Pyytäneet kanadalaista royta treffeille. Kai te nyt haluatte tuollaisen komean miehen mutta teillä on sitten paljon kilpailijoita?
https://www.is.fi/viihde/art-2000008113005.html
Joko palstan naiset ovat
20
52
Vastaukset
- Anonyymi
Liian kurppa.
- Anonyymi
On muuten paljon vanhemman näköinen kuin 49v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten paljon vanhemman näköinen kuin 49v.
Tämä on totta. Oletin reilusti vanhemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Oletin reilusti vanhemmaksi.
Sama..
- Anonyymi
Onko toi poika laillisessa iässä?
- Anonyymi
18v. Onko se sitten teinimies?
- Anonyymi
Tytöt nyt maltti
- Anonyymi
Ärsyynnyin Roy’sta. Ei. En.
- Anonyymi
Ei ole, enkä aio. En vaikka kävelisi vastaan ja alkaisi jutulle. Ihan mukavan kuvan hänestä sai, mutta luonteemme valovuoden päässä todella toisistaan. Itse olen niin vilkas yksilö, että mua jopa ahdisti kuunnella niin hidasta puhetyyliä. Mun teki aidosti tiukkaa kyetä kuuntelemaan häntä. Plus, että julkkisstarus on valtava miinus. Tuon kanssa jos jossain. näyttäytyisi niin taatusti olisi naama jossain lehdessä. Ei kiitos!
- Anonyymi
Mä taas en pidä siitä jenkkityylistä, mutta ei kai se hänen vikansa ole, mutta se tarttuu puheeseen eikä sitä kestä kuunnella. No ehkä tulevat Suomi-vuodet poistavat sitä? Ja alettaan huastella niinku suomalaiset :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas en pidä siitä jenkkityylistä, mutta ei kai se hänen vikansa ole, mutta se tarttuu puheeseen eikä sitä kestä kuunnella. No ehkä tulevat Suomi-vuodet poistavat sitä? Ja alettaan huastella niinku suomalaiset :)
Joo, on kai hänellä ehkä vähän sitäkin. Itselleni se ei tuossa hänen tyylissään kauheasti osunut silmään. Kai tunnen sen verran monta "oikeaakin" jenkkiä, että ärsytyskynnys tuossa asiassa on noussut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on kai hänellä ehkä vähän sitäkin. Itselleni se ei tuossa hänen tyylissään kauheasti osunut silmään. Kai tunnen sen verran monta "oikeaakin" jenkkiä, että ärsytyskynnys tuossa asiassa on noussut.
Joo jos on tottunut, mutta muuten ei pysty.
- Anonyymi
Varmaan olette jo kiimaisina odottamassa vastaako roy treffi kutsuun. Eiku vaan uutta mekkoa ostamaan että näytätte seksikkäältä ja nuorelta royn silmissä.
- Anonyymi
Mene sinä! Mitä sinä meitä hänelle tuputat!
Noup. Evvk koko tyyppi, tai muut julkimot.
- Anonyymi
Ja pyh!!!
Pettymys! Tuohan on suomalainen, Kanadassa vain syntynyt!
Ei jatkoon. - Anonyymi
No en tosiaan. Mummu on omaa sukuaan Rissanen. Tuohan voi olla vaikka sukulainen.
- Anonyymi
Eikö komea mies kelpaa vai. Muutenkin kuolaatte kaikkia treffi ohjelmia jossa on komeita ulkomaalaisia miehiä ja haaveilette häistä niitten kanssa.
- Anonyymi
Roi on kurppien ihannemies. Jos sillä on paljon rahaa niin missitkin haluaa ja kurpat jää toiseksi.
- Anonyymi
Pyydä ite!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039