Edellinen oli muutaman kuukauden....erotetttiin..
Nykyinen ei tohdi tulla esille pääministeri asioillaan, mm koronaan.
Valtion laskuun kyllä ostelee ruuastaan ja sängystään lähtien..
Demareista ei ole pääministeriksi
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pullukka esitellään eurooppalaisille - Saarikkoa tylytetään rankasti jo Keskieuroopasta saakka.
- Anonyymi
Saarikko pääministeri?
- Anonyymi
Italialainen tylyttää kun meillä ei ol heile kuin velkarahaa, joka sekin pitäisi jakaa heille. Punavihreät jakaisi rahamme.
- Anonyymi
Balzar olisi hyvä pm ja presidentti...
- Anonyymi
Demari tasoa.
- Anonyymi
Demari puhaltaa kaiken mitä irti saa.
- Anonyymi
Tuleeko Sergei Kiljunovista uusi puheenjohtaja demareihin?
- Anonyymi
Tulee, tunkee Boratin suohon.
- Anonyymi
Keskusta tukee demareita...!
- Anonyymi
Hahaha…oikeiston trollipeikolta tuli kiukuttelut
- Anonyymi
Siinä sitä demokratiaa Suomessa, minulle kaikki toisille ei mitään!
- Anonyymi
Sanna Marin (sd.) on tutkimusten mukaan Suomen koko vuosituhannen paras pääministeri. Persutrollilla ei ole väitteelleen mitään faktapohjaa.
- Anonyymi
No..höpö..höpö, tuollainen sosialisti tyttönen nyt ei asioita osaa.
Ahne piruloinen kuin Halosen Tarjakin.
- Anonyymi
Tuintuisi että joistain kasvaisi SDP:ssä pääministerikin, vaikka lujalle se tietenkin ottaa.
Tämä oleva ei ole lainkaan pääministeri ainesta. - Anonyymi
Demarit aina varastaa valtiolta, kumma kun tavaksi jäänyt.
- Anonyymi
Sosialisteilla kasvatus pielessä, ei aina tarvi olla valtion avustuksilla.
- Anonyymi
Tos on.
- Anonyymi
Sosialismi toimii niin kauan kun toisten rahat on kulutettu loppuun, mutta mitäs sitten tehdään? Mitä tähän sanoo demaripelle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889