Rice vittuilee Bushin oikeana kätenä

Johanson

Näköjään USA:n ulkoministeri alkaa pikkuhiljaa ottaa haukan elkeitä kotkan siipien alla.

Venäjän demokratiavaje Putinin ylivallan takia onkin kaikkien tiedossa. Mutta että vittuilut vielä pikkudiktaattorille Valko-Venäjän puolelle!

Tätä ei enää kommarit suvaitse. Kumma kun ei ole ennättäneet isompaa mekkalaa nostaa.

Kun vielä Ukraina alkaisi tosissaan kosiskella NATO:n joukkoja, niin aatteen miehillä lurahtaisi itseään housuihin...

26

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.i.ruskeepaa

Minäpä käännän kanavaa vähitellen yhtä nopeasti Ricen kuin Bushinkin nähdessäni.

• ArtoLuukkainen

Niinpä. USA- ja Bush-vastaisuus on huomattavsti helpompaa kun pysyy jalat tukevasti irti tosiasioista. Sinulla on paha dilemma. Tosimaailmassa Rice puhuu järkevästi ja oikein mutta mielikuvitusmaailmassasi typerästi ja väärin. Kumman maailman valitset?

Arto Luukkainen

• t.i.ruskeepaa
        ArtoLuukkainen kirjoitti:

Niinpä. USA- ja Bush-vastaisuus on huomattavsti helpompaa kun pysyy jalat tukevasti irti tosiasioista. Sinulla on paha dilemma. Tosimaailmassa Rice puhuu järkevästi ja oikein mutta mielikuvitusmaailmassasi typerästi ja väärin. Kumman maailman valitset?

Arto Luukkainen

Sinä et ole kukaan määrittelemään toisten ihmisten oikeaa ja järkevää.

• ArtoLuukkainen
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta kyllä minun velvollisuuteni lähimmäisenäsi on kertoa sinulle, että maailmankuvan rakentaminen reaalimaailman faktojen pohjalle on "oikein" ja mielikuvitusmaailman houreiden pohjalle "väärin".

Ehket tiennyt tätä ennestään?

Useimmat "edistykselliset" USA-vihaajat eivät tiedä mistään mitään mitä tulee reaalimaailmaan mutta heidän mielikuvitusmaailmassaan tapahtuu vaikka mitä. Kuulunet tällaisiin.

Arto Luukkainen

• Tsomppe

Olen pahoillani, mutta kyllä minun velvollisuuteni lähimmäisenäsi on kertoa sinulle, että maailmankuvan rakentaminen reaalimaailman faktojen pohjalle on "oikein" ja mielikuvitusmaailman houreiden pohjalle "väärin".

Ehket tiennyt tätä ennestään?

Useimmat "edistykselliset" USA-vihaajat eivät tiedä mistään mitään mitä tulee reaalimaailmaan mutta heidän mielikuvitusmaailmassaan tapahtuu vaikka mitä. Kuulunet tällaisiin.

Arto Luukkainen

Edes yksi maa, joka omien lapsiensa kärsimyksistä välittämättä on aina valmis pelastamaan muut - ilman taka-ajatuksia.

Ja sielläkin 59% väittää talouden olevan menossa huonompaan suuntaan:

http://www.usatoday.com/news/washington/2005-03-24-bush-poll_x.htm

Vasemmistolla alkaa olemaan sielläkin melkoinen jalansija. Vaikuttaa selvästi, että joidenkin jenkkien mielestä suurin uhka USA:lle on GWBUSH.

• ArtoLuukkainen
        Tsomppe kirjoitti:

Edes yksi maa, joka omien lapsiensa kärsimyksistä välittämättä on aina valmis pelastamaan muut - ilman taka-ajatuksia.

Ja sielläkin 59% väittää talouden olevan menossa huonompaan suuntaan:

http://www.usatoday.com/news/washington/2005-03-24-bush-poll_x.htm

Vasemmistolla alkaa olemaan sielläkin melkoinen jalansija. Vaikuttaa selvästi, että joidenkin jenkkien mielestä suurin uhka USA:lle on GWBUSH.

Haluat varmaan luopua saamistasi sosiaalituista, koska niistä päättäneillä on "taka-ajatuksia"? Haluat varmaan lopettaa kehitysavun, koska sen antajilla on "taka-ajatuksia" ?

Lyhyesti: haluatko, että mitään hyvää ei saa tehdä, koska antajalla voi olla "taka-ajatuksia"?

Koska "joidenkin suomalaisten" mielestä Tarja Halonen on huono presidentti ja haitaksi Suomelle, riittääkö se mielestäsi vaikkapa hänen erottamiseensa? Eli vaaleja ei lainkaan tarvita vaan "joidenkin suomalaisten" mielipide riittää?

Arto Luukkainen

• Tsomppe

Haluat varmaan luopua saamistasi sosiaalituista, koska niistä päättäneillä on "taka-ajatuksia"? Haluat varmaan lopettaa kehitysavun, koska sen antajilla on "taka-ajatuksia" ?

Lyhyesti: haluatko, että mitään hyvää ei saa tehdä, koska antajalla voi olla "taka-ajatuksia"?

Koska "joidenkin suomalaisten" mielestä Tarja Halonen on huono presidentti ja haitaksi Suomelle, riittääkö se mielestäsi vaikkapa hänen erottamiseensa? Eli vaaleja ei lainkaan tarvita vaan "joidenkin suomalaisten" mielipide riittää?

Arto Luukkainen

asiaa, pelkkiä ontuvia analogioita. Tässä vähän reaalimaailmaa:

http://www.publicintegrity.org/oil/report.aspx?aid=347

http://www.corpwatch.org/article.php?id=664

Onko muuten Suomen sosiaaliturvasta päättäneet hallitukset ammuskelleet köyhdytettyä uraania pitkin maailmaa?

• thinktank
        t.i.ruskeepaa kirjoitti:

Jos kukaan ei voi määritellä toisten ihmisten oikeaa ja järkevää, niin järjestäytyneen yhteiskunnan ylläpitäminen käy mahdottomaksi.
        No, minäpä taidankin tästä mennä tappamaan pari satunnaista ihmistä, eikä kukaan voi arvostella minua, koska minusta se on oikein ja järkevää!

• ArtoLuukkainen
        Tsomppe kirjoitti:

asiaa, pelkkiä ontuvia analogioita. Tässä vähän reaalimaailmaa:

http://www.publicintegrity.org/oil/report.aspx?aid=347

http://www.corpwatch.org/article.php?id=664

Onko muuten Suomen sosiaaliturvasta päättäneet hallitukset ammuskelleet köyhdytettyä uraania pitkin maailmaa?

Valitettavasti ne analogiat olivat täysin päteviä. Jos argumentiksi mielestäsi kelpaa telepaattiset tuntemuksesi toisten ihmisten tai jopa valtioiden salaisista "taka-ajatuksista", niin kaipa muidenkin ihmisten telepaattiset tuntemukset missä tahansa asiassa ovat yhtä arvokkaita.

Minä luulen, että Suomen sosiaaliturvasta päättäneillä on taka-ajatuksena romuttaa valtion talous ja tehdä siten kommunistinen vallankumous ja sitä seuraavat joukkomurhat mahdolliseksi. Todistapa, että heillä ei ole tällaisia taka-ajatuksia!

Arto Luukkainen

• ArtoLuukkainen kirjoitti:

Arto Luukkainen

Kyllä tämä USA:n kukkoilu tuntuu kovinkin reaalimaailman asialta. Mutta mitä taas maailmalla leviävään USA-vastaisuuteen tulee, niin hehän tekevät sen itse "viemällä" demokratiaa joka kolkkaan.Useimmitem pyytämättä. Tässä toivoisi vaan, että Venäjän ulkoministeri käyttäytyisi samoin kuin Rice; matkustaisi vaikkapa Kanadaan ja heti saavuttuaan pitäisi lehdistötilaisuuden vaatien sitä ja sitä asiaa muutettavaksi Yhdysvalloissa. Mitkähän mahtaisivat olla reaktiot Washington´issa.
        vom

• ArtoLuukkainen
        vom kirjoitti:

Kyllä tämä USA:n kukkoilu tuntuu kovinkin reaalimaailman asialta. Mutta mitä taas maailmalla leviävään USA-vastaisuuteen tulee, niin hehän tekevät sen itse "viemällä" demokratiaa joka kolkkaan.Useimmitem pyytämättä. Tässä toivoisi vaan, että Venäjän ulkoministeri käyttäytyisi samoin kuin Rice; matkustaisi vaikkapa Kanadaan ja heti saavuttuaan pitäisi lehdistötilaisuuden vaatien sitä ja sitä asiaa muutettavaksi Yhdysvalloissa. Mitkähän mahtaisivat olla reaktiot Washington´issa.
        vom

No kerropa, mihin sellaisiin maihin USA on vienyt demokratiaa, johon se ei olisi saanut sitä viedä?

Entäs missä maassa väestön enemmistö on ollut kaadetun diktatuurin kannattajia?

Mielikuvitusmaailmassa on helppo puhua "joka kolkasta" mutta reaalimaailmassa se on vaikeampaa.

Rice toimi loistavasti. Putin massamurhaa oman maansa (vastentahtoisia tosin) kansalaisia ja pitää demokratiaa pilkkanaan. Ranskan ja Saksan johtajat käyvät vuoronperää kannustamassa Putinia tässä työssä mutta USA sanoo totuuden. Koska on demokratian puolella.

Putin saa aivan vapaasti sanoa mitä tahansa. KGB-mieheltähän valheet sujuvat.

Arto Luukkainen

• Vihailija

Valitettavasti ne analogiat olivat täysin päteviä. Jos argumentiksi mielestäsi kelpaa telepaattiset tuntemuksesi toisten ihmisten tai jopa valtioiden salaisista "taka-ajatuksista", niin kaipa muidenkin ihmisten telepaattiset tuntemukset missä tahansa asiassa ovat yhtä arvokkaita.

Minä luulen, että Suomen sosiaaliturvasta päättäneillä on taka-ajatuksena romuttaa valtion talous ja tehdä siten kommunistinen vallankumous ja sitä seuraavat joukkomurhat mahdolliseksi. Todistapa, että heillä ei ole tällaisia taka-ajatuksia!

Arto Luukkainen

Jo on taas bushin ja lipposen valheellinen propaganda käännyttänyt yhden henkisesti köyhän kannattamaan Irakin kansanmurhaa ja öljyvarantojen ryöväämistä.

Arto, minä säälin sinua!

• ArtoLuukkainen
        Vihailija kirjoitti:

Jo on taas bushin ja lipposen valheellinen propaganda käännyttänyt yhden henkisesti köyhän kannattamaan Irakin kansanmurhaa ja öljyvarantojen ryöväämistä.

Arto, minä säälin sinua!

Arvoisa "Vihailija". Kuten olet huomannut, kaikki mitä olen kirjoittanut, on totta. Siksipä sinun pitääkin vedota oman sumean mielikuvitusmaailmasi tapahtumiin. Vai kansanmurja ja öljyvarojen ryöstö. Heh-heh.

Mutta eikö samalla tavalla Ruotsia voisi syyttää siitä, että se murhaa joka päivä tuhansia viattomia norjalaisia? Eikö Ranska pidä tuomit siitä, että se viime vuonna ryösti Belgian ja Hollannin valtionpankit ja murhasi näiden maiden johtajat?

Mitäs tähän sanot?

Arto Luukkainen

• ArtoLuukkainen kirjoitti:

No kerropa, mihin sellaisiin maihin USA on vienyt demokratiaa, johon se ei olisi saanut sitä viedä?

Entäs missä maassa väestön enemmistö on ollut kaadetun diktatuurin kannattajia?

Mielikuvitusmaailmassa on helppo puhua "joka kolkasta" mutta reaalimaailmassa se on vaikeampaa.

Rice toimi loistavasti. Putin massamurhaa oman maansa (vastentahtoisia tosin) kansalaisia ja pitää demokratiaa pilkkanaan. Ranskan ja Saksan johtajat käyvät vuoronperää kannustamassa Putinia tässä työssä mutta USA sanoo totuuden. Koska on demokratian puolella.

Putin saa aivan vapaasti sanoa mitä tahansa. KGB-mieheltähän valheet sujuvat.

Arto Luukkainen

..mihin se ei olisi saanut viedä. Onko USA kysynyt joltakin luvan "viemisilleen? Kuten viisaana miehenä tiedät, USA on tehnyt toisen maailmansodan jälkeen yli 40 maahanhyökkäystä välittämättä kansainvälisistä sopimuksista, ja tappanut parikymmentä kansan valitsemaa hallitsijaa eri puolilla maailmaa! Vaikutat kovin nai´ivilta, et kai ole sukua Timo T.A. Mikkoselle?
        vom

• Vihailija

Arvoisa "Vihailija". Kuten olet huomannut, kaikki mitä olen kirjoittanut, on totta. Siksipä sinun pitääkin vedota oman sumean mielikuvitusmaailmasi tapahtumiin. Vai kansanmurja ja öljyvarojen ryöstö. Heh-heh.

Mutta eikö samalla tavalla Ruotsia voisi syyttää siitä, että se murhaa joka päivä tuhansia viattomia norjalaisia? Eikö Ranska pidä tuomit siitä, että se viime vuonna ryösti Belgian ja Hollannin valtionpankit ja murhasi näiden maiden johtajat?

Mitäs tähän sanot?

Arto Luukkainen

Voi Arto-parka, kyllä sinun lääkitystäsi pitäisi tarkistaa! Eikö se ole kansanmurha kun tapetaan kymmeniätuhansia viattomia? Ja öljyvaroja ryövätessäänhän bush nämä siviilit on murhannut. Onneksi Irakilaiset vapaustaistelijat ovat tuhonneet tuhansia jenkkimurhaajia (jenkkien ilmoittamiin tappiolukuihin pitää lisätä ainakin yksi nolla) tämän rähinän aikana!

Sinä puhut paskaa koska kehittymätön aivotoimintasi ei erota totuutta ja bushin propagandaa toisistaan. Arto, minä säälin sinua!

• ArtoLuukkainen
        Vihailija kirjoitti:

Voi Arto-parka, kyllä sinun lääkitystäsi pitäisi tarkistaa! Eikö se ole kansanmurha kun tapetaan kymmeniätuhansia viattomia? Ja öljyvaroja ryövätessäänhän bush nämä siviilit on murhannut. Onneksi Irakilaiset vapaustaistelijat ovat tuhonneet tuhansia jenkkimurhaajia (jenkkien ilmoittamiin tappiolukuihin pitää lisätä ainakin yksi nolla) tämän rähinän aikana!

Sinä puhut paskaa koska kehittymätön aivotoimintasi ei erota totuutta ja bushin propagandaa toisistaan. Arto, minä säälin sinua!

Mutta kai se on merkittävämpää, että ranskalaiset murhasivat viime vuonna 458.322 espanjalaista? Miten sitä kommentoit? Tai sveitsiläiset varastivat kaikki Italian taideaarteet viime tammikuussa?
        Mikset yhtään paheksu näitä mielikuvitusmaailman tekoja? Miksi sekavassa mielikuvitusmaailmassasi jotkut pahat asiat ovat paheksuttavia mutta jotkut eivät?

Arto Luukkainen

• Vihailija

Mutta kai se on merkittävämpää, että ranskalaiset murhasivat viime vuonna 458.322 espanjalaista? Miten sitä kommentoit? Tai sveitsiläiset varastivat kaikki Italian taideaarteet viime tammikuussa?
        Mikset yhtään paheksu näitä mielikuvitusmaailman tekoja? Miksi sekavassa mielikuvitusmaailmassasi jotkut pahat asiat ovat paheksuttavia mutta jotkut eivät?

Arto Luukkainen

Nuo sinun sairaan mielesi tuottamat "kansanmurhat" ja muut rikokset on kyllä tehty oikeastikin, ainoastaan eri paikassa ja eri rikollisten toimesta. Jenkithän ovat kymmenien tuhansien murhien ja öljyvarojen ryöväämisen ohessa tuhonneet ja varastaneet suuren osan Irakin museoiden historiallisista aarteista.

Sinun tulisi hakeutua hoitoon, tuo typeryytesi olisi hoidettava mitä pikimmin. Arto, minä säälin sinua!

• ArtoLuukkainen
        Vihailija kirjoitti:

Nuo sinun sairaan mielesi tuottamat "kansanmurhat" ja muut rikokset on kyllä tehty oikeastikin, ainoastaan eri paikassa ja eri rikollisten toimesta. Jenkithän ovat kymmenien tuhansien murhien ja öljyvarojen ryöväämisen ohessa tuhonneet ja varastaneet suuren osan Irakin museoiden historiallisista aarteista.

Sinun tulisi hakeutua hoitoon, tuo typeryytesi olisi hoidettava mitä pikimmin. Arto, minä säälin sinua!

Mutta entä tanskalaiset, nuo pohjoismaiset veljemme. Heidän agenttinsa murhasi lihakoukkuun hirttämällä kaikki venäläiset alle 4-vuotiaat poikalapset viime marraskuussa. Kyllä sekin oli aika tuomittava satumaailman teko. Etkö todellakaan lainkaan paheksu tätä?

Entäpä UFO-miehet, jotka sieppasivat kaikki australialaiset lampaat ja tekivät lammasparoista paistia. Etkö vuodata kyyneltäkään tämänkään satumaailman hirveyden vuoksi?

Minusta sinun pitäisi olla tasapuolisempi satumaailman tapahtumia arvioidessasi.

Arto Luukkainen

• Vihailija

Mutta entä tanskalaiset, nuo pohjoismaiset veljemme. Heidän agenttinsa murhasi lihakoukkuun hirttämällä kaikki venäläiset alle 4-vuotiaat poikalapset viime marraskuussa. Kyllä sekin oli aika tuomittava satumaailman teko. Etkö todellakaan lainkaan paheksu tätä?

Entäpä UFO-miehet, jotka sieppasivat kaikki australialaiset lampaat ja tekivät lammasparoista paistia. Etkö vuodata kyyneltäkään tämänkään satumaailman hirveyden vuoksi?

Minusta sinun pitäisi olla tasapuolisempi satumaailman tapahtumia arvioidessasi.

Arto Luukkainen

Voi Arto-parka! Sinä reppana eksyt koko ajan kauemmas alkuperäisestä aiheesta, siis usa:n suorittamasta kansanmurhasta ja muista sotarikoksista. Tunnut leijuvan siellä omassa satumaailmassasi kaiken maailman ufomiesten kanssa. Ei ihme, että Bushin, Ricen, Blairin ja Lipposen valheet uppoavat sinuun, lisäksi sinä ihan selvästi käytät jotain hallusinaatiota aiheuttavaa kemikaalia. Arto, minä säälin sinua!

• ArtoLuukkainen
        Vihailija kirjoitti:

Voi Arto-parka! Sinä reppana eksyt koko ajan kauemmas alkuperäisestä aiheesta, siis usa:n suorittamasta kansanmurhasta ja muista sotarikoksista. Tunnut leijuvan siellä omassa satumaailmassasi kaiken maailman ufomiesten kanssa. Ei ihme, että Bushin, Ricen, Blairin ja Lipposen valheet uppoavat sinuun, lisäksi sinä ihan selvästi käytät jotain hallusinaatiota aiheuttavaa kemikaalia. Arto, minä säälin sinua!

Minä opetan sinua keskustelemaan siten, että käytetyt puheenvuorot perustuvat tosiasioihin. Jos sinä laskettelet sellaista luikuria kuin olet lasketellut, kaipa sitten minullekin se sallitaan. Tai kenelle tahansa. Keskusteleminen on kuitenkin aika tylsää tällä lailla. Sinä puhut esim. Irakin öljyn ryöstämisestä mutta ei sitä kyllä kukaan ole ryöstänyt. Tai kaipa muslimiterroristit ovat tehneet jotain sen suuntaista räjäyttelemällä öljyputkia.

Jos sinulla on sanottavaa, kerro tarkkaan mitä ihan oikeasti on maailmalla tapahtunut ja kerro sitten kantasi siihen.

Mielikuvitusmaailman tapahtumiin perustuva USA-viha ei tee sinusta fiksun oloista vaikka TV:n ja sanomalehtien kommunistitoimittajat ovat ehkä erehdyttäneet sinut luulemaan näin.

Mutta mitä mieltä oletkaan siitä kansanmurhasta, jonka Ranska teki Espanjassa?

Arto Luukkainen

• Vihailija

Minä opetan sinua keskustelemaan siten, että käytetyt puheenvuorot perustuvat tosiasioihin. Jos sinä laskettelet sellaista luikuria kuin olet lasketellut, kaipa sitten minullekin se sallitaan. Tai kenelle tahansa. Keskusteleminen on kuitenkin aika tylsää tällä lailla. Sinä puhut esim. Irakin öljyn ryöstämisestä mutta ei sitä kyllä kukaan ole ryöstänyt. Tai kaipa muslimiterroristit ovat tehneet jotain sen suuntaista räjäyttelemällä öljyputkia.

Jos sinulla on sanottavaa, kerro tarkkaan mitä ihan oikeasti on maailmalla tapahtunut ja kerro sitten kantasi siihen.

Mielikuvitusmaailman tapahtumiin perustuva USA-viha ei tee sinusta fiksun oloista vaikka TV:n ja sanomalehtien kommunistitoimittajat ovat ehkä erehdyttäneet sinut luulemaan näin.

Mutta mitä mieltä oletkaan siitä kansanmurhasta, jonka Ranska teki Espanjassa?

Arto Luukkainen

Lukemalla ensimmäiset viestini sinä saat saat kyllä varsin hyvin selville minun kantani, loppu on sitten ollut pelkästään sinun harhautuneen mielesi aiheuttamaa jankutusta.

Tuo sinun jatkuva mielikuvitusmaailmaan vetoamisesi ei anna sinusta kovin älykästä kuvaa. Mutta eipä tietysti voikaan kovin älykkäänä pitää ihmistä joka noin herkästi uskoo Bushin levittelemät valheet "demokratian viemisestä Irakiin"...

Minä en vihaa yhdysvaltain harhaanjohdettua kansaa, ainoastaan sen mielipuolista johtajaa ja tämän johtajan taustavaikuttajina toimivia öljy-yhtiöitä. Näitä taustavaikuttajia ei kiinnosta pätkääkään jonkin arabivaltion kansan kärsimykset!

Arto, minä säälin sinua!

• ArtoLuukkainen
        Vihailija kirjoitti:

Lukemalla ensimmäiset viestini sinä saat saat kyllä varsin hyvin selville minun kantani, loppu on sitten ollut pelkästään sinun harhautuneen mielesi aiheuttamaa jankutusta.

Tuo sinun jatkuva mielikuvitusmaailmaan vetoamisesi ei anna sinusta kovin älykästä kuvaa. Mutta eipä tietysti voikaan kovin älykkäänä pitää ihmistä joka noin herkästi uskoo Bushin levittelemät valheet "demokratian viemisestä Irakiin"...

Minä en vihaa yhdysvaltain harhaanjohdettua kansaa, ainoastaan sen mielipuolista johtajaa ja tämän johtajan taustavaikuttajina toimivia öljy-yhtiöitä. Näitä taustavaikuttajia ei kiinnosta pätkääkään jonkin arabivaltion kansan kärsimykset!

Arto, minä säälin sinua!

Vetoan mielikuvitusmaailmaan, koska sinä kerrot tapahtumista, jotka ovat tapahtuneet vain mielikuvitusmaailmassasi ja perustat melskaamisesi niiden varaan. Vika on siis kyllä sinussa. Sinun itsesi älykkyydestä ja tietotasosta antaa kyllä huonon kuvan, ettet pysty erottamaan mielikuvituksen tuottamia näkyjä oikeasta maailmasta.

Irakissa on todistettavasti tapahtunut aivan merkittävä siirtyminen demokratiaan. Irakilaiset saivat äänestää vaaleissa, joidan vapautta rajoittivat vain äärimuslimit. Siispä Bush on todistettavasti vienyt demokratiaa Irakiin. Kyseessä ei siis ole uskon vaan tiedon asia.

Sillä ei ole merkitystä, mitä kukin sisäisesti ajattelee. Mutta se on totta, että kaikki Euroopan vasemmistolaiset vastustivat kiivaasti Saddamin diktatuurin kaatamista ja demokratian tuomista Irakiin. On aivan samantekevää, mitä vaikkapa öljymiehet ajattelevat. Sillä vain on merkitystä, että irakilaisille on järjestetty mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään. Siitä eivät tietysti äärimuslimit ja länsimaiset vasemmistolaiset lainkaan pidä.

Arto Luukkainen

• ArtoLuukkainen
        vom kirjoitti:

..mihin se ei olisi saanut viedä. Onko USA kysynyt joltakin luvan "viemisilleen? Kuten viisaana miehenä tiedät, USA on tehnyt toisen maailmansodan jälkeen yli 40 maahanhyökkäystä välittämättä kansainvälisistä sopimuksista, ja tappanut parikymmentä kansan valitsemaa hallitsijaa eri puolilla maailmaa! Vaikutat kovin nai´ivilta, et kai ole sukua Timo T.A. Mikkoselle?
        vom

Arvoisa "Vom". Jospa antaisit nyt luettelon niistä maista, joihin USA on vienyt demokratian, mutta joihin ei olisi saanut demokratiaa viedä.

Mutta enpä usko, että sinulla on tällaista listaa antaa.

Ja keitähän nuo "parikymmentä" USA:n tappamaa kansan valitsemaa hallitsijaa oikein ovat? Mitäs jos antaisit nimilistan?

Arto Luukkainen

• Vihailija
        Vihailija kirjoitti:

Arto, minä säälin sinua!

Vastaukseni ei enää mahtunut tuohon ketjuun joten jatketaan tästä...

Olen todella huolissani sinusta. Sinä tunnut todella uskovan, että amerikkalainen "kuula kalloon-demokratia" on oikea tapa lopettaa Irakilaisten kärsimykset. Myönnän kyllä, ettei Hussein ollut Irakille häävi johtaja mutta minulla (toisin kuin sinulla, pikku Arto-rukka) on sen verran älyä, että tajuan Bushin "demokratian" aiheuttaneen irakilaisille kahdessa vuodessa enemmän kärsimystä kuin Saddamin kahdessakymmenessä vuodessa!

Bush on vesikauhuinen koira joka pitäisi yleisen turvallisuuden nimissä lopettaa! Lisäksi hän on niin kiihkouskovainen, että bin Laden on hänen rinnallaan ateisti. Sinun, pikku Arto-rukka, pitäisi seurata todellisuuden tapahtumia eikä häiriköidä näitä keskusteluja oman harhautuneen mielikuvituksesi tuottamilla kieroutuneilla saduilla.

Arto, minä säälin sinua!

• sikiää?

Taidatte olla entisiä komareita, jotka monien ent. neuvostoblokin poliitikkojen tapaan ovat kääntäneet takkia ollen nyt nöyriä demokratian puolestapuhujia.

Pahimmat komarit löytyy kyllä nykyään Suomesta. AKT, Paperiliitto ja lääkärit kuppaavat joka käänteessä yhteikunnalta ja yrityksiltä järkyttäviä palkankorotuksia, jotka me muut sitten maksamme.

• Tutkain

otsikossa kaikki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      96
      2738
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      379
      1648
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe