kirjoittaa yhteen paikkaan, että haluan sut mies. Tiedän ettei niin voi tehdä, enkä niin tule tekemään (älä pelkää), mutta mieliteko on kova :)
Mun tekisi kovasti mieli
61
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitit jo nainen tähän paikkaan, joten eiköhän se jo riitä..😅
- Anonyymi
Tarkoitin ei-anonyymina kirjoittamista toisaalle. Tätä ei lasketa kun täällä ei olla ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ei-anonyymina kirjoittamista toisaalle. Tätä ei lasketa kun täällä ei olla ketään.
Jahas ok 😅
- Anonyymi
Antakaa nyt hyvät ihmiset mennä vaan😀, kaikki pelkää näyttää tunteita. Mä en mut mun on vaan pakko!
- Anonyymi
Mikä sut siihen pakottaa? Onko jompikumpi varattu vai?
- Anonyymi
Farmbigeevill kirjoitti:
🤔 olkaamme rohkeasti ihastuneita 😝😝
Toi on totta!! Ihmiset pelkää ettei riitä tai toinen ei ole kiinnostunut, kyllä sen kiinnostuksen yleensä vaistoaa, joskus voi olla että toinen on vaan muuten sellainen eikä oikeasti kiinnostunut, mutta.. Suosittelen kaikille näyttäkää ne tunteet..
Anonyymi kirjoitti:
Toi on totta!! Ihmiset pelkää ettei riitä tai toinen ei ole kiinnostunut, kyllä sen kiinnostuksen yleensä vaistoaa, joskus voi olla että toinen on vaan muuten sellainen eikä oikeasti kiinnostunut, mutta.. Suosittelen kaikille näyttäkää ne tunteet..
Joo mutta mulle on muutama henkilö estänyt FB kun olen yrittänyt tehdä vaikutusta ei ole tullut mitään positiivista palautetta.voi toki johtuu minun perheeni taustoista.
- Anonyymi
Farmbigeevill kirjoitti:
Joo mutta mulle on muutama henkilö estänyt FB kun olen yrittänyt tehdä vaikutusta ei ole tullut mitään positiivista palautetta.voi toki johtuu minun perheeni taustoista.
Ootsä jarmo? Ajattelin vaan, kun eiks sille käynyt juuri noin.
- Anonyymi
Farmbigeevill kirjoitti:
Tämä on juuri se patologinen valehtelija ja mustamaalaaja, taas eri hahmolla. Omistaa, sekä mies hahmoja ett naishahmoja vaik kuinka paljon. Varmaan lähes kaikki hahmot mitä täällä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on juuri se patologinen valehtelija ja mustamaalaaja, taas eri hahmolla. Omistaa, sekä mies hahmoja ett naishahmoja vaik kuinka paljon. Varmaan lähes kaikki hahmot mitä täällä on.
Eikä ole Jarmo vaan.....
- Anonyymi
Ap;n kirjoitukseen; Ei ole olemassakaan sellaista " tiedän, ettei niin voi tehdä" - jos tunteista puhutaan ❤️
- Anonyymi
Itsensä voi hyvinkin nolata, ei tee edes tiukkaa mulle, mutta että toisenkin. Ehei :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä voi hyvinkin nolata, ei tee edes tiukkaa mulle, mutta että toisenkin. Ehei :)
Tunteilla ei ikinä nolaa toista, eikä edes itseään.
Tunteettomuudella, narsismilla ja huonolla luonteella toki nolaa.
Oletkohan kieroon kasvanut, kun ajattelet noin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteilla ei ikinä nolaa toista, eikä edes itseään.
Tunteettomuudella, narsismilla ja huonolla luonteella toki nolaa.
Oletkohan kieroon kasvanut, kun ajattelet noin?Olipa tyly kommentti. Et sinä ainakaan musta saa juttuseuraa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan numerosi antaa sille huomaamattomastikin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyly kommentti. Et sinä ainakaan musta saa juttuseuraa täällä.
Ei tuo minun mielestäni nyt niin tyly kommentti ollut. Ja ainakin täyttä totta! Noin se asia on !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan numerosi antaa sille huomaamattomastikin. :)
Tietysti voin. Mutta se ei ollut tän aloituksen aihe :)
- Anonyymi
Kirjoita johonki vessaan tai raapusta puun kylkeen, niin saat purettuu ton harmittomalla tavalla.
- Anonyymi
Ei se uskalla edes sinne 😁
- Anonyymi
Eikö tämä palsta ole se harmiton tapa.
Saatan kyllä sanoa suoraankin joskus niin ettei kukaan muu kuule eikä näe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä palsta ole se harmiton tapa.
Saatan kyllä sanoa suoraankin joskus niin ettei kukaan muu kuule eikä näe.On aivan sama mitä täällä sanoo. Ne eivät ole kenellekään omistettuja, eikä niitä voi uskoa ja saattavat olla pelkkää valhetta, nettiriippuvuutta jne. Se on todennäköisempää kun, koska vain täällä on . . .
Oikea rakkaus on erilaista . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan sama mitä täällä sanoo. Ne eivät ole kenellekään omistettuja, eikä niitä voi uskoa ja saattavat olla pelkkää valhetta, nettiriippuvuutta jne. Se on todennäköisempää kun, koska vain täällä on . . .
Oikea rakkaus on erilaista . . .Sä olet jotenkin outo. Ehkä olet vaan jo niin vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan sama mitä täällä sanoo. Ne eivät ole kenellekään omistettuja, eikä niitä voi uskoa ja saattavat olla pelkkää valhetta, nettiriippuvuutta jne. Se on todennäköisempää kun, koska vain täällä on . . .
Oikea rakkaus on erilaista . . .Tuossa olen samaa mieltä, oikea rakkaus ei roiku anonyymi palstalla. Fakta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet jotenkin outo. Ehkä olet vaan jo niin vanha.
Jos olenkin vain erityislaatuinen? 😂😁😂
- Anonyymi
Skrivaa sinne
https://m.youtube.com/watch?v=mAi8-BS_6dE - Anonyymi
Tiedän tunteen...
"Etkö sä tajuu vaik sun kuvan alle poustaisin... Panisin." 😊🎵🎶- Anonyymi
Tuon kun tekisit, tulisin henkilökohtaisesti onnittelemaan rohkeudestasi 😆😂😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kun tekisit, tulisin henkilökohtaisesti onnittelemaan rohkeudestasi 😆😂😆
Ehkä mä linkitän kyseisen biisin kuvan alle... Toimisiko se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä odottele, et uskalla . . . Yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä odottele, et uskalla . . . Yhtään mitään.
Odottele = isottele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottele = isottele
En välttämättä uskallakaan mutta kovasti odotan että hän linkittäisi sen minulle.. se olisi menoa sitten. ❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välttämättä uskallakaan mutta kovasti odotan että hän linkittäisi sen minulle.. se olisi menoa sitten. ❤️🔥
En tiedä oletko nainen vai mies, mutta tuo on miehen tehtävä. Piste.
- Anonyymi
Ei me olla somekavereita. Kyllä mä somessa laittaisin viestiä, jos oltaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla somekavereita. Kyllä mä somessa laittaisin viestiä, jos oltaisiin.
Mitä jos pyydät häntä kaveriksi? Tuskin homma muuten etenee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos pyydät häntä kaveriksi? Tuskin homma muuten etenee...
En minä käytä somea. Tein virtuaali-itsemurhan vai miksi sitä kutsutaan. Olen olemassa vain irl ja hänelle toki täällä palstalla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun piisit biisit!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun piisit biisit!!!
Nämä ei liity aloitukseen. Aloitus ei liity someen mitenkään.
- Anonyymi
Et tietenkään kirjoita yhtään mitään mihinkään, mikä voisi johtaa johonkin todelliseen. Palstalla pelleily on paljon mukavampaa.
- Anonyymi
Et kirjoita naiselle.
- Anonyymi
Ajatteles, että noinkin olemattomia ihmisiä on, jolle riittävät vain palstaleikit 😆
Puuttuisikon näiltä ihmisiltä luonne, ja tahto hyvään, kauniiseen ja todelliseen? 🤨 - Anonyymi
Joskus voi olla niin, että on ottanut yhteyttä ja tehnyt aloitteen ja saanut pakit. Tunteet ei kuitenkaan ole kadonneet, joten sitä ikävöi, mutta ei voi tehdä mitään.
Sivusta n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteles, että noinkin olemattomia ihmisiä on, jolle riittävät vain palstaleikit 😆
Puuttuisikon näiltä ihmisiltä luonne, ja tahto hyvään, kauniiseen ja todelliseen? 🤨Itseko käsikirjoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuisikon näiltä ihmisiltä luonne, ja tahto hyvään, kauniiseen ja todelliseen? 🤨Tässä kappaleessa on paljon oikeanlaista rakkautta . . . https://youtu.be/-5yAzOVlwJg
- Anonyymi
Sulle vastaukset ei sitten ole aloittajalta. En vastaa kiukuttelijoille tätä enempää tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseko käsikirjoitat?
Niinpä. Säälittävää kiusaamisyritystä, eikä edes tiedetä ketä ollaan kiusaavinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kirjoita naiselle.
Ei se sitä tajua, kunhan käy riehumassa sekaantumistarpeissaan, mitähän varsinainen kohde sanoisi tähän, blokkaisi varmaan..,
- Anonyymi
Olet tehnyt ittestäs naurunalaisen täällä, teetkö vielä lisää?
- Anonyymi
Kannattaa mainita kenelle puhuu. Tällainen ei ihan tervettä.
- Anonyymi
En ole tehnyt itsestäni naurunalaista. Naurettava ajatus. Sulla ei ole mitään käsitystä kuka ja millainen ihminen täällä kirjoittaa. Sulla on palstaharha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt itsestäni naurunalaista. Naurettava ajatus. Sulla ei ole mitään käsitystä kuka ja millainen ihminen täällä kirjoittaa. Sulla on palstaharha.
On sulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mainita kenelle puhuu. Tällainen ei ihan tervettä.
Hän kuvittelee olevansa vissiin kovakin kovis kun käy räksyttämässä harhapäissäön anonyymille trolllile. Ei ole tervettä ei, toivottavasti osaa joskus hävetä itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla!
Siinä kaksi trollia taistelee😂 mies vs pikkulissu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kaksi trollia taistelee😂 mies vs pikkulissu
En ole mikään pikkulissu enkä myöskään mies. Henkisesti olen jättiläinen rinnallasi. Eikä tämä ole vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään pikkulissu enkä myöskään mies. Henkisesti olen jättiläinen rinnallasi. Eikä tämä ole vitsi.
Hah hah hah sinuakin pelleä, vielä pahempi jos olet keski-ikäinen villanutttuaikuiskiusaaja, tai siis wannabe-julkkistyrkky
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039