Eilen oli hermostuttava tilanne.
Hoitokodista soittivat ja kertoivat omaisellani kuumeen nousseen, tulleen kovan yskän jne.
Siellä kyllä nopeasti reagoidaan.
Otettiin verinäytteet, koronatesti, sokeriarvot ja jatkuva verenpaineen mittaus.
Ja seuranta. Ei jätetä yksin.
Sain puhelinsoiton parin tunnin päästä.
Negatiivinen koronatulos.
Mikä helpotus.
Ehdin miettiä jo ties mitä.
Pala kurkussa olin kotona.
Kävin tänään häntä tapaamassa huoneessaan.
Minulla oli maski päällä, käsineet kädessä.
Väsynyt oli petipotilas, mutta jotenkin helpottunut että ei ollut koronaa.
Ajoin parran ja soitin hänen lempparimusiikkiaan.
Siis Esko Rahkosta
Juomaa, hedelmiä jääkaappiin.
Ja keksipaketti.
Kyllä hän toipuu.
Ensiviikolla mennään ulos munkkikaffeelle.
Minä tarjoan
Negaa tuppaa tulemaan
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Asia harvinaisen selvä. Vedän kättä lippaan kuin urhea suomisotilas. Pojot sulle.
- Anonyymi
Olenkohan ymmärtänyt oikein, ettet ole ottanut koronarokotetta?
Jos näin on, niin voisiko olla mahdollista, että epäilit altistaneesi veljesi COVID-19- taudille ja tuo mahdollisuus sai sinut hermostumaan?
Onneksi kyseessä ei ollut tuo tauti.
Hyvässä hoitopaikassa veljesi on, joten siitä saatte olla kiitollisia.
Jo pelkkä kuume vie "mehut" ainakin minulta, vaikka olenkin perusterve, joten en ihmettele, jos se väsyttää petipotilaan.
Toivottavasti veljesi toipuu entiselleen ja pääsette munkkikahveille!
kylmätotuusOlen saanut koronarokotteet.
Hermostumiseni johtui yksinkertaisesti veljeni puolesta.
Samoin siellä asuvien muiden asukkaiden plus hoitohenkilökunnan.
Yksikin positiivinen koronatulos tietäisi taas paljon muutoksia asukkaiden elämään.
Ja omaisten käynteihin.
Mitä tarkoittaa jatkuva verenpaineen mittaus ja miksi. Oliko hällä.omahoitaja vierellä?
- Anonyymi
Siili
Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
En tiedä miksi verenpainetta mitataan. Anonyymi kirjoitti:
Siili
En tiedä miksi verenpainetta mitataan.27.08 21.10
Oli 2Lesken kirjoitusAnonyymi kirjoitti:
Siili
En tiedä miksi verenpainetta mitataan.Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.
siilivain kirjoitti:
Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.
Tai siis äidillä on yksi omahoitaja joka ei ole kaikkina päivinä edes töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826