Haluaisit mennä huvipuistoon paiväksi viettämään aikaa?
Kenen palstalaisen kanssa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huvipuistoon, joopa, joskus pienenä isä kierrätti meitä lapsia kaikissa huvipuistoissa ympäri Suomen valtiota :)
Kaupungin keskustakin on kyllä kuin huvipuisto: Petula Clark - Downtown: https://www.youtube.com/watch?v=z_m4Qb0iW-o - Anonyymi
En todellakaan kenenkään kanssa.
- Anonyymi
palstalaisille sopisi yhteinen sinkku päivä,
En kenenkään kanssa, kun en enää käy huvipuistoissa. Selkä ei enää kestä laitteita, ja tunnelman ja muiden laitteissa käymistä on tylsä katsoa, kun samalla tietää että vaikka haluaisi niihin mennä, ei siitä huolimatta niihin pysty menemään. Niinpä en käy enää huvipuistoissa ollenkaan. Miksi satuttaa itseään tahallaan sellaisella asialla, josta tietää etukäteen ettei sitä enää voi tehdä.
Sama oli aikanaan pitkään laskettelurinteiden suhteen. Laskettelin 14 vuotta, ja kävin useamman kerran rinteessä joka talvi, tammikuusta -88 vielä kauteen 2003-2004 saakka, joka oli viimeinen kausi rinteessä, vaikka kolme neljä viimeistä talvea rinteessä käyminen jäi pariin kertaan kaudessa, kun olin opiskelemassa sen ollessa samalla sitä aikaa kun toisen polven eturistiside oli lähes poikki useamman vuoden, ennen kuin vika löydettiin ja korjattiin. Kun tiesi ettei pääse enää laskettelemaan, en halunnut edes nähdä muiden laskemista, kun itselle tuli paha mieli siitä, ettei voinut mennä rinteeseen vaikka olisi halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889