Löydänkö Helsingistä naisia, tyttöjä, jotka antaisivat minulle kuluneet kengät?
jalka- ja kenkäfetissi
14
111
Vastaukset
mitä, paljon?
onko joku nainen, joka haluaa antaa minulle kenkänsä?
tytöt, onko sinulla vanhoja tarpeettomia kenkiä?
- Anonyymi
Käykö jos postitse lähettää? 🙂
kesä lähestyy loppuaan, ehkä löydän naisia, jotka antavat minulle kesäkengät
- Anonyymi
Käy kirpparilta hakemassa niitä kenkiä, voit ostaa vahoja pikkuhousujskin samalla
Mistä Helsingistä löydän kirpputorin, josta löydän vanhoja kenkiä?
- Anonyymi
Älä viittii, käyt kiertelemässä.
No käy pelastusarmejassa, UFF ja sit ne kirpparit, varmasti löytyy naisen tuoksuisia töppösiä...
Välitän tuoksusta, haluaisin kengieni haistavan jaloilta ja sellaisessa paikassa, jossa en voi haistaa, tarkista
- Anonyymi
Joltain teinitytöltä, kun saisit vanhat lenkkarit tai tekonahka jalkineet, niin olis hajut kohdillaan.
mistä löytää tällaisia teini -ikäisiä?
- Anonyymi
Taidat olla reppana runkkari, nuuhki omia sukkiasi, jos et osaa itse mitään
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969