Palaako Hitlerin aika Saksaan

Anonyymi

Saksa saattaa rajoittaa rokottamattomien kontakteja !
Juutalaiset olivat aikoinaan vihan kohde .
Nyt rokottamattomat silmätikkuna .
Maailma ei ole muuttunut yhtään paremmaksi .
Vaikka korona rokotus on täysin tehoton eikä estä silti sairastamasta koronaa niin on joku syy miksi kaikki pitää silti rokottaa !
Kertokaa fiksummat ,mikä tässä rokotus vimmassa on menossa ?

8

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rokotteessa on kyse ihmisen täydestä kontrollista.Rokote sisältää nanopartikkeleita jotka voidaan tunnistaa g5:n avulla.Tämä on totta. Kaikkia ihmisiä voidaan täten valvoa koko ajan. Ns "Uusi Maailmanjärjestys" jota globalistit ajavat tähtää kommunismin kaltaiseen maailmanjärjestykseen. Kukaan ei omista mitään vaan asut vuokralla omassa talossasi jonka aiemmin omistit.Nyt sen omistaa "valtio". Tarkoitus on myös hävittää suuri osa maan kansalaisista jotta jäljelle jäävä n. miljardi voisi "nauttia" maailman anneista, heidän murhattuaan 7 miljardia.Hitler ja Stalin olivat siis oppipoikia näihin verrattuna. Tämä on todellisuutta.Globalistit USA:ssa ja EU:ssa ottavat kymmeniä miljoonia "maahanmuuttajia" jotta saadaan aikaan kaaos. Verenvuodatus ja orgiat tulevat olemaan valtavia näiden Helvetinkätyreiden ajaessa omaa agendaansa.Tämä on hirveää,mutta TOTTA

• Anonyymi

Muistakaa ystävät hyvät resptit.Suomalaiset ovat keksineet kaksi hyvää coktailia jotka auttavat globalisteja vastaan.Yksi on Gin-lonkero itselle ja toinen ,jonka voi tarjota globalisteille on halpa ja hyvä Molotovin-coktail

• Anonyymi

Rokote estää vakavia oireita. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt, että estäisi tartuntoja.

• Jotain hyvin pahaenteistä tässä koronarokotusvimmassa kieltämättä on. Kukaan ei tiedä auttaako rokote oikeasti torjumaan koronaa. Se vain tiedetään, että rokotteeseen on kuollut paljon ihmisiä.

• Anonyymi

Tuo olisi hyvä joka maahan . Ihmiset pitää karsinoida kun heillä ei oma elämänhallinta toimi .

• Anonyymi

Hitlerin aika oli euroopalle parasta aikaa . Nytkin olisi oikea hetki vahvalle hallitsijalle .

• Anonyymi

Korona rokote muuttaa myötäileväksi idiootiksi .

• Anonyymi

Kyllä näyttää pahalta Aloittaja on valitettavasti oikeassa. Saksakin on keksinyt miten kansaa kyykytetään. ----Ja suomi lampaat perässä!!! ei luottoa, ei pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2208
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1504
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      93
      1043
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe