Suomessa pitäisi EU-lippu näkyä

EU:n kannattaja 150%

enemmän katukuvassa, niin on muualla EU:n maita. USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym.

11

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän

Suomen lippu jää kohta pois käytöstä ja saadaan oma tähtilippu, Oodi ilolle korvaa maamme laulun ja Finlandia hymnin.

• fin

Onkohan näitä provoilijoita yksi vai useampia tällä palstalla?

• EU-lipun käyttö julkisesti tulisi kiellettävä ja tähän syyllistyville olisi määrättävä sakkoja ja pakkotyötä.

• Kalaharin konsuli

Paras on kuule kun isketään sulle tähtipelle lippu persuuksiin ja ripustetaan julkkispaikalle
      lipputnkook sopivan köyden nokkaan,niin eiköhän maanpetturuus puheet unohdu.150%. vastarintamassa
      ei tartte kaikkien olla pitkän ruskean kielen omaavia persnuolijoita ja brysselin kumartajia.

• poliitikkoihin

onko suomen poliitikot edes jotenki päteviä jostain avierosta jauhetaan enemmän kuin asiosta. tuskin ne on päteviä eu:ssakaan kun meiltäkin sinne laitettiin semmosia mistä halutaan lähinnä eroon.koko touhu on nykyään veron alennuksia ja säästöjä/leikkauksia ihan aikusten oikeesti kuinka paljon rikkaat tarvii lisää että riittää. kansantaloudella menee hyvin mutta kansalla huonosti.pikkusen joskus ihmetyttää.

• Olisiko liputuksella tai liputtamatta jättämisellä jotain psyyken kanssa tekemistä? Kysyn vaan. Porukka, mikä ei kaipaa auktoriteettejä, vähät välittää liputuksista, ja v.v. ! Onko
      päätelmässä älliä ?
      vom

• 1_X

Niitten tähtien tilalle pitäisi muuttaa sirpit/vasarat ja lipun väri punaiseksi. Kuvaisi paremmin tätä EU:n touhua!!! Saatana!

• Kuvaelemasi lippu olisi " Bon", mutta mielipiteesi EU:sta ei ole yhtäpitävä todellisuuden kanssa!.
        vom

• huhhuhh

Eikös sen voi vetää ihan ilmankin Suomen lippua kotisalkoon?

Onko tietoa?

• suurisuomalainen

mistä EU:ssa on kysymys, ketkä kannattavat EU:ta.

Juuri tuollaiset tolvanat,
      "USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym."

• huhhuhh

Eiköhän maamme suurimmat tolvanat kävele vastustaja-änkyröiden tuohivirsuissa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe