Pariskunta etsii siittiöiden luovuttajaa

Löytyisikö joku joka haluaisi auttaa pariskuntaa pk-seudulta. Meillä on 1 lapsi mutta emme voi saada toista yhteistä lasta miehen huonon spermanlaadun takia. Luovutus tapahtuisi muumimuki menetelmällä. Etsimme tervettä miestä jolla hyvät elintavat. Luovutus mielellään anonyymisti, mutta myös osallistumisesta lapsen elämään voidaan keskustella.

18

2040

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun 100km päästä , joku antiseptinen purkki minne voi lirauttaa/tyhjentää ?

• Anonyymi

Ehkäpä on parempi ettet lisäänny.

• Anonyymi

galvanoitu ämpäri?

• Anonyymi

Asun 100km päästä , onko pitkä matka?

• Anonyymi

on jos tulet kävellen

• Anonyymi kirjoitti:

on jos tulet kävellen

Onko pila?

• Anonyymi

Tämä aloitus on tullut todellakin oikeaan paikkaan !!!

• Anonyymi

Kiva 🙂

• Anonyymi

Täysin sama ongelma kun edellisellä kirjoittajalla. Toiveena saada vielä yksi lapsi mutta kotona se ei onnistu ja hoitoihin on jo tuhlattu riittävästi rahaa. Onko olemassa terveitä rehellisiä nuoria miehiä jotka ihan vain auttamisen halusta auttaisivat ja luovuttaisivat muumimuki-menetelmällä spermaa? Jos on saa ilmoittautua. Niin jutellaan lisää.

• Anonyymi

Laita viestiä hannuhaap86@tutanota.com niin jutellaan lisää!

• Anonyymi

Osoitteeseen s_soluja_luovutan@meiliboxi.fi kun postia laitatte niin jutellaan ja katsotaan voiko homma edetä.

• Anonyymi

Mielenkiintoista anttonio246@gmail.com

• Anonyymi

Voin auttaa lahjoittaja2019@gmail.com

• Anonyymi

Mikä.on sähköposti.

• Anonyymi

Täällä taas mies joka haluaisi lapsen mutta vaimo ei enää pysty siihen. Olemme yhdessä pohtineet kumppanuusvanhemmuutta. Muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatio. Haluamme olla lapsen elämässä aktiivisesti ja kannan vastuuni isänä myös taloudellisesti. Pirkanmaa. Naisen tulisi olla sinkku. Mikäli et halua olla lapsen elämässä lainkaan tai vain osittain,sekin sopii.

• Mä voin luovuttaa luonnollisin menetelmin

• Mä voin luovuttaa siittiöitä luonnollisin menetelmin

• Tai muumimuki menetelmällä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31