Sinkkunaisia? Kyllä minä yksinkin pärjään mutta kalaan olis mukava saada soutaja mukaan kun pitää verkot laskee mereen.
Onko raumalla
11
1102
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä käteen !!!
- Anonyymi
Vedä sä mun käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sä mun käteen.
Edestä kuin Marlon Brando takaa kuin Aino Kassinen. Kummin päin.
- Anonyymi
Ei naiset jaksa soutaa.
- Anonyymi
Hienoa keskustelua. Huomaa kyllä, että ei olla mitään juntteja, vaan osataan ilmaista itseä hyvin. Kiitos.
- Anonyymi
Ei naiset lähde kalaan koska tuulee, on kylmä ja vettäkin voi alkaa sataa. Ei naiset kestä kurjaa säätä ja vesi roiskuu naamaan kun ajaa veneellä. Mies joutuu menee yksin kalaan.
- Anonyymi
Yhdelläkädellä on pitemmänpäälle ikävä "soutaa".
- Anonyymi
Eihän naiset nykyään halua edes treffeillä käydä.
- Anonyymi
Täällä olisi sinkkumies 46 v. Salille vaikka mukavaa naista mukaan?
- Anonyymi
Runonlausunta voisi kiinnostaa naisväkeä.
- Anonyymi
Taberman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709