” Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.”
Psalmi 34:23
Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.
11
673
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
Nämä koirat eivät ole eläimiä, vaan Jumalan paaduttamia ihmisiä.- Anonyymi
Jumala paahtuu ja pohksahtaa kuin nakki.
- Anonyymi
a ja pelitilassa peuhaamista ! Hinta: 0 €
- Anonyymi
Eikö tuohon kävisi paremmin?
eikä yksikään, joka häneen turvaa, ole syyntakeinen?- Anonyymi
Olet aivan oikeassa, turha siihen on muuta länkyttää.
- Anonyymi
Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa.
- Anonyymi
”Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen,”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen ihminen, ei katteettomia lupauksia, ja tyhjänpäiväisiä lunastuksia kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistys Jeesukselle! 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistys Jeesukselle! 😁
1. ja 3. kirjain näkyy puuttuvan tekstistä.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistys Jeesukselle! 😁
P ja l kirjain puuttuu kommentistasi. 🤣
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712