Selvänäkijä on taas hetken palstalla, koska ei saa unta. Onko jollakulla kysyttävää?
Selvänäkijä hetken täällä
131
1360
Vastaukset
- Anonyymi
Miten selvästi näet?
- Anonyymi
Jos ihan tarkkoja ollaan, olen ns. selvätietäjä (englanniksi claircognizant) eli näkymä on enemmän "tietoa" kuin visuaalista. Ero ei ole suuri, sillä varsinainen selvänäkijä (englanniksi clairvoyant) käyttää kuudetta chakraansa kun taas minä ja muut selvätietäjät käyttävät seitsemännettä. "Näen" katsomani asiat selvästi, mutta en itse ymmärrä prosessia kovin hyvin. Selvätietoisuus on tyypillisempää analyyttisille henkilöille kuin varsinainen selvänäköisyys.
Käytän kuitenkin sanaa selvänäkijä, koska se on ihmisille tutumpi kuin selvätietäjä.
- Anonyymi
Kerro mun tulevaisuudeesta onko miestä näkyvillä ja minkälainen mistä?
- Anonyymi
Näkyy tumma, rauhallinen, parrakas ja hieman ylipainoinen mies. Ilmeisesti joku jonka tunnet jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy tumma, rauhallinen, parrakas ja hieman ylipainoinen mies. Ilmeisesti joku jonka tunnet jo.
Jep
- Anonyymi
Oletko seksissä kelvoton kuin joku teemu?
- Anonyymi
Käsittääkseni en, mutta minähän en itse voi sitä arvioida. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni en, mutta minähän en itse voi sitä arvioida. 😁
Minä voisin testata ja antaa lausunnon...!
- Anonyymi
löydänkö työtä josta maksetaan palkkaa?
Verkkoja on vesillä, mikä niistä toimii?- Anonyymi
Mietit liikaa sitä, että tarvitset rahaa. Kun alat miettiä enemmän sitä, mitä pystyt antamaan ja haluat antaa työnantajallesi, löydät työn.
Nykyiset "verkot" vesillä eivät välttämättä toimi, mutta jatka sitkeästi.
Tämä on viimeinen johon vastaan tänään. :) Nyt tulee uni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietit liikaa sitä, että tarvitset rahaa. Kun alat miettiä enemmän sitä, mitä pystyt antamaan ja haluat antaa työnantajallesi, löydät työn.
Nykyiset "verkot" vesillä eivät välttämättä toimi, mutta jatka sitkeästi.
Tämä on viimeinen johon vastaan tänään. :) Nyt tulee uni.Kiitos, kalastaminen on hidasta hommaa.
Kauniita unia.
- Anonyymi
Ota vain kortti joka ennustaa omaa kuolemaasi iselle,kuin pullat-möhnä-jeesus.
- Anonyymi
Ai niin, tähän piti vielä vastata että fyysinen keho kuolee aivan varmasti. Sitä ei tarvitse korteista katsoa. 😊 Tärkeää on vain tehdä ne asiat, joita on suunnitellut tekevänsä ennen fyysisen kehon kuolemaa.
- Anonyymi
Rakkausasioista tietenkin, näkyykö mitään? Hyvää yötä.
- Anonyymi
Näkyy. Mut liekö sitä, mitä toivot. Ole avoimin mielin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy. Mut liekö sitä, mitä toivot. Ole avoimin mielin.
Sitä vähän odotinkin. Erästä miestä ajatellut jo pidemmän aikaa, turhaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vähän odotinkin. Erästä miestä ajatellut jo pidemmän aikaa, turhaako?
Täällä on nyt se alkuperäinen selvänäkijä. Sinua on vaikea lukea, mutta sanoisin samaa kuin tuo 16.7. sinulle vastannut: rakkautta näkyy, mutta ei välttämättä sen henkilön kanssa, jota nyt ajattelet. Voit silti halutessasi selvittää asian hänen kanssaan, ei se ketään haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on nyt se alkuperäinen selvänäkijä. Sinua on vaikea lukea, mutta sanoisin samaa kuin tuo 16.7. sinulle vastannut: rakkautta näkyy, mutta ei välttämättä sen henkilön kanssa, jota nyt ajattelet. Voit silti halutessasi selvittää asian hänen kanssaan, ei se ketään haittaa.
Selvä. Onko se huono asia jos minua on vaikea lukea? Mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Onko se huono asia jos minua on vaikea lukea? Mitä se tarkoittaa?
Ei ole huono asia, koska enhän minä ole ainoa taho, jota kautta saat itsellesi vastauksia. Tarkoittaa vain sitä, ettei kaikkien kohdalla tule yhtä selkeitä "välähdyksiä" asioista kuin toisten kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole huono asia, koska enhän minä ole ainoa taho, jota kautta saat itsellesi vastauksia. Tarkoittaa vain sitä, ettei kaikkien kohdalla tule yhtä selkeitä "välähdyksiä" asioista kuin toisten kohdalla.
Niinpä totta. Kiitos, tämä oli mielenkiintoista.
- Anonyymi
Tuleeko kiva ostosmatka perheen kanssa viikonloppuna?
- Anonyymi
Koronapeikko vaarana tiloissa joissa vaihtuu porukat tiuhaan. Varovaisuutta porras-luiska- paikkoihin.
- Anonyymi
Typerys. Tulee kiva ostosreissu, mutta terveyden ehdolla. Jätä väliin.
- Anonyymi
Sinua vaivaa jokin asia siinä matkassa. Selvitä se jo ennen matkalle lähtöä.
- Anonyymi
Mitä vaalea mies tahtoo minusta?
- Anonyymi
Jotakin vihreää, $.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin vihreää, $.
Ei tule saamaan. Olen köyhä kuin kirkonrotta.
- Anonyymi
Ole varovainen. Ihmiset, jotka salaavat tavoitteensa, ymmärtävät itsekin, että niissä saattaa olla jotain salattavaa.
- Anonyymi
Miltä mun rakkausrintamalla näyttää?
- Anonyymi
Melko mahtavalta. Ei mitään lähiaikoina.
- Anonyymi
Sinusta tulee lämmin ja avoin energia. Näyttäisi siltä, että joudut jossain vaiheessa valitsemaan useamman eri henkilön kesken ja se aiheuttaa kipua joillekin heistä. Rakkautta kuitenkin näkyy sinulle, ongelmana ehkä tuo runsauden pula jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee lämmin ja avoin energia. Näyttäisi siltä, että joudut jossain vaiheessa valitsemaan useamman eri henkilön kesken ja se aiheuttaa kipua joillekin heistä. Rakkautta kuitenkin näkyy sinulle, ongelmana ehkä tuo runsauden pula jossain vaiheessa.
:D tämäpä mielenkiintoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko mahtavalta. Ei mitään lähiaikoina.
Määrittele lähiaika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele lähiaika?
Tuo vastaus oli joltain muulta kuin alkuperäiseltä selvänäkijältä. Hän siis vastatkoon lisäkysymykseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinhan pääsen elämään tätä todellista rakkauden kevättä? ;) Vai syksyn sateetko vasta tuovat lemmen mukanaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinhan pääsen elämään tätä todellista rakkauden kevättä? ;) Vai syksyn sateetko vasta tuovat lemmen mukanaan?
En näe ajankohtaa. Pahoittelut. Mutta sinulla on täysi lupa fiilistellä rakkauden vuodenaikaasi omassa mielikuvituksessasi jo ennen kuin se on toteutunutkaan.
- Anonyymi
Olisi aika mahtava tietä, näin naisena, ja sinkkuna - onkohan mulle näkyvissä ketään.
- Anonyymi
Kyllä. Joku lierihattu kalastaja. Oleko suuntaamassa Lappiin. Maisemat ovat kuin sieltä.
- Anonyymi
Sinulla on jo mielikuvituksessasi tarkka kuva hänestä. Seuraavaksi sinun täytyy miettiä ja kuvitella, mitä sinä tuot hänen elämäänsä ja mistä hän sinussa pitäisi. Sitä et ole tainnut vielä ajatella? Jonkin aikaa kestää vielä, ennen kuin kohtaatte.
- Anonyymi
Minua itseäni kyllä harmittavat jo0tkut... tuulihousu-tennari-judokat ym.
Kun itse yritän pukeutua hyvin, niin vityun naurettaavaa joku adidas-verkkarailla ja kkka haisee jo nähdessään... - Anonyymi
kakka haisee jo kulkiessaan kuin adidas-mie4s :D
- Anonyymi
No, onko tää sitä mitä mä luulen vai jotain ihan muuta?
- Anonyymi
Jotain muuta.
- Anonyymi
Pääsenkö nyt syksyllä entiseen paikkaan töihin?
- Anonyymi
Jos sen joku arkisto niin kyllä. Selvänkö voi näyttää myös naapuriin.
- Anonyymi
Tästä minulla on sellainen vahva tunne, ettei työnantajasi tiedä sinun haluavan sinne uudelleen. Hän luulee sinun haluavan muualle. Ota häneen jo nyt yhteyttä ja kerro, että tulisit mielelläsi takaisin syksyllä, jos mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä minulla on sellainen vahva tunne, ettei työnantajasi tiedä sinun haluavan sinne uudelleen. Hän luulee sinun haluavan muualle. Ota häneen jo nyt yhteyttä ja kerro, että tulisit mielelläsi takaisin syksyllä, jos mahdollista.
Kyse on vuosien takaisesta paikasta, en ole edes käynyt siellä sen jälkeen. No, kai sitten selviää, kun täyteen palkkatukeen päivät on kertynyt. En mä enää mihinkään oikeisiin töihin edes kelpaa😂😂😂😂
- Anonyymi
Miehen ja minun merkitys toisilleen? Miksi kaipaan?
- Anonyymi
Hänessä on jokin piirre tai asia, jota kaipaat elämääsi. Näen että olet itse aika käytännönläheinen ja suoraviivainen tyyppi. Mies soittaa elämässäsi jotain värikästä sinfoniaa, jota et voi olla "kuuntelematta" lumoutuneena. 😊 Opettele itse suhtautumaan elämään samoin kuin hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä on jokin piirre tai asia, jota kaipaat elämääsi. Näen että olet itse aika käytännönläheinen ja suoraviivainen tyyppi. Mies soittaa elämässäsi jotain värikästä sinfoniaa, jota et voi olla "kuuntelematta" lumoutuneena. 😊 Opettele itse suhtautumaan elämään samoin kuin hän.
Miten hän sitten suhtautuu elämään? Onko kaipauksessa kyse vain tuosta ihailusta, eikö meillä ole muuta yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän sitten suhtautuu elämään? Onko kaipauksessa kyse vain tuosta ihailusta, eikö meillä ole muuta yhteyttä?
En ikävä kyllä näe muuta. Voi olla että on, mutta tuon minä näin.
- Anonyymi
Paljadtuit jo viimeksi huijariksi, kun " näit" asioita keksimästäni naisesta.
- Anonyymi
Mikäli minua tarkoitat tuolla "keksityllä naisella", niin erehdyt harhoissasi.
Olen voinut todella paljon paremmin nyt ja osakiitos kuuluu selvännäkijälle.
Matkani jatkui mielenkiintoisesti, voin kertoa kaikkien huvitukseksi. Sattui hassu juttu.
Selvännäkijäkin kehoitti minua etsimään parempia suhteita, oletin hänen tarkoittavan rakkaudellisempia jotka myös näkevät minut paremmin ihmisenä.
Olin josku 20 vuotta sitten ihastunut mieheen, johon minulla oli ikäänkuin fwb-suhde, hän oli kova naisten mies, mutta meillä oli kuitenkin hyvä yhteys älyllisesti ja pidimme toistemme seurasta. Seksuaalisuus ei ollut kovin hyvää, mutta tunsin häneen rakkautta. Hänellä oli jatkuvalla syötöllä lyhytaikaisia tyttöystäviä samanaikaisesti. Hän oli ihan kiltti ja rehellinen minulle kuitenkin, ei siis mitään negatiivista.
Minäkin aloin suhteeseen toisenkin kanssa. Hän oli tosi kiva mies ja seksi sujui erittäin tyydyttävästi. Meillä ei kuitenkaan ollut henkistä yhteyttä. En oikein osannut arvostaa häntä silloin ihmisenä, mutta olen aina muistellut yhtenä miellyttävimmistä tuttavuuksista elämäni aikana ja seksuaalisesti ihanana kumppanina. Hän oli hyvä tyyppi, mutta en tuntenut rakkautta häneen.
Kävelin muutama päivä takaperin kotini läheisyydessä kadulla ja parinkymmenen metrin päässä joku mies työvaatteissa oli autollaan. Kun olin kohdalla, hän kääntyi selkä autoaan vastaan antaakseen minulle tilaa ohittaa ahtaassa paikassa. Oli kuin olisin kohdannut menneisyyteni! Mies oli kasvoista kuin tuo vähän aliarvostamani ihminen! Hän hymyili sydämellisesti minullle ja katsoi silmiin. Niin tein itsekkin. Oli, kuin sydämemme olisivat tervehtineet toisiaan!
Kummallisinta oli, että hänellä oli punainen, pieni auto, aivan kuin menneisyyteni tuttavuudella.
Kaikista kummallisinta oli, että silloin aikaisemmin selvännäköä seuranneena aamuna näin unen, jossa ajoin itse punaista autoa. Koitin päästä sillä puhutun kaksoisliekkini luo, mutten onnistunut unessa siihen, tiellä oli esteitä. Ja sitäkin kummallisempaa, että joku ketjun vastaajista puhui Ellistä ja tämän punaisesta autosta..Elli on ollut joskus lyhyesti nikkini suomi 24ssä.
Olin vähän hämmmentynyt tuosta uudesta tapaamisesta. Oli kuin olisin palannut samaan tilanteeseen uudestaan, samanlaisten, mutta eri henkilöiden kanssa. Ehkä saadakseni varmuuden.
Tämä on totta, ei ole syytä valehdella. Kaikkeuden säikeet ulottuvat pitkälle ja ovat yhteydessä toisiinsa lujasti, yli normaalin käsityskykymme.
Terveisiä vaan selvännäkijälle❤☀ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli minua tarkoitat tuolla "keksityllä naisella", niin erehdyt harhoissasi.
Olen voinut todella paljon paremmin nyt ja osakiitos kuuluu selvännäkijälle.
Matkani jatkui mielenkiintoisesti, voin kertoa kaikkien huvitukseksi. Sattui hassu juttu.
Selvännäkijäkin kehoitti minua etsimään parempia suhteita, oletin hänen tarkoittavan rakkaudellisempia jotka myös näkevät minut paremmin ihmisenä.
Olin josku 20 vuotta sitten ihastunut mieheen, johon minulla oli ikäänkuin fwb-suhde, hän oli kova naisten mies, mutta meillä oli kuitenkin hyvä yhteys älyllisesti ja pidimme toistemme seurasta. Seksuaalisuus ei ollut kovin hyvää, mutta tunsin häneen rakkautta. Hänellä oli jatkuvalla syötöllä lyhytaikaisia tyttöystäviä samanaikaisesti. Hän oli ihan kiltti ja rehellinen minulle kuitenkin, ei siis mitään negatiivista.
Minäkin aloin suhteeseen toisenkin kanssa. Hän oli tosi kiva mies ja seksi sujui erittäin tyydyttävästi. Meillä ei kuitenkaan ollut henkistä yhteyttä. En oikein osannut arvostaa häntä silloin ihmisenä, mutta olen aina muistellut yhtenä miellyttävimmistä tuttavuuksista elämäni aikana ja seksuaalisesti ihanana kumppanina. Hän oli hyvä tyyppi, mutta en tuntenut rakkautta häneen.
Kävelin muutama päivä takaperin kotini läheisyydessä kadulla ja parinkymmenen metrin päässä joku mies työvaatteissa oli autollaan. Kun olin kohdalla, hän kääntyi selkä autoaan vastaan antaakseen minulle tilaa ohittaa ahtaassa paikassa. Oli kuin olisin kohdannut menneisyyteni! Mies oli kasvoista kuin tuo vähän aliarvostamani ihminen! Hän hymyili sydämellisesti minullle ja katsoi silmiin. Niin tein itsekkin. Oli, kuin sydämemme olisivat tervehtineet toisiaan!
Kummallisinta oli, että hänellä oli punainen, pieni auto, aivan kuin menneisyyteni tuttavuudella.
Kaikista kummallisinta oli, että silloin aikaisemmin selvännäköä seuranneena aamuna näin unen, jossa ajoin itse punaista autoa. Koitin päästä sillä puhutun kaksoisliekkini luo, mutten onnistunut unessa siihen, tiellä oli esteitä. Ja sitäkin kummallisempaa, että joku ketjun vastaajista puhui Ellistä ja tämän punaisesta autosta..Elli on ollut joskus lyhyesti nikkini suomi 24ssä.
Olin vähän hämmmentynyt tuosta uudesta tapaamisesta. Oli kuin olisin palannut samaan tilanteeseen uudestaan, samanlaisten, mutta eri henkilöiden kanssa. Ehkä saadakseni varmuuden.
Tämä on totta, ei ole syytä valehdella. Kaikkeuden säikeet ulottuvat pitkälle ja ovat yhteydessä toisiinsa lujasti, yli normaalin käsityskykymme.
Terveisiä vaan selvännäkijälle❤☀Mukava kuulla että minusta oli apua. 😊 Ihminen määrittelee itse, miten paljon rakkautta päästää elämäänsä. Alaraja on helppo asettaa itse, mutta ylärajaa tulee harvemmin vastaan. Voi vain sanoa itselleen ja maailmankaikkeudelle, että kieltäydyn asettamasta mitään rajoja sille rakkaudelle ja ihmeiden määrälle, mitä elämääni saa tulla. 💞
Tuo "keksitty nainen" on eri tyyppi. Muistan hänet, koska näen kyseisen naisen vieläkin mielessäni. Ehkä hän oli tuon miehen menneisyydessä tai ehkä hän on tulevaisuudessa. Kuvailin naista edellisessä ketjussa, jossa kirjoittelin hänestä. Kerroin miehelle, miten hän saa tutustuttua kyseiseen naiseen. On täysin miehen vapaasti valittavissa, mitä hän tekee sillä tiedolla. Sitä ei ole mikään pakko hyödyntää. Joten "huijaribongari" voi halutessaan käyttää edelleen aikaansa vain huijarien bongailuun. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla että minusta oli apua. 😊 Ihminen määrittelee itse, miten paljon rakkautta päästää elämäänsä. Alaraja on helppo asettaa itse, mutta ylärajaa tulee harvemmin vastaan. Voi vain sanoa itselleen ja maailmankaikkeudelle, että kieltäydyn asettamasta mitään rajoja sille rakkaudelle ja ihmeiden määrälle, mitä elämääni saa tulla. 💞
Tuo "keksitty nainen" on eri tyyppi. Muistan hänet, koska näen kyseisen naisen vieläkin mielessäni. Ehkä hän oli tuon miehen menneisyydessä tai ehkä hän on tulevaisuudessa. Kuvailin naista edellisessä ketjussa, jossa kirjoittelin hänestä. Kerroin miehelle, miten hän saa tutustuttua kyseiseen naiseen. On täysin miehen vapaasti valittavissa, mitä hän tekee sillä tiedolla. Sitä ei ole mikään pakko hyödyntää. Joten "huijaribongari" voi halutessaan käyttää edelleen aikaansa vain huijarien bongailuun. 😊Et näe sitäkään etten ole edes mies, keksin senkin asian. Selittelet täällä totena vain kaikkea mitä päähäsi pälkähtää ja hyväuskoiset hölmöt vielä uskoo sen. Kai ymmärrät olevasi pelkkä huijari? Minä NÄEN sen sinusta selvästi. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näe sitäkään etten ole edes mies, keksin senkin asian. Selittelet täällä totena vain kaikkea mitä päähäsi pälkähtää ja hyväuskoiset hölmöt vielä uskoo sen. Kai ymmärrät olevasi pelkkä huijari? Minä NÄEN sen sinusta selvästi. :D
Rauhoitupas nyt. Minä en väitä olevani erehtymätön. En ymmärrä mihin pyrit. Sanomisillasi ei ole mitään vaikutusta minuun tai siihen, mitä teen tai jätän tekemättä. Toisin sanoen tuhlaat aikaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitupas nyt. Minä en väitä olevani erehtymätön. En ymmärrä mihin pyrit. Sanomisillasi ei ole mitään vaikutusta minuun tai siihen, mitä teen tai jätän tekemättä. Toisin sanoen tuhlaat aikaasi.
Et tietenkään ole, soitat vain suutasi. Huomionhakua sille että saat kokea olevasi jotenkin erikoinen ja tärkeä, näin energiasi minulle sanoivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään ole, soitat vain suutasi. Huomionhakua sille että saat kokea olevasi jotenkin erikoinen ja tärkeä, näin energiasi minulle sanoivat.
Olet oikeassa. 😊 Minä ajattelen, että jokainen ihminen on tärkeä ja positiivisella tavalla erikoinen. Myös sinä. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla että minusta oli apua. 😊 Ihminen määrittelee itse, miten paljon rakkautta päästää elämäänsä. Alaraja on helppo asettaa itse, mutta ylärajaa tulee harvemmin vastaan. Voi vain sanoa itselleen ja maailmankaikkeudelle, että kieltäydyn asettamasta mitään rajoja sille rakkaudelle ja ihmeiden määrälle, mitä elämääni saa tulla. 💞
Tuo "keksitty nainen" on eri tyyppi. Muistan hänet, koska näen kyseisen naisen vieläkin mielessäni. Ehkä hän oli tuon miehen menneisyydessä tai ehkä hän on tulevaisuudessa. Kuvailin naista edellisessä ketjussa, jossa kirjoittelin hänestä. Kerroin miehelle, miten hän saa tutustuttua kyseiseen naiseen. On täysin miehen vapaasti valittavissa, mitä hän tekee sillä tiedolla. Sitä ei ole mikään pakko hyödyntää. Joten "huijaribongari" voi halutessaan käyttää edelleen aikaansa vain huijarien bongailuun. 😊Niimpä, olet nähnyt minut🌚😂 Jossain vaiheessa havaitsin pidättyvyyden ja huomasin, että huomasit, hehheh.
Ja ehkä kuulit kituvien "läheisteni" yksinäisen valituksen..
Joskus ajattelen kaksoisliekistäni, mitä hän mahtoikaan nähdä minun sisälläni? Itse näin hänen sisäisen tarvitsevuuden, välittävyyden ja hellyyden kaiken uhman ja asenteen läpi, täysin kirkkaasti. Onneksi en koskaan tehnyt hänelle mitään häijyä. Enkä teeskennellyt. Kohteliaisuushan on ihan normaalia käytöstä ihmisten välillä. Kaikki eivät ole niin rakkaudellisia.
Varmaan rankkaa olla minun kaksoisliekkini. Mitähän hän mahtoi oppia ja kokea? Tahtoisin tietää.
Universumi on todella ihmeellinen!
Olipa tosi hauskaa tämä. Älä vaan katoa anonyymiuteen meiltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, olet nähnyt minut🌚😂 Jossain vaiheessa havaitsin pidättyvyyden ja huomasin, että huomasit, hehheh.
Ja ehkä kuulit kituvien "läheisteni" yksinäisen valituksen..
Joskus ajattelen kaksoisliekistäni, mitä hän mahtoikaan nähdä minun sisälläni? Itse näin hänen sisäisen tarvitsevuuden, välittävyyden ja hellyyden kaiken uhman ja asenteen läpi, täysin kirkkaasti. Onneksi en koskaan tehnyt hänelle mitään häijyä. Enkä teeskennellyt. Kohteliaisuushan on ihan normaalia käytöstä ihmisten välillä. Kaikki eivät ole niin rakkaudellisia.
Varmaan rankkaa olla minun kaksoisliekkini. Mitähän hän mahtoi oppia ja kokea? Tahtoisin tietää.
Universumi on todella ihmeellinen!
Olipa tosi hauskaa tämä. Älä vaan katoa anonyymiuteen meiltä!Kaksoisliekkisi näki sielusi tarkemmin kuin kukaan elämässäsi tulee koskaan sitä näkemään. Hän näki myös kaiken kipusi mutta katsoi suoraan sen läpi ja ohi. Sitä eivät monet muut tee.
Sanoessasi ettet ollut häijy käytät väärää näkökulmaa. Et ota huomioon, että hän tiesi liekkiyhteydestä paljon aikaisemmin kuin sinä ja koki kaiken sanomasi ja tekemäsi suoraan kaksoisliekkinä. Ikävä kyllä hän on päättänyt, ettei ehkä koskaan enää halua kohdata sinua, koska hän ei enää koskaan halua sinun satuttavan häntä.
Sielun melkein hajottanut kipu sai hänet syntymään uudelleen olentona, joka ei pelkää mitään ja tuntee pystyvänsä kaikkeen siihen, miksi hän tuli maan päälle. Se mikä ennen oli leikkimistä vetovoiman lain kanssa on nyt henkilökohtaisen luomisen mestariutta.
Universumi on todellakin ihmeellinen. ✨
- Anonyymi
On. Mitä eksmieheni minusta ajattelee? Onko hän onnellinen. Tunnen yhteyttä häneen edelleen vaikka aikoinaan liitosta lähdin. Näen välillä myös paljon unia vaikka en tietoisesti häntä henk.koht.kaipaile. oletan että meillä on ollut sielunsopimus tässä elämässä oppiaksemme. Kaikki meni niinkuin piti. Eikö?
- Anonyymi
Kyllä siellä näkyy vahva energiayhteys. Sehän on vain kaunista. Kyllä, kaikki meni niin kuin piti.
Voit pyytää, että muu kuin sydänchakrojen välinen energianvaihto loppuu. Ne muut energiasidokset voivat estää jompaa kumpaa menemästä eteen päin elämässä. Esimerkiksi voimakas seksuaalinen halu kielii energian vaihdosta juurichakrojen välillä. Teidän tapauksessanne vaihtoa on ainakin kuudennessa chakrassa, koska mietit miehen ajatuksia sinusta.
Voit ihan hyvin ottaa häneen yhteyttä ja kysyä hänen ajatuksistaan. Sinun ei tarvitse teeskennellä olevasi samanlainen ihminen kuin hänen kanssaan ollessasi. (Onko tämä estänyt sinua olemasta yhteydessä häneen?) Voit kysyä, tunteeko mies vielä jotain outoa yhteyttä välillänne. Voit yllättyä vastauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä näkyy vahva energiayhteys. Sehän on vain kaunista. Kyllä, kaikki meni niin kuin piti.
Voit pyytää, että muu kuin sydänchakrojen välinen energianvaihto loppuu. Ne muut energiasidokset voivat estää jompaa kumpaa menemästä eteen päin elämässä. Esimerkiksi voimakas seksuaalinen halu kielii energian vaihdosta juurichakrojen välillä. Teidän tapauksessanne vaihtoa on ainakin kuudennessa chakrassa, koska mietit miehen ajatuksia sinusta.
Voit ihan hyvin ottaa häneen yhteyttä ja kysyä hänen ajatuksistaan. Sinun ei tarvitse teeskennellä olevasi samanlainen ihminen kuin hänen kanssaan ollessasi. (Onko tämä estänyt sinua olemasta yhteydessä häneen?) Voit kysyä, tunteeko mies vielä jotain outoa yhteyttä välillänne. Voit yllättyä vastauksesta.Kiitos vastauksesta🤗
- Anonyymi
Selvästi näkijä näkee hämärästi asioita aavistaenja aivastaen.
Itse olen testaillut nukkumisvälineenä jättisohvaani nyt toisin päin on aika hyvä nukkua kyllä jättisohvani.- Anonyymi
Sinussa näkyy vahvana riippuvuus johonkin lääkkeeseen tai muuhun voimakkaaseen aineeseen. Siitä täytyisi päästä pian irti. Hae apua.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään lääkkeitä ollenkaan, no vitamiini-pillerit joissa on b- ja c-vitamiineja joskus.
Rokotejutut hieman rasittavat aivotoimintaani, kun otin jo 1. rokotteen ja nyt on asiakirja oikein ettämäärätty minuutilleen rokote 2. aika ja paikka _D - Anonyymi
Samaa kysyn minäkin onkohan mahdollista että jotakin tapahtuisi erään miehen kanssa työpaikalla?
- Anonyymi
Mies ei vaikuta olevan vapaa. Ellei hän ole suhteessa, hänen sydämessään on joku. Se ei tarkoita, etteikö siellä myöhemmässä vaiheessa voisi olla sinä tuon toisen henkilön sijaan. En ikävä kyllä osaa ennustaa tulevaa tältä osin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei vaikuta olevan vapaa. Ellei hän ole suhteessa, hänen sydämessään on joku. Se ei tarkoita, etteikö siellä myöhemmässä vaiheessa voisi olla sinä tuon toisen henkilön sijaan. En ikävä kyllä osaa ennustaa tulevaa tältä osin.
Sinkku hän on vahingossa tullut ilmi.
-Kysyjä- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku hän on vahingossa tullut ilmi.
-Kysyjä-Jos haluat lähestyä häntä, tee niin. 😊
- Anonyymi
Sinunhan se pitäisi tietää.
- Anonyymi
Tuleeko elämässäni kaikki menemään hyvin...?T:Elluhallo...💞👍
- Anonyymi
Tuuli havisee sitä rataa, että kohta lehdet putoavat. No, miten sen nyt sanoisi, niinkuin ainakin jonkun suunnitelman mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuli havisee sitä rataa, että kohta lehdet putoavat. No, miten sen nyt sanoisi, niinkuin ainakin jonkun suunnitelman mukaan.
Ei kivaa...
Huono vastaus.....
ihan kamala...
T:Elluhallo...🥺 - Anonyymi
Täällä selvänäkijä. Kenenkään elämässä ei koskaan mene KAIKKI hyvin. Olemme täällä oppimassa asioita, eikä se onnistu, jos kaikki menee aina hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä selvänäkijä. Kenenkään elämässä ei koskaan mene KAIKKI hyvin. Olemme täällä oppimassa asioita, eikä se onnistu, jos kaikki menee aina hyvin.
Mut mun elämä on hyvin...
En tarvii rahaa ...En rakkautta...
Mut elämä...
T:Elluhallo..🥺
- Anonyymi
Ooo. Mitä näet minusta?
- Anonyymi
Kirjoitat sinkku-palstalle, kirjoitusinnokkuutesi vaihtelee. Viime aikoina sinulla on ollut harmia eräästä asiasta, joka tulee kyllä selviämään ellei ole jo selvinnytkin. Tulet kokemaan yllättävän asian läpäivinä ja se on oikein mieluisa yllätys. Odotahan vaan!
- Anonyymi
No niin, täällä muut jo vastailevatkin sinulle. Minä poistun taas joksikin aikaa. Tuollaiseen kysymykseen ei muuten oikein voi vastata näillä "välineillä". Se on vähän liian laaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, täällä muut jo vastailevatkin sinulle. Minä poistun taas joksikin aikaa. Tuollaiseen kysymykseen ei muuten oikein voi vastata näillä "välineillä". Se on vähän liian laaja.
Miten niin liian laaja? Etkös sinä vain välitä energioita/näkyjä joita sinulle tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin liian laaja? Etkös sinä vain välitä energioita/näkyjä joita sinulle tulee?
Kyllä, mutta mieti googlea. Ei sieltäkään löydä mitään, ellei käytä hakusanoja.
- Anonyymi
Näetkö, mitä ajatuksia tai ajattelemattomuutta herätän 10 v. vanhemman tumman pitkän henkilön mielessä
- Anonyymi
Näen miten hän toistuvasti nauraa ja hymyilee sinulle lämpimästi. Ilmeisesti juttusi huvittavat häntä kovasti. Positiivisia ajatuksia herätät.
Mulla olis kaksi kysymystä, mutta kumpaakaan on turha kysyä, koska tiedän jo vastauksen molempiin. Vastaus on: ei koskaan.
- Anonyymi
Älä mieti tai harmittele niitä asioita. 😊 Vastaan tulee jotain muuta, joka tuo sinulle enemmän iloa.
Anonyymi kirjoitti:
Älä mieti tai harmittele niitä asioita. 😊 Vastaan tulee jotain muuta, joka tuo sinulle enemmän iloa.
Toinen kysymys oli, että koska mä pääsen näistä hermokivuista kokonaan eroon. Siihen on fysiatrin antama vastaus: en koskaan, koska nää tulee pysymään mukana kuolemaan asti. Valitettavasti.
Elän elämättä. Olen elossa, mutta en elä elämääni. En ole elänyt yli vuoteen. Mä en nauti yhtään mistään niin kauan kuin nää kivut on näillä voimakkuuksilla päällä. Mulla on helvetin korkee kipukynnys, ja se varmaan sanoo jotain, kun kerron että olen itkenyt kolmena perättäisenä päivänä kivusta. Nyt riittää deep stuffit.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Toinen kysymys oli, että koska mä pääsen näistä hermokivuista kokonaan eroon. Siihen on fysiatrin antama vastaus: en koskaan, koska nää tulee pysymään mukana kuolemaan asti. Valitettavasti.
Elän elämättä. Olen elossa, mutta en elä elämääni. En ole elänyt yli vuoteen. Mä en nauti yhtään mistään niin kauan kuin nää kivut on näillä voimakkuuksilla päällä. Mulla on helvetin korkee kipukynnys, ja se varmaan sanoo jotain, kun kerron että olen itkenyt kolmena perättäisenä päivänä kivusta. Nyt riittää deep stuffit.Hermokivut ovat muilta kuulemani mukaan kamalia. Toivon sinulle jaksamista ja sitä, että voisit vielä joskus kokea eläväsi. 😊
En uskalla kysyä mitään, tulee kuitenkin huonot kortit.
- Anonyymi
Miksi Lasse Hoikka ja Souvarit soi koneellani vaikken kuuntele sitä? Kuuntelen latinopoppia, mutta kone on täynnä Lasse Hoikkaa ja sen bändiä?’!??
- Anonyymi
Epäselvänäkijä
Mielenkiintoinen tuttavuus
Uusi substantiivi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvänäkijä
Mielenkiintoinen tuttavuus
Uusi substantiiviLoppuiko näkökyky?
- Anonyymi
Selvänäkijä tais nielaista kielensä.
- Anonyymi
Paljonko joudut maksamaan oikeudessa korvauksia ja riittääkö sinulla raha?
- Anonyymi
En riko sopimuksiani, joten en joudu maksamaan korvauksia. Sopimuksen ulkopuolinen vahingonkorvausvastuu puolestaan edellyttää, että vahinko on aiheutettu tahallisesti tai tuottamuksellisesti.
- Anonyymi
Tulenko samaan apurahan vuoden sisällä, vai jatkanko epävarmuudessa kitkuttelua? Entä muunlainen palaute? Varaudunko pettymään?
Mitä näet rakkauselämässäni? Tämä kai täytyy olla pakollinen kysymys, vaikka outoa kyllä, asia ei juurikaan kiinnosta.- Anonyymi
Näen että rahaa on tulossa, mutta en näe aikaa enkä sitä, tuleeko se nimenomaan apurahan muodossa. Se voi tulla muutakin kautta.
Näen että kiinnität valtavasti huomiota ihmisiin, jotka eivät arvosta työtäsi. Taloudellinen tilanteesi helpottuu, kun alat kiinnittää vähemmän huomiota heihin, jotka eivät arvosta työtäsi. Sen sijaan sinun kannattaa alkaa uskoa, että on olemassa ihmisjoukkoja, jotka kaipaavat juuri sinun panostasi ja ovat valmiita maksamaan siitä. Heitä sinun pitäisi ajatella joka päivä.
Elämäsi suuri rakkaus ja parantava, voimaa antava ihmissuhde on vasta edessäsi, mutta en näe sen alkamisajankohtaa. Näen vain valtavan rakkauspilven tulevaisuudessasi. Se tulee, vaikka asia ei sinua kiinnostaisi enää, ellet aktiivisesti estä sen tulemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen että rahaa on tulossa, mutta en näe aikaa enkä sitä, tuleeko se nimenomaan apurahan muodossa. Se voi tulla muutakin kautta.
Näen että kiinnität valtavasti huomiota ihmisiin, jotka eivät arvosta työtäsi. Taloudellinen tilanteesi helpottuu, kun alat kiinnittää vähemmän huomiota heihin, jotka eivät arvosta työtäsi. Sen sijaan sinun kannattaa alkaa uskoa, että on olemassa ihmisjoukkoja, jotka kaipaavat juuri sinun panostasi ja ovat valmiita maksamaan siitä. Heitä sinun pitäisi ajatella joka päivä.
Elämäsi suuri rakkaus ja parantava, voimaa antava ihmissuhde on vasta edessäsi, mutta en näe sen alkamisajankohtaa. Näen vain valtavan rakkauspilven tulevaisuudessasi. Se tulee, vaikka asia ei sinua kiinnostaisi enää, ellet aktiivisesti estä sen tulemista.Kiitos vastauksestasi. Sori, että vastaan näin myöhässä. Tuli pohdittavaa, tuossa raha-asiassa.
Rakkauspilvi kyllä kuulostaa pelottavalta, olenhan jo nyt toimivassa parisuhteessa. Kun väitit, että se on vasta edessäni. En tiedä, toivoako, että olet väärässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Sori, että vastaan näin myöhässä. Tuli pohdittavaa, tuossa raha-asiassa.
Rakkauspilvi kyllä kuulostaa pelottavalta, olenhan jo nyt toimivassa parisuhteessa. Kun väitit, että se on vasta edessäni. En tiedä, toivoako, että olet väärässä.Ei kannata pelätä. Saat tehdä itse elämääsi koskevat valinnat. Mikään ei myöskään kerro, etteikö nykyisestä suhteestasi voisi tulla tuo rakkauspilvi. Mutta paras on vasta tulossa.
- Anonyymi
No, voit sä kattoo, miltä tää näyttää noin ulkopuolelta objektiivisesti tarkasteltuna?
- Anonyymi
Yhden paradigman ihmisten ei kannata yrittää liikkua useiden paradigmojen välillä. Se aiheuttaa vain stressiä. Niin kauan kuin haluaa olla yhdessä paradigmassa, kannattaa pysytellä siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden paradigman ihmisten ei kannata yrittää liikkua useiden paradigmojen välillä. Se aiheuttaa vain stressiä. Niin kauan kuin haluaa olla yhdessä paradigmassa, kannattaa pysytellä siellä.
Ketjun paras kommentti.
Tuli mieleen tämä mielenkiintoinen video:
https://youtu.be/IehtMYlOuIk
- Anonyymi
Kannattaako minun lähestyä romanttisesti rakastamaani henkilöä?
- Anonyymi
En näe, syntyykö siitä suhdetta. Siinä mielessä kannattaa lähestyä, ettei se vahingoita ketään. Hän ei vahingoita sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe, syntyykö siitä suhdetta. Siinä mielessä kannattaa lähestyä, ettei se vahingoita ketään. Hän ei vahingoita sinua.
Kiitos vastauksesta.
Ovatkohan tunteet missään määrin molemminpuolisia, vaikkei suhdetta syntyisikään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ovatkohan tunteet missään määrin molemminpuolisia, vaikkei suhdetta syntyisikään?En näe vastausta tuohon. Näen vain, että teillä kahdella on menneisyydessä jotain sotkua, joka vaivaa häntä enemmän kuin sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe vastausta tuohon. Näen vain, että teillä kahdella on menneisyydessä jotain sotkua, joka vaivaa häntä enemmän kuin sinua.
Mitään sotkuja ei pitäisi olla menneisyydessä mutta kenties olettamuksia tai väärinkäsityksiä.
Jos olet selvännäkijä, tiedät varmaan miksen nukkunut viimeyönä.
- Anonyymi
Kaverin puolesta kysyn kun oli tuo ketju tuossa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17043443/en-ma-koskaan-kelpaa-naisille
Eli kysymys kuuluu "Löytääkö Allu koskaan naista?"
-harmiseikirj-- Anonyymi
Olen vastannut Allulle itselleen eräässä toisessa ketjussa. Muussa tapauksessa en katsoisi sellaisen henkilön energiaa, joka ei ole sitä itse pyytänyt.
Allun täytyy ensin uskoa, että hänen ympärillään on ihmisiä, jotka haluavat tukea ja auttaa häntä. Ennen sitä hän ei voi kokea rakkautta. Rakastaminen vaatii luottamusta, ja se Allun täytyy opetella ensin.
Hän on tärkeä esimerkki muille siitä, miten vahvan vankilan oma mieli voi ihmisen ympärille rakentaa.
- Anonyymi
Kysynpä mäkin ett löytyykö uusia tuttavuuksia ja ehkä rakkauttakin mun elämään?
- Anonyymi
Löytyy. Olet vielä nuori ja hieman yksinäinen poikkeusolosuhteiden vuoksi.
Sydämesi on auki ja ihmiset pitävät sinusta.
Mieti tässä vaiheessa, millaisia ihmisiä haluaisit elämääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy. Olet vielä nuori ja hieman yksinäinen poikkeusolosuhteiden vuoksi.
Sydämesi on auki ja ihmiset pitävät sinusta.
Mieti tässä vaiheessa, millaisia ihmisiä haluaisit elämääsi.Kiitti. En iällisesti kovin nuori ole enää. Enkä koe ett ihmiset kauheasti pitäisi minusta. Ehkä mun pitää nyt olla vaan yksinäni, on tullut taas liikaa petyttyä ihmisiin, voi olla etten halua uusiin ihmisiin tutustua. Onneks en käy missään, eikä ole edes ystäviä, voin olla erilläni muista ja yhdessä paikassa oltuani kauan sitten, sinne jos menen takaisin, en edes halua olla tekemisissä muiden kans, viimeksi tuli henkisesti täydeltä laidalta kunnolla turpiin, mieluummin pysyttelen syrjemmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti. En iällisesti kovin nuori ole enää. Enkä koe ett ihmiset kauheasti pitäisi minusta. Ehkä mun pitää nyt olla vaan yksinäni, on tullut taas liikaa petyttyä ihmisiin, voi olla etten halua uusiin ihmisiin tutustua. Onneks en käy missään, eikä ole edes ystäviä, voin olla erilläni muista ja yhdessä paikassa oltuani kauan sitten, sinne jos menen takaisin, en edes halua olla tekemisissä muiden kans, viimeksi tuli henkisesti täydeltä laidalta kunnolla turpiin, mieluummin pysyttelen syrjemmässä.
Sinä teet itse valintasi. Pysymällä syrjässä et kuitenkaan tapaa uusia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä teet itse valintasi. Pysymällä syrjässä et kuitenkaan tapaa uusia ihmisiä.
Ehkä nykyään ahdistaa uusien ihmisten kohtaamiset, oli tosi huonoja kokemuksia parin vuoden aikana. Eihän ihmiset edes puhu toisilleen, pyörivät vaan enimmäkseen somessa mieluummin kuin juttelevat samassa paikassa olevien kans. Taidan olla jo liian vanhakin tutustumaan kehenkään enää, en aiemminkaan osannut olla ja puhua kuin muut.
- Anonyymi
Hankalaa parisuhdetta kestänyt jo jonkun vuoden. Tuleeko tästä oikeasti koskaan mitään vai saanko riuhtaistua itseni irti. Kuinka mahtaa asumiskuviot järjestyä? Kumpa näkyisi joskus valoa tunnelin päässä, tuntuu, että mikään ei etene mihinkään jakaikki vaan vaatii minulta jotain. Koska on minun vuoroni?
- Anonyymi
Suhteesi toinen osapuoli ei tiedä, mitä toivot ja odotat.
Kerro hänelle, mitä hänen täytyisi suhteessa muuttaa, jotta jäisit siihen. Kysy samaa häneltä: mitä sinun tulisi tehdä toisin, jotta hän olisi onnellisempi.
Ensin hän nauraa sinulle. Näen ikävän, ilkeän naurun, joka satuttaa sinua usein. Älä anna sen tällä kerralla hämätä. Jos hän rakastaa sinua, hän kuuntelee sinua ja muuttaa käytöstään. Lupaa itse tehdä samoin. Hän ei tiedä, että suunnittelet lähtöä. Se saattaa vielä muuttaa hänen ajatteluaan ja käytöstään. Teillä on mahdollisuuksia.
Ellei mikään kuitenkaan pian muutu, lähde pois. Olet antanut hänelle mahdollisuuden, mutta ellei hän käytä sitä, sinun on aika lähteä.
Asuminen järjestyy, jos päätät lähteä. Sinun kannattaa kertoa 4-5 läheiselle tuttavallesi asuinpaikkakunnallasi, mitä on tapahtunut ja että etsit asuntoa (jos asiat menevät tähän suuntaan). Heistä joku tietää ihmisen, joka etsii asukkia asuntoonsa. Siellä voi jo asua joku, joka on samaa sukupuolta kanssasi. Muuta silti sinne hetkeksi, koska tämän henkilön kanssa keskusteleminen auttaa sinua käsittelemään eroa.
Olette vedenjakajalla. Ette voi enää odottaa: nyt on lähdettävä kohti yhteistyötä tai erottava pian.
Muista että todellinen asuntosi ja kotisi ei ole seiniä ja lattioita vaan ne ajatukset, tunteet ja sanat, joiden keskellä asut joka päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteesi toinen osapuoli ei tiedä, mitä toivot ja odotat.
Kerro hänelle, mitä hänen täytyisi suhteessa muuttaa, jotta jäisit siihen. Kysy samaa häneltä: mitä sinun tulisi tehdä toisin, jotta hän olisi onnellisempi.
Ensin hän nauraa sinulle. Näen ikävän, ilkeän naurun, joka satuttaa sinua usein. Älä anna sen tällä kerralla hämätä. Jos hän rakastaa sinua, hän kuuntelee sinua ja muuttaa käytöstään. Lupaa itse tehdä samoin. Hän ei tiedä, että suunnittelet lähtöä. Se saattaa vielä muuttaa hänen ajatteluaan ja käytöstään. Teillä on mahdollisuuksia.
Ellei mikään kuitenkaan pian muutu, lähde pois. Olet antanut hänelle mahdollisuuden, mutta ellei hän käytä sitä, sinun on aika lähteä.
Asuminen järjestyy, jos päätät lähteä. Sinun kannattaa kertoa 4-5 läheiselle tuttavallesi asuinpaikkakunnallasi, mitä on tapahtunut ja että etsit asuntoa (jos asiat menevät tähän suuntaan). Heistä joku tietää ihmisen, joka etsii asukkia asuntoonsa. Siellä voi jo asua joku, joka on samaa sukupuolta kanssasi. Muuta silti sinne hetkeksi, koska tämän henkilön kanssa keskusteleminen auttaa sinua käsittelemään eroa.
Olette vedenjakajalla. Ette voi enää odottaa: nyt on lähdettävä kohti yhteistyötä tai erottava pian.
Muista että todellinen asuntosi ja kotisi ei ole seiniä ja lattioita vaan ne ajatukset, tunteet ja sanat, joiden keskellä asut joka päivä.Kiitos 🙏
- Anonyymi
Rakastan koko sydämestäni mutta hän ei jostain syystä vastaa tunteisiini. On kuitenkin jokin yhteys ja läsnäolon tuntu hänestä kaiken aikaa. On kun olisimme aina tunteneet. Jokin side jostain ja yhteenkuuluvuus. Tai sitten toivon vain. Näetkö jotain.
- Anonyymi
Eikö hän silloin vastaakkin tunteisiisi, jos yhteys on? Kaiken aikaa.
Ei se itsellään synny ja tunnu. Se on.
Vähän sinulle itseluottamusta, niin uskot, että ne tunteet tulevat hänenkin puoleltaan, vastaan puolitiehen kuten kuuluukin.
Vai kaipaatkohan jotain vakuutteluja tai tempauksia jossa hän teatraaliaesti herättää uskosi rakkauteen?
Et silloin kaipaa häntä, etkä hänen rakkauttaan, vaan vakuutteluja.
Via Osho. - Anonyymi
Olet yhteydessä hänen sieluunsa. Siellä on kaunis energiayhteys. Tunnette aikaisemmasta elämästä, mutta hän ei muista sitä.
Sinä ajattelet, että yksipuolinen rakkaus on traagista sinulle. Todellisuudessa se on traagista hänelle: hän sulkee tietämättään elämästään sinun rakkautesi energian, koska ei näe muuta kuin fyysisen maailman.
Sinun rakkautesi on vahvaa. Eräs toinen henkilö kuin tämä josta puhut tuntee rakkautesi (vaikka se ei ole kohdistettu häneen!) ja ilmaisee kiinnostusta sinuun. Tutustu häneen, koska hän palauttaa kauniin rakkausenergiasi sinulle. Olet lähellä parisuhdetta. Tätä ei ole helppo uskoa, mutta jos näkisit, miten kauniina rakkaus leijailee ympärilläsi, ymmärtäisit, ettei tunteisiin vastaamattoman henkilön kylmyys pysty sellaista energiaa pysäyttämään.
- Anonyymi
Missä maassa asuin 23 vuotta ja mihin maahan muutin?
Kuinka kauan olen ollut asunut ulkomailla?
Olenko naimisissa?
Olenko mies vai nainen?
Mikä on koulutkseni?
Ja nyt ne monitehorillit päähän että näet kunnolla!- Anonyymi
Sinä tiedät jo noihin vastaukset.
Minä näen yleensä ottaen aivan hyvin, sekä fyysisillä silmilläni että näillä sieluni silmillä.
Elämäni ollut seesteistä jo jonkin aikaa, hiljattain otin ison askeleen ja tulin itseni herraksi. Mutta teossani piilee riski, riski siitä etten pärjää omillani.
Kuinka todennäköisenä näet että häviän tämän vedon? Eli että teinkö mielestäsi virheen?
Kestääkö tämä saavuttamani tyyneys ja seesteisyys?
Sen tiedän että se loppuu .. mutta koska ja mihin?
Pahin pelkoni on että terveyteni pettää ja jään tuuliajolle. Ilman tukea ja turvaa. Mutta se pelko ei estä minua elämästä elämääni sen aikaa kuin se kestää.
Joten jos jotakin aistit, niin kiitollinen olen.- Anonyymi
Energiasi on kaunista ja herkkää... Olet jotenkin lapsen kaltainen ja tulet hyvin toimeen lasten kanssa. Jostain syystä ajattelet, että "jossain tuolla" on jokin taho, joka haluaa sinulle pahaa. Mistä tuo ajatus on tullut? Miksi et olisi turvassa ja tuettuna myös silloin, kun olet omillasi?
Virhe oli uskoa sitä henkilöä, joka uskotteli sinulle, että maailma on vaarallinen ja turvaton paikka.
- Anonyymi
Hei,onko elämääni näkyvissä sitä oikeaa miestä,joka oikeasti rakastaisi minua ja toisinpäin.
Näetkö mikä yhteys minulla ja eräällä miehellä oli tai on,ihastumista en koskaan päässyt hänen kanssaan jakamaan enempää,koska oli esteitä,mutta muutaman vuodenkin jälkeen mietin häntä. Ja vielä,tulenko saamaan rauhan entiseltä mieheltä- Anonyymi
On "se oikea" näkyvissä, mutta jokin oma ajattelutapasi estää sinua tapaamasta häntä toistaiseksi. Ei kuitenkaan ikuisesti.
Tuo henkilö jota mietit on opettanut sinulle jotain positiivista. Aika ja paikka ovat merkityksettömiä ajatuksille ja muulle energialle. Monet kantavat mukanaan energiaa kaukana asuvista tai edesmenneistä rakkaistaan tai lemmikeistään.
Eksän kanssa sinulla on rajanveto-ongelmia. Lue kirjoja omien rajojen asettamisesta ja harjoittele oppeja vuorovaikutuksessa eksäsi kanssa. Omien rajojen asettaminen on yksi tärkeimmistä asioista, joita päätit oppia tässä elämässä.
- Anonyymi
Loppuuko yksinäisyys vai oliko kaikki jo tässä ?
- Anonyymi
Niin pitkään kun sinun asenteesi ei muutu, yksinäisyys jatkuu. Anna auringon paisteen tulla sinun elämääsi. Vältä rahapelejä, sillä ne vain vievät viimeisetkin roposi. Pysy kaukana hevosista ja aaseista.
- Anonyymi
Milloin eli vuonna minä,ufot tulee maanpäälle?
- Anonyymi
Oliskohan täällä enää tämä, tai joku toinen?
Ikinä ennen en ole tälläiseen yrittänyt turvautua, mutta nyt olis tarpeellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969