Mistä hakea vikaa kun ohjaus täristää noin 110-140 nopeudessa vallankin kun kiihdytää / veto päällä, selvimmin tuntuu 5 vaihteella. Osittain tuntuisi tien pinta vaikuttavan mutta vaikea sanoa.. talvirenkailla en huomannut vastaavaa mutta harvemmin noita nopeuksia niillä tuli ajettua.
tärinää
5
1330
Vastaukset
- jatkoa
auto oli Ocu 01, renkaat 195 65 nokia nre
- auto ku auto
täristi tai pikemmiinkin puistatti kiihdyttäessä 80-100 kun etu jarrut oli jumissa... no satulat purettii ja putsattiin,täristys loppui heti!
Paljo mahollista että noi sun Nokialaiset, made in Vinku-intia, heittää sivuttain ja sitä ei saa pois edes tasapainotuksella vähän samoin kuin noi Turkkilaiset Goodyearit.
- ocu-04
No mulla on justiinsa samaa vikaa ensiasennus Goodyeareissa 195/65 R 15 taisi olla Eagle NCT tai jotain sinne päin. Tasapainotettu 2 kertaa mutta edelleen täristelee, tuntuu hieman kuin tie olisi pyykkilautaa. Epäilen ettei rengas ole täysin pyöreä. Tärinä kun on hieman erilaista verrattuna "normaaliin" epätasapainoon. Täytyypä muuten tarkistaa löytyykö made in turkey merkintä :)
- kaikilla renkailla
Eli jos renkaat sattuvat olemaan sellaiset riittävän kantikkaan muotoiset, sanotaanko niiden nyt olevan korkeaolkaiset, niin ei toimi Ocussa kunnolla vaan täristää. Eli tärinättömät jos haluat niin osta vaikka nokian NRHi:t niin ei tärise. Itsellä oli mm. Continentalin sportit, mutta eivät toimineet. Lievä tärinä ei poistu tasapainoituksella vaan vaatii todellakin sopivat cummit alle, ohjaus välittää sen verta helposti tärinät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019