Jotkut akat oppineet huoraamaan.
Huoraaminen voi jatkua synnytyksiin ja äitiyteen.
Emme paneudu siihen, miksi nainen on sellainen.
Mutta poimimme, että miehellä vaikeuksia tulla isäksi
silloin kuin mies tietää, että nainen on huono äiti, vastuuton synnyttäjä.
Silloin kun mies tietää, että nainen tulee jättämään häntä.
Silloin mies empii perheen perustamista ja naiseen yhtymistä.
Miehelle on vaikea antaa vain antamisen takia.
Antaa ei kenellekään on tieteen vaikea.
Miehen ehtona on Rakkaus ja välittäminen.
Mistä naiset luistavat, siellä mies ei anna periksi.
Miehen ehto: lapsia tehdään rakkaudessa
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Terveen heteromiehen tapa ja ajatukset. Rakkaus ja luottamus tulevaan. Muu ei käy kun koirille.
- Anonyymi
paitsi kun ei ole vaihtoehtoa
mutta tarkoitin paljon neitsyeitä, siis lapsettomia, jotka aikovat tehdä lapsia
on sellaisia, jotka tahtovat mutta eivät onnistu koska eivät löydä
epävarmuus johtuu ehkäpä maailman menosta, että ei luota enää naisiin
varsinkin kun oma suku kuten äiti on tehnyt pojan edessä väärin, pettänyt
naiselle kun petos voisi tarkoittaa aivan eri asioita kuin miehelle
kiinnostaa, miten nuoret tänään ratkaisevat ongelman että tahtovat lisääntyä mutta eivät saa
paljon heitä jotka yksinkertaisesti eivät tahdo lapsia....pitäät tutkia syitä
sitten voi olla heitä, jotka vaikka sanovat, että eivät tahdo lapsia, niin kuitenkin se on suojakilpi sitä varten, ettei ulkopuoliset utele liikaa yksityistä....
Voi tsiisös 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806