Pahimmat näyttää tulevan kuusaalta
Narsistien kaupunki
8
1685
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas,joku köyhä ja ruma kateellinen tehny sitte tälläsen aloituksen:)
- Anonyymi
En tiedä mistä tulee mutta omaa elämää ei näytä olevan, se ei meinaa mitään minkä verran velkarahalla ostettua maallista paskaa on. täytyy ihmetellä miten nämä kaiken "tietävät" voi tietää ihmisten todellisesta varallisuudesta.
- Anonyymi
Ei se ole narsismia jos menestyy elämässä. Sitä on vaan tehty oikeita valintoja ja kovasti töitä ja hitunen tuuriakin matkassa.
- Anonyymi
Eräät tappaneet itsensä työllä jo nuorena.
- Anonyymi
Kyllä kumisevakin nykyään kisaa paskakylän tittelistä aika lailla, kokemusta on.
- Anonyymi
Kyllä tuttava löysi tästä kylästä elämänsä vaikeimman narsistin, mutta onneksi päätyivät eri teille
- Anonyymi
Kyllä mun tuttu on ittesä myyny paholaiselle kun narsistin kanssa meni naimisiin, toivottavasti joskus silmät aukee että miten on saanut tutun perheen revittyä hajalle
- Anonyymi
Juoruista puheen ollen...... sellaista olen kuullut, että maan päälle olisi tulossa rauha ja ihmisille hyvä tahtokin. Pikkusen enempi arvoa jokaisen elämää kohtaan......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722