Miksi naisten euro on 80 senttiä? Koska naiset vanhoina epärehellisyyden ja manipuloinnin mestareina sekä valehtelijoina väittävät että jokaisella on oma totuutensa joten heidän "totuutensa" mukaan on näin. Ja se joka rohkenee kyseenalaistaa Naisen Esittämän MuTu-väitteen on sovinisti!
Sama kuin väittäisivät että 5 5 ei ole 10 vaan 4,97 koska jokaisella on oma totuutensa...
naisen euro...
11
531
Vastaukset
- huoh...
Se on vanhaa feministipaskaa että naisen euro olisi muka 80 senttiä. Siitä tehtiin vastikään tutkimus ja todettiin että naisen euro on keskimäärin 98 senttiä.
- onpi
monenlaisia. Se kannattaisi kaikkien muistaa eikä vain napata lehtijutusta otsikkoa ja lähteä toistelemaan sitä totuutena.
- miehen euro
Niinhän se on, että miehen ansaitsemaan euroon nainen suhtautuu, niin kuin se olisi vain 80 senttiä.
Kannattaa muistaa, että monet tilastot perustuvat n.s.keskivertoansioille. Vähemmän tehdään tilastoja, joissa vertaillaan samasta työstä saatuja palkkoja!
- naurettava tilittäjä
Miten te kaikki aina kommentoitte tämän henkilön viesteihin? Tämähän nimensä mukaisesti VAIN provosoi koko ajan, hänen teksteistään kuultaa suuri katkeruus naisia kohtaan. Tuolla aimmin hän mm. kirjoitti kuinka naiset ovat pilalle lellittyjä ym. Kaikki hänen mielipiteensä ovat naurettavaa tilitystä, yritä jo päästä elämässäsi eteenpäin. Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?
- Mies vain
"Montako vuotta aiot täällä vielä ruikuttaa?"
Niin kauan kuin aihetta on. Miksei epäkohdista saisi valittaa? Eihän kukaan silloin tiedä asian olevan väärin jos siitä ei valiteta! Tyypillistä naisellista asennetta että ongelmat pitäisi lakaista maton alle, pää pensaaseen ja ongelmat haihtuu kun vaan kuvitellaan ettei niitä ole!
Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin... - tilittäjä
Mies vain kirjoitti:
Niin kauan kuin aihetta on. Miksei epäkohdista saisi valittaa? Eihän kukaan silloin tiedä asian olevan väärin jos siitä ei valiteta! Tyypillistä naisellista asennetta että ongelmat pitäisi lakaista maton alle, pää pensaaseen ja ongelmat haihtuu kun vaan kuvitellaan ettei niitä ole!
Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin...vai että tyypillistä naisellista asennetta, onneksi en itse sorru tyypittelemään miehiä, niitäkin kun on erilaisia olemassa. Yleistän kyllä mutten sentään tyypittele...
Tietenkin saa valittaa epäkohdista mutta nuo sinun epäkohtasi on aina tyyliin: naiset ovat pilalle lellittyjä kakaroita ym. aika lapsellista tekstiä. Minusta sinun teksteistäsi paistaa läpi se että et tunne naisia kovinkaan hyvin tai olet saanut naisten osalta pelkkää p niskaan. Kaikki älykkäät ja järkevät ihmiset kyllä näkevät tämän "rivien läpi". Tuskinpa sinua kukaan kovin tosissaan ottaa...aivan sama kun minä sanoisin että miehet ovat kaikki kakkamaisia possuja, itserakkaita paskoja, seksiä vonkuvia pellejä. Ymmärrät varmaan että kaikki pitäisivät minua kitisevänä lapsellisena akkana. Tuollaisilla lauseilla kun ei voi perustella mitään, se on pelkkää uhoa. - Mies vain
tilittäjä kirjoitti:
vai että tyypillistä naisellista asennetta, onneksi en itse sorru tyypittelemään miehiä, niitäkin kun on erilaisia olemassa. Yleistän kyllä mutten sentään tyypittele...
Tietenkin saa valittaa epäkohdista mutta nuo sinun epäkohtasi on aina tyyliin: naiset ovat pilalle lellittyjä kakaroita ym. aika lapsellista tekstiä. Minusta sinun teksteistäsi paistaa läpi se että et tunne naisia kovinkaan hyvin tai olet saanut naisten osalta pelkkää p niskaan. Kaikki älykkäät ja järkevät ihmiset kyllä näkevät tämän "rivien läpi". Tuskinpa sinua kukaan kovin tosissaan ottaa...aivan sama kun minä sanoisin että miehet ovat kaikki kakkamaisia possuja, itserakkaita paskoja, seksiä vonkuvia pellejä. Ymmärrät varmaan että kaikki pitäisivät minua kitisevänä lapsellisena akkana. Tuollaisilla lauseilla kun ei voi perustella mitään, se on pelkkää uhoa.what fucking ever...
- tane
Mies vain kirjoitti:
Onko siinä muka jotain hienoa että otetaan paskaa niskaan loputtomiin, juodaan viinaa että kestetään sitä paskaa, KUNHAN VAAN EI VALITETA... ei helvetti, kyllä on vallanpitäjien ja muiden vääryydentekijöiden propaganda uponnut aivan liian hyvin...Olen nyt surffaillut useilla erilaisilla keskustelupalstoilla haistelemassa ilmaa ja yksi yhteinen nimittäjä on löytynt: Naisviha. Yhdelläkään palstalla en löytänyt naisjoukkoa joka olisi kommenteillaan yrittäneet urakalla lykätä toista sukupuolta maanrakoon. Ihan vaan huvin vuoksi ja perustelematta. Kertokaa nyt hyvät miehet mistä kiikastaa? Siis asiallisesti - jos mahdollista.
- löytyy
tane kirjoitti:
Olen nyt surffaillut useilla erilaisilla keskustelupalstoilla haistelemassa ilmaa ja yksi yhteinen nimittäjä on löytynt: Naisviha. Yhdelläkään palstalla en löytänyt naisjoukkoa joka olisi kommenteillaan yrittäneet urakalla lykätä toista sukupuolta maanrakoon. Ihan vaan huvin vuoksi ja perustelematta. Kertokaa nyt hyvät miehet mistä kiikastaa? Siis asiallisesti - jos mahdollista.
Uso pois, kyllä täältä löytyy niitäkin naisia. En tarkoita kaikkia, mutta joitakin. Jotain pientä löytyy useammaltakin. Sun pitää vaan lukea näitä viestejä avoimin mielin. Vinkki: pahimmatkaan miesvihaajat eivät useinkaan kirjoita kauhean kärkevään tai tylyyn sävyyn miehistä, vaan aivan pokkana päästelevät miesten alistamiseen tähtäävää propagandaa, säälimättömän miesvastaisia asenteita jne. Yhtenä tärkeimmistä yhteisistä nimittäjistä on se, että mies nähdään toisen luokan kansalaisena jolla ei tarvitsekaan olla yhtä paljon oikeuksia kuin naisella. Miehet sitten näistä asenteista hermostuneina saattavat joskus kirjoittaa kitkerämmin. Naisten ei yleensä tarvi, koska yleinen mielipide sekä mediat on vielä toistaiseksi heidän puolellaan.
- Sanelma
Minä ainakin jäin tähän palstaan alunpitäen kiikkiin MVn vuoksi. Se oli niin hassunkurista. Parhaat palat kopsasin kahvipöytään ja nauroimme vedet silmissä. Nauru pidentää ikää ja kiitos MVn, muutama nainen taas loisii hänen veroeuroillaan muutaman vuoden pidempään. Tosin pieni taitaa olla hänen panoksensa, sillä selkärangattomat naiset ovat varastaneet hänen omaisuutensa, rutanneet autonsa ja vielä usuttaneet opiskelemaan väärää alaa minkä vuoksi hän on työtön syrjäytynyt pultsariasuntolassa. Kauhee, miten naiset voivatkaan olla kauheita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942