Löytyisikö täältä minulle jonkinlainen käsitys siitä mikä suhde on

Toimiva ja sopiva myös minun luonteelle.olen erittäin hauska ja minulla on myös harrastuksia laidasta laitaan ja tykkään paljon purjehtia sekä tulen naisten kanssa erittäin hyvin toimeen, jostain kumman syystä naiset eivät aina ymmärrä minua mutta olen rehti ja rehellinen Supi suomalainen miäs

8

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervetuloa, tulit juuri oikeeseen osoitteeseen, sillä nimenomaan täällä Suomi palstalla löytyy myös sinulle jokin suhde.onko mitään toiveita siitä että onko mies vai nainen sinun toiveesi.

• Ei oikeastaan ole mitään merkitystä mitä sukupuolta edustaa.pääasia että kemiat kohtaa ja on samoja arvoja

• Anonyymi
        Farmbigeevill kirjoitti:

Ei oikeastaan ole mitään merkitystä mitä sukupuolta edustaa.pääasia että kemiat kohtaa ja on samoja arvoja

No sittenhän sulla riittää seuraa että ei tarvitse kauan odotella kun joku trolli päätyy tähän tekstiin tarinoimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän sulla riittää seuraa että ei tarvitse kauan odotella kun joku trolli päätyy tähän tekstiin tarinoimaan

Olen wupous ja olen juuri eronnut Jani Petterin kanssa tuli oltua noin kymmenen kuukautta ja noin pari kertaa ollaan oltu erossa noin korkeintaan parin viikon jaksoja että kunnollinen mies olen kaiken kaikkiaan

• Anonyymi kirjoitti:

Olen wupous ja olen juuri eronnut Jani Petterin kanssa tuli oltua noin kymmenen kuukautta ja noin pari kertaa ollaan oltu erossa noin korkeintaan parin viikon jaksoja että kunnollinen mies olen kaiken kaikkiaan

Joo ei tässä nyt mikään suhde ole ekana hakusessa vaan ihan asiallista keskustelua siitä miten minä voisin saada aikaan hyvän olon omassa suhteessa kun muija on ollut vähän muissa maailmoissa ja sen takia koen hieman yksinäisyyttä ja vaimo on muutenkin muuttunut niin eipä oikein kiinnosta kuin korkeintaan nähdä silloin tällöin häntä

• Anonyymi

Jaa, kuullostaa että olet ekstrovertti, menevä, sosiaalinen ja äänekäs. Kannattaa ettii toinen yhtä upea ja jännityshakuinen tyyppi. Ei mitään kotihiirtä kannata pyydystää noihin kuvioihin piipittelemään. Joku jännempi tapaus.

• No Donna rotta oli myös menevän oloinen mutta se ei juurikaan minua haitannut.

• Miksi minä olen naisen mielestä hassu ja minun seurassa myös naiset viihtyy hyvin ja heillä on aina hymy huulilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe