Varmasti kiinnosti joskus ja sekin meni jo , hyvän päivän tuttuja voin olla kyllä ja se oli siinä.
J
Luulitko tosiaan.
33
614
Vastaukset
😝😝 minäkin ihmettelin ihan haavi auki, tilannetta jossa joku luuli tosissaan, että olen eronnut 🤣 sormukset ja muut avioliittoon vihjaavat tiedot peitin todella hyvin yleisillä paikoilla. Arviolta noin puolet naisista luuli että olen sinkku. No enhän minä viitsinyt edes sänkyyn mennessä oikeasta, että olen naimisissa oleva perheellinen miäs 😝😝
- Anonyymi
Olen otettu , jatkakaa.
- Anonyymi
Luulin tosiaan. Mille kirjaimelle menee?
- Anonyymi
Luulit omiasi. Evvk enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulit omiasi. Evvk enää.
Sen ymmärsin kyllä mutta kuka ei kiinnosta sinua enään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ymmärsin kyllä mutta kuka ei kiinnosta sinua enään?
Ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan.
Aloituksen arvoinen ei kukaan......
- Anonyymi
Kiinnostaa ku kilo kiviä.
- Anonyymi
Aiwa väsy heitto, keksi parempaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiwa väsy heitto, keksi parempaa 😂
No keksi sitten maalittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No keksi sitten maalittaja
Maalittaja ? Mustikkakin on kukkiva kasvi.
- Anonyymi
Mitä kiukuttelet? sinä se toisen luo lähdit. Liian heikko sanoit... Muistatko? Se särki sydämeni. Työnsit sen rissan sitten minun sydämeeni... 💔🗡️
- Anonyymi
Unohdat koko ajan omat sairaat tekosi. Sinulle ei saa tehdä mitään ”väärää”, muuten tulee kosto. Toksista henkistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämä.
J myöskin- Anonyymi
Kenestä et ajattele noin?
- Anonyymi
En kaipaa jiitä.
- Anonyymi
En minäkään vaikka itse sellainen olenkin .
- Anonyymi
Sullahan on asiat aika hyvin, ihan oikeesti. Hyvää jatkoa elämälle
- Anonyymi
Hyvin on asiat. Kiitos samoin.
- Anonyymi
Millon oli joskus?
- Anonyymi
Keväällä
- Anonyymi
Valinnan teit sinä, sillä mennään
- Anonyymi
Azia Azia , juuri se valinta.
- Anonyymi
Eiköhän se ollut minun valintani.
- Anonyymi
Ei kannata omia itselleen kaikkia ja pettyä turhaan. Melko varmasti, ette edes tunne toisianne oikeassa elämässä. Voitte olla molemmat miehiä tai naisia tai ihan miten vaan. Aika vähän tunnisteita, kun yksi j-kirjain vain.
- Anonyymi
Jos kiinnostumattomuus menee ohi, eikö se tarkoita että silloin on kiinnostunut?
- Anonyymi
No sun kanssas taidetaan kyllä olla enemmänkin niitä pahan päivän tuttuja, näkeminen pilaa päivän taatusti.
- Anonyymi
voij että , kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Veit sanat suustani. :D
- Anonyymi
En ala noin idiootin kanssa riidellä.
- Anonyymi
Hyvän päivän tuttu tarkoittaa, että moikataan kun tavataan. Ei enempää. Voidaan olla moikkaamattakin, jos se sua helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän päivän tuttu tarkoittaa, että moikataan kun tavataan. Ei enempää. Voidaan olla moikkaamattakin, jos se sua helpottaa.
Minkä näköinen on tämä hyvänpäiväntuttu?
- Anonyymi
Onneks nähdään ensviikolla kun tuun pyöriin töihin ti-to iltapäiviin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039