötäisiä tuulia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on tehtävä ja toivottava myötäisiä tuulia.
Onnea matkaan.
- Anonyymi
Kumpi tosiaan olet? Nainen vai mies. Itselle on jäänyt eräs nainen loppuvuodelta 2018 mieleen, sillon tällöin putkahtaa esiin muistikuvat, vaikka tässä on välillä ollut muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi tosiaan olet? Nainen vai mies. Itselle on jäänyt eräs nainen loppuvuodelta 2018 mieleen, sillon tällöin putkahtaa esiin muistikuvat, vaikka tässä on välillä ollut muitakin.
Nainen olen ja samoilta ajoilta jäännyt yksi mies pyörimään aika ajoin mieleen. En voi väittää että kukaan muu olisi tehnyt samalaista vaikutusta minuun hänen jälkeensä. Tiedän että hänellä on ollut ns. Muuta mietittävää tässä välissä.
-ei av tai ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toinen vastaaja ei ollut sama jolta kysyit. Onpas samanlaisia tilanteita kun voi jatkaa toisena noinkin monen kommentin jälkeen. Kaikenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen ja samoilta ajoilta jäännyt yksi mies pyörimään aika ajoin mieleen. En voi väittää että kukaan muu olisi tehnyt samalaista vaikutusta minuun hänen jälkeensä. Tiedän että hänellä on ollut ns. Muuta mietittävää tässä välissä.
-ei av tai apEi tämä ole edelliseltä, ei liity mitenkään noihin minun kommentteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea matkaan.
Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä kysyttiin milloin näit ensimmäisen kerran ja siihen vastasin. Ei se ollut viimeinen kerta. Ihastumiseenkin meni varmaan vuosi tuosta ekasta näkemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo toinen vastaaja ei ollut sama jolta kysyit. Onpas samanlaisia tilanteita kun voi jatkaa toisena noinkin monen kommentin jälkeen. Kaikenlaisia.
Täällä on kyllä paljon samanlaisia tilanteita, olisi voinut olla minunkin kirjoittamaa. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on kyllä paljon samanlaisia tilanteita, olisi voinut olla minunkin kirjoittamaa. Sivusta.
Voi silti sanoa kun tulee sivusta.
Ihan normaalia inhimillistä käytöstä.
Sivusta myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tässä kysyttiin milloin näit ensimmäisen kerran ja siihen vastasin. Ei se ollut viimeinen kerta. Ihastumiseenkin meni varmaan vuosi tuosta ekasta näkemisestä.
OMG! Sä oot ihan kuin mä! 🤭🤣 Vaikka tuskin toisiamme ajatellaan 😘
- Anonyymi
Onneton sattuma hinta kova.
- Anonyymi
Kuinka kova hinta?
- Anonyymi
Jaa, pitää ihan miettii, olikohan se jo 2018 kesä, kun hän suoritti ensiesiintymisensä, vuorosanoja sitten vasta paljon myöhemmin. Paljon on kieltämättä vettä virrannut.
- Anonyymi
2012 💙
- Anonyymi
Sama vuosi, kun häneen, mieheen tutustuin ja rakastuin🙂
- Anonyymi
Taisi olla tuo vuosi, kun kohtasin aivan ihanan naisen. Menin hänen kättensä "hellään hoivaan". Jossain vaiheessa ihastuin, ja vuosien varrella tunteet vahvistuneet. Nyt en minä mies saa häntä mielestäni, enkä kyllä haluakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla tuo vuosi, kun kohtasin aivan ihanan naisen. Menin hänen kättensä "hellään hoivaan". Jossain vaiheessa ihastuin, ja vuosien varrella tunteet vahvistuneet. Nyt en minä mies saa häntä mielestäni, enkä kyllä haluakaan.
Hieroja vai parturi?
En ole tavannut, enkä varmaan koskaan tule tapaamaankaan.
- Anonyymi
Sen kun tietäisikin, että miksi??
- Anonyymi
Ylä-asteella. Vaan ihastuin mieheen vasta tänä keväänä, yli 20v. Myöhemmin. Apua.
- Anonyymi
Taisi olla 2018 ja olisko ollut marraskuu. Viimeksi näin 2019 tammikuussa.
- Anonyymi
Tämä osuis kyllä itseeni. Sanoppas että sinä olet nainen ja tätä nykyään 23 tai 24.
Sen jälkeen jos nämä osuu kohdilleen voitkin luetella miehestä, eli minusta tuntomerkkejä, paljoa en ole muuttunut noilta ajoilta ulkonäöllisesti :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä osuis kyllä itseeni. Sanoppas että sinä olet nainen ja tätä nykyään 23 tai 24.
Sen jälkeen jos nämä osuu kohdilleen voitkin luetella miehestä, eli minusta tuntomerkkejä, paljoa en ole muuttunut noilta ajoilta ulkonäöllisesti :)Olen mies ja nainen hakusessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja nainen hakusessa.
No voi harmi, ehkä etsimme sitten samaa naista heh. Tiedän naisen etunimen ja iän, mutta kun ei löydy facebookista ainakaan etunimellä, onko sitten instagramissa, mutta itselläni ei sitä ole enkä ole tekemässä.
Vuosi oli '2016/4
Hänelle olin se "asiakas ja työ"
Hän tykkäsi minusta, kuten minä hänestä, mutta siinä vaiheessa pidin keskittymä ainoastaan itseeni
Nyt hänellä on tyttöystävä (nainen) ja se en ole minä ..
Kaipaan sitä lämmön tunnetta, mitä hän toi minun sydämessä esiin.
Kaipaan turvatunnetta.- Anonyymi
Jossain ulkopuolella, olisko sauhujen aika ?
- Anonyymi
Mistä sauhusta sinä puhut?
- Anonyymi
Oulussa
- Anonyymi
Asutte siellä?
- Anonyymi
Olet söpö ikuisesti. Kiitos, olit hetken elämässäni
- Anonyymi
Eka kerta?
- Anonyymi
Kesäkuu 2016.
- Anonyymi
Oletko itse M tai N?
Mikä paikkakunta olisi kysymyksessä?
- Anonyymi
Heinäkuun viimeinen keskiviikko 1979. Lavatansseissa. Enkä ole unohtanut ensirakkauttani.
- Anonyymi
Mykistävää.
- Anonyymi
Vai lavatansseissa? Mutta et kerro millä lavalla?
- Anonyymi
Mökillä...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039