Voisiko joku pistää hieman copypastea ulkopaikkakuntalaiselle?
Kiitos.
Mitä siinä Sydän-Satakunnan jutussa 14.7. kerrottiin Purrasta ja Vikmanista?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Voit ostaa ihan itse lukuoikeuden, jos asia kiinnostaa sillä maksullisten juttujen copy/pastaaminen on kielletty ja kopioija voi joutua vaikeuksiin.
- Anonyymi
Juu en jaksa ostaa mitään kuukauden kestotilausta. En edes tiedä onko juttu kuinka yksityiskohtainen vai hyvin liian yleisluontoinen ...
Mutta jos joku jaksaisi niin sen voisi pastettaa esim https://pastebin.com/ sivulle, ettei Suomi24 moderaattorit hermostu- Anonyymi
Ei se ole siitä kiini, mihin sen copy/pastaa, vaan siitä, että jos se on maksullinen juljaisu, niin se on maksullinen, eikä sitä julkaisua saa ilmaiseksi silloin levittää. Kyse on tekijänoikeuksista. On se sitten kirja, lehti tai mikä vaan.
- Anonyymi
Kiitos sille joka laittoi tekstin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712