Jotkut feministit ei oikein tajua feminismin ideologiaa. Tarkoitus ei ole pistää miehiä alas ja pukeutua itse seksikkäästi miellyttääkseen miehen silmää. Te jotka tunnistatte itsenne - lantiohousut, kireä toppi ja feminismi - menkää itseenne.
Huvittaa, kun joku tulee minihameessa kadulla vastaan ja väittää olevansa feministi. Piilossa kytee ajatus miellyttää miehen silmää. Nykynaiset väittävät olevansa vapaita miehistä, mutta vitut - miksi kauneusleikkaukset saavuttavat yhä suurempaa suosiota ja meikkaaminen on yleistynyt? Jos eläisit tässä maailmassa täysin yksin, tekisitkö sellaista?
Miksi feministinaiset ylipäätään meikkaavat? Onko sillä tarkoitus miellyttää vain itseä vai miehen silmää? Miettikää nyt "feministit" ihan oikeasti, mistä puhutte. Feminismi ei ole miehen miellyttämistä. Nimenomaan päinvastoin!
Feminismi + puolalastomuus?
14
702
Vastaukset
- ave.maria
On oikeasti vain pieni murto-osa koko naissukukunnasta. Suurin osa niistäkin, jotka ovat, eivät pidä siitä suurta meteliä. Ja ne jotka pitävät, EIVÄT ole seksikkäitä miehen silmää miellyttäviä naisia, vaan .... no antaa olla. Katsokoon peiliin.
- mies
Noinhan se pruukaa olla. Olisiko osittain taustalla kateus?
- mies
mies kirjoitti:
Noinhan se pruukaa olla. Olisiko osittain taustalla kateus?
Mitä pahaa siinä on, että nainen "laittautuu" miestä varten? Kyllähän mieskin naisen takia on tehnyt vaikka mitä historian saatossa.
- K-18
Menkää antifeministit itseenne ja miettikää onko naurettavaa lähettää provoja!
- mariamagda
Feministi miellyttääkin naisia.
Jos tätä asiaa ei ymmärrä mitä tarkoitan, niin sitten ei mielestäni ole feministi.
Feministi ajaa kaikkien naisten asioita, kyllä niitä omien etujensa ajajia riittää.
Tulipa tuo nyt sanottua, kun joskus tuntuu, ettei kaikki tätä ymmärrä.
(ei liittynyt aloituksen hömppätekstiin) Eikös feminismi pyri edistämään naisten ja miesten tasa-arvoa, vaatteilla tai ilman!
vom- petri..
siis nainen oli feministi tai ei, eiköhän hän tykkää pukeutua hyvin, ja miksei tietenkin halua myös olla sellanen ulkonäöltään mistä miehet pitää, uskoisin,
- Yltiöfeministi
Oikeasti feministinainen, joka myös on feministi, ei pukeudu miellyttääkseen yhtään ketään. Miehistähän pukeutumisessa, kauneusleikkauksissa ja muissa on kysymys, eikö niin? Kauneusihanne on saattanut huonoon itsetuntoon, koska on olemassa naisia, jotka on vielä leikattaviakin kauniimpia. Ja koska näillä naisilla on miehiä, on yllettävä samalle tasolle näiden naisten kanssa.
Kateellinen en jaksa olla. Mieluummin viihdyn omassa itsessäni ja olen mitä haluan. Sillä en yritäkään vahingoittaa muita, jos tajuatte?
Osuiko muuten itseänne arkaan kohtaan kun tulee näin kamalaa vastaväitettä ilman tietoakaan perusteluista?
- Sanelma
Miellyttävätkö lantiohousut ja kireä toppi kenenkään silmää? Mitäs muuten nämä hiphopparipojuset, ketä he yrittävät miellyttää (=oksettaa)? Makuasioista ei pidä kiistellä, joillakin sitä vain on...
- ..............
..huulipunalesboja
- telaketjufeministi
Jo trendi-lehtikin sen sanoo:
"11.saan olla meikkaamatta
Feministi tietää ettei hänen tarvitse miellyttää muita kuin itseään. Hänen ei tarvitse ajella säärikarvojaan tai meikata, ellei sitä itse halua.
12.voin laittautua
ulkonäkö ei määrittele millainen nainen feministi on, vaikka hän kulkisi korkokengissä ja minihameessa."
(Trendi, helmikuu 2005) - räyskäri
tosifemari ei meikkaa, aja mitään ihokarvoja, käytä hajusteita tai mitään kosmetiikkaa. Tosifemari kusee seisaaltaan pillin avulla. Tosifemari ryyppää viikonloppusin pelkät kalsarit jalassa.
- gebri
Miehet siis ovat tosifemareita!!! Pilli on pili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979