oikeasti olet se mitä haluan. En leiki enkä olisi päivääkään näillä palstoilla ilman näitä tunteita. Olen hulluna sinuun eikä loppua näy. Jos joku muu jotain sanoo, niin eipä se tiedä, ei ollut paikalla kun sinä ja minä kohtasimme oikeasti.
Rakkain, ihana
47
1524
Vastaukset
Enkös minä ole aika kivan näköinen ja kuva on otettu ihan lähipäivinä että olen nyt rehellisesti laittanut kuvan jossa olen parhaimmillaan ja monet naiset ovat sanoneet että olen erittäin suloinen heepo
- Anonyymi
joo joo mutta mä en tykkää nettihahmoista.
Anonyymi kirjoitti:
joo joo mutta mä en tykkää nettihahmoista.
Mä oon ihan aito suomalainen mies ja hyvin koulutettu ja osaan naurattaa naisia.
- Anonyymi
Farmbigeevill kirjoitti:
Mä oon ihan aito suomalainen mies ja hyvin koulutettu ja osaan naurattaa naisia.
No mä tykkään enemmän duunareista, ei iske naisten naurattajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tykkään enemmän duunareista, ei iske naisten naurattajat.
Kyllä miehessä pitää olla piirteitä jotka hymyilyttää. Tosikkoja en voisi ikinä ottaa🤮... Mua ei nyt ihan hirveesti kiinnosta nuo miesten alojen miehet. Välttelen viimeiseen asti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehessä pitää olla piirteitä jotka hymyilyttää. Tosikkoja en voisi ikinä ottaa🤮... Mua ei nyt ihan hirveesti kiinnosta nuo miesten alojen miehet. Välttelen viimeiseen asti!
Älä alota tollasta. Miehet pystyy samaan ku naisetki
Sukkahousut -on
keppihevonen - on
pessaari -on
teltta -on
jeee... olet valmis retkelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon rakkauteen niin teidän palstalistat ja kriteerit on mulle se naurun aihe. Kunnon kummelihuumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pallopää ei sitten kirjoittanut tuota aloitusta.
t. Aloittaja sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitenkään väliä millä alalla mies on. Vain se merkitsee, millainen se mies on . . . ❤️
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitenkään väliä millä alalla mies on. Vain se merkitsee, millainen se mies on . . . ❤️
Mä olen niin kiltti ja hyvin koulutettu mies.ja ennen kaikkea aito suomalainen heepo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okkk, elämä opettaa😅.. Ei alalla sinänsä väliä mutta kun kaikki idiootit ajautuu samalle alalle yleensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pallopää ei sitten kirjoittanut tuota aloitusta.
t. Aloittaja sivusta.Ei niin ja sivusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä alota tollasta. Miehet pystyy samaan ku naisetki
Sukkahousut -on
keppihevonen - on
pessaari -on
teltta -on
jeee... olet valmis retkelleUnohdit Libresse Invisiblen. Sen kanssa voi tehdä mitä vain, pelata tennistä, surffata, syödä illallista. Se on siis paras kumppani vaikkapa autiolle saarelle.
- Anonyymi
Farmbigeevill kirjoitti:
Mä olen niin kiltti ja hyvin koulutettu mies.ja ennen kaikkea aito suomalainen heepo
Joo ja hyvin käyttäytyvä vieläpä kaiken muun lisäksi lisäpisteitä
- Anonyymi
Kohtasimmeko lammen rannalla? Vedin joskus nenästä kaupungilla. Noista on liian kauan. Hänellä on FB profiilissa vain yksi tykätty kohde.
- Anonyymi
Joo, eihän tällaista hullujenhuonetta jaksais päivääkään ilman aitoja vahvoja tunteita.😘
- Anonyymi
Tuo on niin totta.
- Anonyymi
Erään vaalean naisen kohdatessani tuntuu kuin olisin löytänyt kotiini. Kuusi tuntia sitten viimeksi.
- Anonyymi
Ei osu. Kuukausia on näkemisestä.
- Anonyymi
Omaa aktivoitumista pilaa usko löytää kunnollista ja luotettavaa naista, joka on sanojensa mittainen, eikä mikään jokapojan pyörä? Pettymyksiä vain kohdannut tähän mennessä, Usko koetuksella. Pidättyväinen ja periaatteen mies olen, onko ehkä tyydyttävä yksin oloon? Naisten itsekkyys ja ylimielisyys kovin yleistä.
Hyvää arvostan ja hyvään olen valmis myös antamaan enemmän itsestäni. Onko sellaisia riittävästi olemassa? Minullekin? Epäileväinen ja erehtyväinen olen, sen olen itsestäni todennut jälkiviisaana. Kaikki haluaa olla rakkain ihana mieleiselle, minäkin, mut liian harva sen saa kokea omassa elämässään.- Anonyymi
No täällä yksi tavallinen arkinen naisihminen on ainakin. Vapaa ja rehellinen.
- Anonyymi
Minä en halua sellaista, joka etsii jotain vain suhdetta suhteen vuoksi. Haluan rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua sellaista, joka etsii jotain vain suhdetta suhteen vuoksi. Haluan rakkautta.
Minä taas haluaisin suhteen koska avioliittoni on väljähtänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas haluaisin suhteen koska avioliittoni on väljähtänyt
Eroa ensin. Ihmisten pitää opetella olemaan myös yksin. Sellainen suhteesta suoraan toisen ajelehtiminen kertoo vaan tunteettomuudesta. Minä en mitään seuraa halua vaan rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa ensin. Ihmisten pitää opetella olemaan myös yksin. Sellainen suhteesta suoraan toisen ajelehtiminen kertoo vaan tunteettomuudesta. Minä en mitään seuraa halua vaan rakkautta.
Ja minä kun olin juuri soittamassa juuri sinulle ja tarjoamassa Seuran vuosikertaa...
- Anonyymi
kyllä niitä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä kun olin juuri soittamassa juuri sinulle ja tarjoamassa Seuran vuosikertaa...
Sun pitää esittää, että teet sen koska haluat hänet. Koska rakastat häntä. Eikä tunnustaa, että etsit vain vaihtelua väljähtäneeseen suhteeseesi. On asioita, joita ei kannata myöntää koskaan.
- Anonyymi
Eikä loppua näy...
- Anonyymi
Ai tunteilleni? ei näy niin.
- Anonyymi
"Sinut minä haluan vaan ennen kuin hiekaksi muututaan - - "
Voin näyttää joskus vihaiselta ja ollakin sitä kenties mutta asioille vaan en Sinulle. Hyvä, jos tiedät minun olevan kiltin ja ihanan! Minäkin rakastan Sinua!!! Kai Sinä sen minusta näet tai ainakin aavistat??? Toivon niin.
Lukko auvautuu avaimella, sydän rakkaudella - muista tuo ihanaiseni!- Anonyymi
Olipa kaunis viesti. Hän näyttää joskus totiselta, ehkä vihaiseltakin, mutta ei ole vihainen koskaan mulle. En ainakaan usko. Ja miksi mulle olisikaan kun ei ole syytä.
- Anonyymi
Tiedänhän minä, kiltti olet. Ja ihana <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedänhän minä, kiltti olet. Ja ihana <3
Ja tämä ei ole aloittaja.
- Anonyymi
"Kaunista on kaikki, mikä nähdään rakkauden silmin!" väitti joku ajatelma.
Uskoo ken haluaa ja tulkitsee tuota kuka, miten tahtoo.
Jos en saa sitä, jota rakastan, kaipa minun täytyy rakastaa sitä, jonka saan.
Älä unohda minua, ihanaiseni. Loma on loppu jo 3 viikon päästä ja ajattelen Sinua päivät pääksytysten! <3- Anonyymi
Miten se loma mihinkään liittyy? Minä en lomaile vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se loma mihinkään liittyy? Minä en lomaile vielä.
Sikäli kun lomailen, tuskin näen Sinusta kuin unta korkeitaan. Harmittaa niin vietävästi - usko minua!!! Eikä tilanne siitä korjaannu, kun Sinä lomailet vastaavasti???
No, kaiken <3 kestää, kaiken kärsii, vaikka koville tulee ottamaan!!!
Olisitpa minun kokonaan - muuta en toivo! Minä <3 Sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli kun lomailen, tuskin näen Sinusta kuin unta korkeitaan. Harmittaa niin vietävästi - usko minua!!! Eikä tilanne siitä korjaannu, kun Sinä lomailet vastaavasti???
No, kaiken <3 kestää, kaiken kärsii, vaikka koville tulee ottamaan!!!
Olisitpa minun kokonaan - muuta en toivo! Minä <3 Sinä.Mutta mä lomailen sussa rakas. Jos hän olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mä lomailen sussa rakas. Jos hän olet.
Voi, kunpa tekisitkin sen, jos olet hän - vastaavasti! On niin ISO IKÄVÄ SINNUU, AINA!!!
- Anonyymi
Minä en muita huoli, jos en saa sitä minkä haluan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en muita huoli, jos en saa sitä minkä haluan!
Enkä minä, kun tuumin uudestaan, vaikka joskus tässä aiemmin taisin väittää jotakin muuta!
- Anonyymi
Kieltämättä minä olen hulluna yhteen, ihanaan ihmiseen!
En uskalla sanoa hänelle sitä enkä tätä, vaikka luulen, että hän tietää varmasti tunteeni.
Kunpa olisi joku tapa, jolla näyttää/kertoa hänellä kaikki, mitä tunnen - sulje silmäsi ja aisti! - häntä kohtaan.
Olet ihana tinnitus korvissani ja en halua siitä eroon!!!- Anonyymi
Rölli 😘
- Anonyymi
elämä valuu hukkaan, jos ei kerro
- Anonyymi
Kaunis viesti. Toivotaan että se toinen tuntee samoin ja sanoo jotain sulle. On sekin vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elämä valuu hukkaan, jos ei kerro
Ikävä totuus ja ei voi kääntää "tiimalasiaan" toisin päin!!!
- Anonyymi
IKÄVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi tekee niin kipeää, kun ei näe toista pitkään aikaan??? Tähän kuolee vielä.
"Missä onkaan sydämeni <3 talo, siellä loistaa Sinun <3 valo!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039