Olen kertaalleen eronnut ja uudelleen naimisiin mennyt saaden kolme upeaa lasta uuden puolisoni kanssa. Exäni on myös uusissa naimisissa, mutta ilman lapsia. Onko tyhmää/julmaa/tms lähettää exälleni yli kymmenen vuoden jälkeen kuvia lapsistani, joista olen ylpeä. Tarkemmin en exän lapsensaantiasioista tiedä. Tiedän vain, että kyseessä on lapsirakas ihminen, joten onko huono idea? En halua loukata, vaan ilahduttaa jos se on mahdollista.
Kannattaako ylpeillä omien lasten kuvilla ex-puolisolle?
5
706
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän noi kaksi asiaa liity mitenkään toisiinsa. Mietihän nyt motiivisi uudelleen. Mikäs oikeasti kaihertaa?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta. Eri asia on istua kahvipöydässä vaihtamassa kuulumisia ja sitten näyttää kuvia lapsistasi ja kertoa elämästä. Ei ole sinulla mitään syytä lähetellä kuvia hänelle tuosta noin vain. Tai riippuu motiivistasi. Sanot ettet halua loukata mutta en usko sua. Eriasia jos exäsi pyytää nähdä ja on itse osoittanut olevansa kiinnostunut kuulumisistasi.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Mutta minusta jos haluat kiusata, sitten vaan näyttää , muten en ymmärrä mikä ilahduttava tämä on???
- Anonyymi
Siitä vaan, pistä kuvat menemään jos haluat loukata exääsi.
Kyllä se ymmärtää rivien välistä sun viestin: "katso, tällaisia sinä, tuhkamuna, et koskaan saanut mun kanssa aikaiseksi, etkä ilmeisesti koskaan tule saamaan kenenkään toisenkaan naisen kanssa! - Anonyymi
Ylpeillä ei kannata missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725