Lämmin karkas, tosi ikävää😭
Haaleeta päivää kun ei ole muuta tarjota.
Naiselle, täältä jostain mies
Kesä on sitten ohi
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on ohi
- Anonyymi
Miten niin? Miksi teet näin? Miksi sanot noin kun tiedät että olen täällä ja odotan vain sinua? Mikä sinulla on? Anna minun auttaa sinua. Mitä niin pahaa on tapahtunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Miksi teet näin? Miksi sanot noin kun tiedät että olen täällä ja odotan vain sinua? Mikä sinulla on? Anna minun auttaa sinua. Mitä niin pahaa on tapahtunut?
Kenelle kirjoitat, aloittaja? En ole tuo aiempi kommentoija, mutta jos olet hän, niin en ajattele tuolla tavalla kuin aiempi kommentoija, mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle. Ja tuohon aloitukseen: Minullekin tuli tänään jotenkin haikea olo, kun tänään ei ollutkaan enää niin lämmin. Olen tykännyt lämmöstä ja auringosta siitäkin huolimatta, että kotonani ei juurikaan vaihdu ilma ja olen ollut välillä aamuisin hiestä märkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat, aloittaja? En ole tuo aiempi kommentoija, mutta jos olet hän, niin en ajattele tuolla tavalla kuin aiempi kommentoija, mutta haluaisin silti kirjoittaa sinulle. Ja tuohon aloitukseen: Minullekin tuli tänään jotenkin haikea olo, kun tänään ei ollutkaan enää niin lämmin. Olen tykännyt lämmöstä ja auringosta siitäkin huolimatta, että kotonani ei juurikaan vaihdu ilma ja olen ollut välillä aamuisin hiestä märkä.
Liittyy siis omiin aika rajuihin pelkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoita nyt oikein kenellekkään tietylle naishenkilölle.
Minä ainakin pidän lämmöstä, ei minullakaan ole mitään ilmalämpöpumppua jolla voisi ilmaa jäähdyttää, elikkä yöt olivat tuskallisia ja hikisiä. Mutta nautin lämmöstä. Kyllä sitä taas tulevana talvena saa tämänkin edestä palella, kylmää mä vihaan.
- Anonyymi
Syksy saa, mutta sinä et, ainakaan minulta. 😌
Hyvä ettei porota taivaan täydeltä.
- Anonyymi
Nii on :)
- Anonyymi
Ei ole yhtään ikävä niitä 30 asteen helteitä. Hyvä kun vähän viilenee, niin saa nukuttuakin paremmin.
Ainakin omalle paikkakunnalle ennustetaan reilun viikon päähän taas 29 astetta. Sen näkee sitten lähempänä, pitääkö ennusteet paikkansa vai ei.
- Anonyymi
Niin no ilmaa ei voi valita. Et valinnut nähdä minuakaan..🤭
- Anonyymi
Kesä on ohi, mutta sitten Turkkiin ja sieltä löytyy niitä miehiäkin.
- Anonyymi
Joo, tais olla auringonpistos ja houretta koko juttu, pää nyt jotenki selkeempi ku aikoihin.
- Anonyymi
Muutako et tarjoo kun haaleaa päivää. Mitä pakoilet vaikka lomalla olet, ei näy ei kuulu?
Luonto ainakin kiittää kun sai vettä ja ilma raikastui, pian taas lämpenee. - Anonyymi
Kesä ei ole ohi, älä yritä masentaa, mutta kiva, että satoi vettä, on paljon raikkaampaa.
Ps. Miehen tehtävä on pyytää kahville tai muuhun tapaamiseen, joten ole hyvä ja toimi.- Anonyymi
Satoi ja jyrähteli ukkonenkin.
Kyllä se on nasen tehtätä kutsua kahville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satoi ja jyrähteli ukkonenkin.
Kyllä se on nasen tehtätä kutsua kahville.Alappas tulla sieltä kafee jäähtyy
- Anonyymi
Vielä on kesää jäljellä, tilaisuuden saat 🎵kesähellettä älä etsi, sydän kulkee etsien 🎶🎵tilaisuutta lämmön tuojaa🎵
Jonnekin.. - Anonyymi
Toivoa annoit.. surua sain..
Onneni menetin..tuhoa vain..
Kauaksi läksit..luotani main.. - Anonyymi
Näin sen myös näkisin
Mukavaa kun on satanut koko viikko vettä 😊
Kesällä ei satanut tipan tippaa ja oli aika kuivaa.
Muutamia maastopaloja on ollut 8km säteellä. Karsea käry kävi.- Anonyymi
Syksy on kivan raikas, mutta jatkuvat vesisateet inhottavia.
- Anonyymi
Vielä ihmetellään, miksi suomalaiset on maailman masentunein ja itsemurhaherkin kansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889